Datingmarkedet i 30-års alderen

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Re: Datingmarkedet i 30-års alderen

Indlægaf Desire » tirs 1. dec 2015 14:27

Hahaha :D. I drømmer ikke om, hvor godt det føles at kneppe op af min store panorama rude ud til central park.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 1. dec 2015 16:04

Desire skrev:Hahaha :D. I drømmer ikke om, hvor godt det føles at kneppe op af min store panorama rude ud til central park.

Haha, shut up. :D Du er SU-slave endnu. Sell me cookies!
Kami

Indlægaf Ross » ons 9. dec 2015 11:55

Som 30+ gamer der er endt med en markant yngre pige, kan jeg kun sige at 30+ single kvinder har sindssyg meget at byde på. Problemet er dog ofte at deres selvværd har taget et voldsomt slag i løbet af de sidste 5-10 år af deres liv, hvor alle veninder har fået børn, hus og vovse. Det gør dem desværre tangerende til ulidelig at være sammen med fordi de dumper alle problemer på en potentiel partner, alt alt for hurtigt.. og gør hvad man generelt ikke må, sætter luftkasteller op på piedestaler og bebrejder dig når det ikke holder.

Præcis på samme måde som Kamikee's 'akademiker' mand faktisk, men hvor hans selvværd er knækket fordi han aldrig lærte at knække koden "kvinder" og derfor egentlig føler sig underlegen seksuelt. Har akademiker kvinden aldrig lært at knække koden "forhold".

Jeg beklager ikke stereotyperne, for jeg antager ud fra jeres posts, det er en del af legen, ja?

Intet at beklage når der er substans med belæg, mere af det tak.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Off Topic