Cclubs - Bedøm piger worldwide

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Cclubs - Bedøm piger worldwide

Indlægaf chrisjv » ons 16. sep 2015 18:01

Hej drenge, jeg er igang med en hjemmeside, hvor man kan bedømme piger fra hele verden, og se hvilket diskoteker de er fra.

Jeg vil gerne ha indput til hvad i synes sådan en hjemmeside skal indholde? Måske hvor nemt det er at få fisse osv?

Ting jeg vil lave på siden:
Submit own images

Kom med ris, og nogle ideer.. Tak

http://www.cclubs.com
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Cclubs - Bedøm piger worldwide

Indlægaf Desire » ons 16. sep 2015 20:55

chrisjv skrev:Hej drenge, jeg er igang med en hjemmeside, hvor man kan bedømme piger fra hele verden, og se hvilket diskoteker de er fra.

Jeg vil gerne ha indput til hvad i synes sådan en hjemmeside skal indholde? Måske hvor nemt det er at få fisse osv?

Ting jeg vil lave på siden:
Submit own images

Kom med ris, og nogle ideer.. Tak
http://www.cclubs.com

Først og fremmest handler det vel i langt større grad om hvad din mission og vision er. Mål, delmål, målgruppe etc. Hvad vil du med siden?
Er det en hobby eller ønsker du at tjene penge. Stræber du efter tusindvis af brugere eller de få der kommer af sig selv? Mit perspektiv og dertilhørende svar afhænger lidt af disse faktorer.

Hvor let det er at få fisse er så super subjektivt, at jeg ikke kan ses hvad det skal bruges til?

Submit own images er jeg lidt tvivlsom omkring. Eller bare lige forklar mig, hvordan og hvorledes med rettigheder til, at de ligger der?
Hvis ikke pigerne er med på den og opdager det. Hvem står så til ansvar for eventuel bøde + sagsanlæg. Dig eller uploaderen?

Specifikt rettet på webdesignet:
Jeg er generel tilhænger af full-width pages, og ikke så glad for center floating sider. Med det sagt synes jeg egentlig du er kommet meget godt fra det trods mine forbehold. Jeg kan godt lide kontraster som i en god mørkegrå i footer fx. og lyserød knap. Fedt!

Kommentarfelter m.v. er også cool kodet og generelt er designet af den nyere skole = me gusta.

Logoet synes jeg er absolut hæsligt. Det skal fange og være langt større. Men giver det nok mening? Er det udpenslet nok? (forstår godt budskabet, men er det tydeligt nok. Tag til sammenligning fx. 'trust'pilot.). Synes derudover ikke at banneret skal være #000. Det er for dunkelt ift. det grå nedenunder.

Mere omkring konceptet kan komme på baggrund af dit svar. Men keep it up. Det er altid interessant at se hvad det kan blive til.
Senest rettet af Desire ons 16. sep 2015 21:02, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » ons 16. sep 2015 21:00

Åh ja... og så kan jeg se jf. kodningen, at du (eller eventuel programmør) lider stærkt af div-itis. Læs mere her:
Kode: Vælg alt
https://csscreator.com/divitis
Det ville pryde at få nogle andre attributter ind.
HTML5 tager virkelig kort tid at lære, og der er langt bedre semantiske html elementer at hente, i stedet for at køre udelukkende med div div div.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf chrisjv » ons 16. sep 2015 22:35

Hej tak for input, jeg er helt enige med at logoet er utroligt grimt, det er noget af det første jeg vil skifte.

Selve målet med hjemmesiden, er simpelt: Samle diskoteks piger fra hvert land under et tag, så folk kan komme ind og f.eks se piger fra sveriges natteliv.

Jeg har intet mål med siden, og jeg vil heller ikke begynde at smide ads ind, mit primære fokus er at have en database med piger fra hele verdenen, for at se hvilket land der har de kønneste piger..

Målet er blot at få så mange piger i databasen som overhovedt muligt fra diskoteker. (også at de ikke er grimme, og heller ikke billeder med drenge(derfor jeg ikke vil bruge rss import))
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » ons 16. sep 2015 22:41

Men det primære upload af tøsser skal komme fra brugerne selv eller dig? Vil lige sove på det og se om jeg kommer på nogle ideer.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf chrisjv » ons 16. sep 2015 22:48

Desire skrev:Men det primære upload af tøsser skal komme fra brugerne selv eller dig? Vil lige sove på det og se om jeg kommer på nogle ideer.

Mange tak, jeg ville gerne ha et community igang med stabile uploads, men jeg tror at jeg ender med at selv at skulle uploade det meste.

Jeg vil gerne ha så mange piger som overhovedt muligt, derfor ville et community være perfekt, men desværre ville jeg så skulle fokuser mere på brugerfladen, som ikke er sidens fokus. Sidens fokus er at have så mange hotter piger på siden.

Jeg tror at for at folk vil udnytte det som et community så er jeg nød til at have "posts count" - "Ranks" - "friend system" osv.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » ons 16. sep 2015 23:00

Community opstår jo som regel først når der er noget at samles op. Pirateri, pickup, webdesign etc. Så skal der være en hel diskussion og interesse omkring emnet. Tænker heller ikke det er optimalt. Umiddelbart. Aner ikke om behovet er der. Ikke rendt ind i det endnu i hvert fald.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Desire » tirs 22. sep 2015 13:28

Der var ikke lige noget der faldt mig ind umiddelbart, men kan da se der er sket lidt.
Men øøøhmm.. Er de ikke generelt lidt unge dem der er billeder af? :twisted:

ps. kunne være lækkert med en exit knap / tilbage knap når man er gået i fuldskærmsvisning af billeder. Bare lige et lille stykke jQuery eller noget som lukker lortet ned igen
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizen » søn 27. sep 2015 19:26

Helt grundlæggende spørgsmål til konceptet: Hvordan skulle siden være repræsentativ, hvis folk kun tager billeder af de lækre piger?

Jeg tænker, hvis nu for eksempel engelske piger er markant grimmere end gennemsnittet, så englænderne skammer sig for meget over dem til uploade dem, hvad så når en eller anden model tager på ferie i England og bliver fotograferet og uploadet, fordi englænderne endelig har noget pænt at vise frem?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Off Topic