Godt sted at mødes til en privat snak, men offentlig?

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Godt sted at mødes til en privat snak, men offentlig?

Indlægaf Kami » tirs 25. nov 2014 22:20

Jeg skal mødes med en tidligere fling for at rede nogle tråde ud.

Jeg vil ikke mødes med ham privat af forskellige årsager, men samtidig vil jeg gerne kunne snakke privat og uforstyrret med ham.

Jeg tænker café eller lounge, og gerne med SU-venlige priser. HAR I NOGLE FORSLAG?

Det skal være KBH og meget gerne i nærheden af en togbane - jo nærmere Valby eller KBH H desto bedre.

Tak for hjælpen.
Kami

Re: Godt sted at mødes til en privat snak, men offentlig?

Indlægaf Cheriot » ons 26. nov 2014 09:53

Hvad med Riccos Kaffebar? De findes rundt omkring, men bl.a. på studiestræde som ikke er så langt fra hovedbanen. Det er et forholdsvist billigt sted men stadig hyggeligt :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Re: Godt sted at mødes til en privat snak, men offentlig?

Indlægaf Kaizen » ons 26. nov 2014 22:00

Ude i en skov ved solopgang med to sekundanter? ;)

Jeg tror du kan bruge rigtig mange af de gode nightime venues, hvis du laver en aftale indenfor normal arbejdstid.
Klaptræet har fx nogle sofagrupper der er relativt langt væk fra baren, så man kan føre en forholdsvis privat samtale med mindre der er nogen der sætter sig lige ved siden af.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Off Topic