Sjov opinionsartikel om kvinder

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Re: Sjov opinionsartikel om kvinder

Indlægaf Kami » tors 30. apr 2015 21:32

Næh.

En mand er en mand.

Jeg vil da også have ligestilling i soveværelset. Det er bare ikke det samme som, at det ikke er mig, der oftest skal spankes og kaldes for ludertøs. Men mine behov skal (!) tilgodeses i samme grad som hans. Hvad behovene er, varierer jo.
Det er bestemt ikke alle mænd eller kvinder, der tænder på at manden skal være den dominante.

Tøffelhelt hører jeg mest i forbindelse med, at han er en fucking vatnisse, der ikke kan sætte grænser eller sige fra. Faktisk hører jeg det mest fra kvinder, hvis mænd ikke kan sige fra --- over for deres egen mor. Ha!
Kami

Indlægaf Kaizen » fre 1. maj 2015 16:59

Første indtryk af anklagerne:
Det lyder som om han har læst lidt for meget Ayn Rand, og betragter ethvert tilløb til social adfærd er umoralsk, anti-amerikansk og imod de sorteste passager i Biblen, og simpelthen en sygdom der især rammer kvinder.
Hvilket derefter har katapulteret ham i gang med en længere rant og sammenrod af uunderbyggede påstande og stereotyper som tabermænd bruger til at afstive deres vaklende ego, og som er blevet gentaget så mange gange, at det er begyndt at lyde som sandheden for andre tabermænd.

Ikke at han ikke tager fat i nogle interessante forskelle på mænd og kvinder. Men jeg har virkelig svært ved at gennemskue om der overhovedet er nogen substans i nogen af påstandene, for jeg bliver helt træt af at læse det: Hvad er det overhovedet han vil? Hvor vil han hen med det?
Hvis det er fordi han vil ændre noget, i stedet for bare at rante og spilde min tid, springer han i målet ved at være en pussy og helgardere sig med at kvinder har mindst ligeså mange gode sider og at man kunne lave en tilsvarende liste om mænd.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » fre 1. maj 2015 18:09

Et par kommentarer på indholdet:

Jeg tror der en del flere mænd der er villige til at slå ihjel for deres principper, mens der er flere kvinder der er villige til at lyve, snyde og manipulere for at fremme deres børns interesser. Men det er blot en forskel i hvilke magtformer man anvender, til at opnå forskellige mål. Og jeg tror ærlig talt kun retorik, diplomati og demokrati er blevet opfundet af gamle mænd, fordi de var for svagelige til at banke unge mænd.
Jeg tror på at mænd er lidt bedre til at opfinde nye ting og opbygge civilisationer, men jeg vil mene at det netop er mødrene, konerne og døtrene der tager prisen for at opretholde civilisationer: opfostre drengebørnene, fodre mændende, tale dem fra at gøre dumme ting, og generelt distrahere dem med fisse, så de ikke slår hinanden ihjel alt for meget. "A city's only ever three hot meals away from anarchy"
Det samme gælder for entrepreneurship: Ja, det kræver at man har en ordentlig idé og man kæmper for det i stedet for at blive distraheret af sine hormoner, men omvendt er det ikke de bedste idéer der vinder, det er de idéer der bliver båret af personer der kan skabe en tilstrækkelig stærk alliance omkring projektet.
Konsensuspolitik er bare pokkers godt til at skabe langsigtede reslutater, mens konfrontatorisk politik aldrig stopper, før man har udslettet modstanderen og begge lejre står tilbage som rygene ruiner.

Måske handler det bare om at ham Ole er en dinosaur, der er tøsefornærmet over at de gamle mænd har foræret kvinderne de ikke-(fysisk)-voldelige magtmidler, mens han ikke selv har taget sig sammen og lært kvindelig manipulation. Og fordi han ikke har game nok til at vide hvornår man skal spille på det ene og på det andet.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kami » lør 2. maj 2015 12:50

Kaizen du er fucking Batman! Love it!
Kami

Foregående

Tilbage til Off Topic