"Date"

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

"Date"

Indlægaf elore11 » lør 21. jun 2014 12:05

Hey DPU jeg har her på mandag en aftale med en pige, som jeg synes meget godt om. Før jeg begiver mig ud i det, ville jeg lige spørge jer til råds om hvordan jeg kan få hende underholdt, få gang i nogle samtaleemner og om hvad jeg skal gøre og ikke gøre. :D

Til orientering er jeg seksten og pigen jeg har en aftale med en HB9-10.

/Elore11
elore11
Gummi Tarzan

Re: "Date"

Indlægaf Fsharp » lør 21. jun 2014 13:04

Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf elore11 » søn 22. jun 2014 12:04

Tak for svar Fsharp! Hvad med "The Cube"? Ville det også være et alternativ? :)
elore11
Gummi Tarzan

Indlægaf Fsharp » søn 22. jun 2014 13:57

elore11 skrev:Tak for svar Fsharp! Hvad med "The Cube"? Ville det også være et alternativ? :)

For mig er 'The Cube' et eller andet levn fra start 2000'erne hvor PUAs rendte rundt og legede. 'The Cube' er et cold reading-værktøj, så i stedet ville jeg øve mig på at rent faktisk læse mennesker. Her kan sætninger som "Du minder mig om en person som er xxx" (xxx=eventyrlysten/altid glad/meget connected med sin famile/etc....) eller "Når du gør yyy, så tænker at du er den type person som ofte zzz".

Men hvorom alting er, på en date så handler det om at have det sjovt, åbne sig op og eskalere på pigen hvis man har lyst.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf elore11 » søn 22. jun 2014 14:44

Nu handler de to guide meget om hvad man skal hvis pigen kommer hjem til en. Men hvad nu hvis man er i et storcenter? Hvilke sjove ting kunne man påtage sig der? :)
elore11
Gummi Tarzan

Indlægaf Ross » tors 26. jun 2014 23:59

Sørg for at du selv slapper af, hvis du bliver nervøs så husk at det er en helt fin og naturlig reaktion og ikke er der for at komme i vejen.

Hvis det går godt så inviter hende hjem til dig næste gang og lav noget sjovt - gerne noget der griser lidt (som f.eks. at smelte chokolade eller andre messy desserter). Hvis dit overskud og dit indre barn og gør ting du syntes kunne være rigtig fedt, på den måde viser du hende hvem du er og det fungerer bedre end at spille en karakter man gerne vil være. Stå ved dig selv, men selvfølgelig en gode udgave af dig selv. ;)
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Tilbage til Off Topic