Tinderundersøgelse

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Tinderundersøgelse

Indlægaf Undersøgeren » ons 17. dec 2014 19:42

Hej med jer!

Jeg er igang med at skrive en større forskningsopgave på mit kandidatstudie, Medievidenskab. Opgaven omhandler dating-appen Tinder og brugen af denne. Derfor efterspørger jeg personer, der bruger Tinder i sin hverdag. Om det er enkelte kig om ugen, eller med henblik på at finde kærligheden, eller andet, har ikke betydning - det hele har interesse!
Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde, som kunne tænke sig at deltage i et email-interview omkring deres brug af Tinder? Spørgsmålene vil ikke være svære at svare på eller særlig tidskrævende, ligesom alt vil være fortroligt(en etisk erklæring vil blive godkendt).

Jeg håber der er nogen som har interesse i at deltage, så vi kan få kortlagt danskernes brug af Tinder :)

I er velkommen til at skrive her, sende mig en privat besked eller på min e-mail kbjerg@jubii.dk

Håbefulde hilsner
Undersøgeren
Undersøgeren
Nyklækket

Re: Tinderundersøgelse

Indlægaf Happytalk » tors 18. dec 2014 13:28

hvor kommer din opgave til at ligge henne når den er færdig, så man kan downloade den? :D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Re: Tinderundersøgelse

Indlægaf Undersøgeren » lør 20. dec 2014 17:28

Opgaven vil ikke blive tilgængelig online og ej heller interviewmateriale. Men vælger man at deltage i interviewene, så vil jeg selvfølgelig gerne sende dem en kopi efterfølgende.
Undersøgeren
Nyklækket

Tilbage til Off Topic