hjælp med artikler om pua

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

hjælp med artikler om pua

Indlægaf theanimal » lør 16. aug 2014 15:56

Hej PUA's

Jeg vil gerne høre om der er nogle der vil være med på at starte en dansk hjemmeside op omkring PUA, rutiner, tricks, osv.

Efterfølgende kunne man udvikle workshops, og hold undervisning, hvis folk er til det. Men som start ville vi blot skrive artikler og hjælpe folk igang med Game.

Nogle der er friske på det?
theanimal
Nyklækket

Re: hjælp med artikler om pua

Indlægaf Kaizer » lør 16. aug 2014 16:09

en dansk hjemmeside omkring PU - hvad med http://www.danskpickup.dk?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Moderator » søn 17. aug 2014 19:21

theanimal skrev:Hej PUA's

Jeg vil gerne høre om der er nogle der vil være med på at starte en dansk hjemmeside op omkring PUA, rutiner, tricks, osv.

Efterfølgende kunne man udvikle workshops, og hold undervisning, hvis folk er til det. Men som start ville vi blot skrive artikler og hjælpe folk igang med Game.

Nogle der er friske på det?

Start med at have en logbog, så folk ved hvor god du er til game, det andet her er blot ønsketænkning, samt virker danskpickup helt fint. Det kunne være meget federe med flere aktive brugere
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf theanimal » ons 20. aug 2014 21:41

Ja forumet fungere rigtigt godt. Men nu tænkte jeg på, at det kunne være en stor hjælp for nybegyndere at kunne læse nogle artikler omkring game.
theanimal
Nyklækket

Indlægaf Moderator » ons 20. aug 2014 21:44

theanimal skrev:Ja forumet fungere rigtigt godt. Men nu tænkte jeg på, at det kunne være en stor hjælp for nybegyndere at kunne læse nogle artikler omkring game.

Der findes adskillige artikler herinde, ellers kan man blot oprette et spørgsmål omkring game. Der sidder flere begyndere, intermediates og advancerede gamere her.
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Fsharp » ons 20. aug 2014 23:19

theanimal skrev:Ja forumet fungere rigtigt godt. Men nu tænkte jeg på, at det kunne være en stor hjælp for nybegyndere at kunne læse nogle artikler omkring game.

Vi har samlet lækkerierne her: http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=21&t=961

Der er en hel kategori der hedder "Sådan kommer du i gang med pickup og sådan udvikler du dig". God fornøjelse - og velkommen til :)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Off Topic