Brugbare apps/hjemmesider

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Brugbare apps/hjemmesider

Indlægaf Nota » ons 27. maj 2015 11:36

I takt med at der kommer flere og flere apps til, bliver det også sværere at sortere fra i alle dem der bare er.. Tja.
Så jeg tænkte på at vi her, kunne udveksle apps som vi selv bruger, synes godt om og kan forklare lidt om.

Jeg kan jo passende starte.

Jeg bruger en app der hedder Simplenote. Det er en note app/hjemmeside hvor de noter man skriver både kan ses, redigeres eller oprettes enten via appen eller hjemmesiden.
Den er supersmart fordi, man ofte skriver væsentligt hurtigere på sin pc og finder man et eller andet man vil tilføje til en note når man er væk fra pc'en, kan man nemt åbne appen og finde den. Man kan også tilføje tags til sine noter, så man kan finde rundt i dem når der begynder at være mange.
Jeg bruger selv appen til field reports. I stedet for at skrive den hele når jeg kommer hjem, hiver jeg lige mobilen frem og skriver nogle stikord ned, som jeg dagen efter kan kopiere over i et worddokument og uddybe derfra.
Eller hvis jeg ser/læser noget pickup relateret og tager noter på pc'en undervejs, kan jeg læse det når jeg er ude.

Appen er super nem at bruge, ikke så meget bullshit. Der er hvad man har brug for.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Brugbare apps/hjemmesider

Indlægaf Happytalk » ons 27. maj 2015 14:29

Har android men mange af dem findes til iphone

Wunderlist

Evernote

Dropbox

Mobile Pay - tast pigens nummer ind og få hendes fulde navn

Tinder

Horizon

Happn

3nder

Spotify

Picscribe

Sms scheduler

Wifi analyzer (Nørdet)

……

Ps. Jeg vil personligt holde mig fra Simplenote da mange af de der note taking cloud apps går konkurs.. Evernote er jeg sikker på ikke går konkurs, resten er jeg i tvivl om. Just my 2 cent ;-(

Hellere google docs, microsoft onenote 365 eller evernote, end simpledocs.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Re: Brugbare apps/hjemmesider

Indlægaf Nota » ons 27. maj 2015 15:03

Alright, det kan være at jeg skulle tjekke nogle andre ud og evt backe min noter op.

Kan du forklare kort om nogle af de apps der? Bare så man ikke selv behøver at downloade eller tjekke reviews af dem alle :)
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Off Topic