Trash Humpers (2009)

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Trash Humpers (2009)

Indlægaf Kaizer » ons 3. feb 2016 23:01

af Harmony Korine

Fandt et link til filmen, hvis I mangler underholdning til jeres netflix og chill. En experimental surrealist art-house dark comedy-drama horror film om ældre medborgere, som ødelægger en masse ting og laver samlejebevægelser på skraldespande. Vinder af DOX Award ved Copenhagen International Documentary Festival.

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Trash Humpers (2009)

Indlægaf Lillo » ons 3. feb 2016 23:03

OMG you diden't
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Re: Trash Humpers (2009)

Indlægaf Kaizer » ons 3. feb 2016 23:16

"Korine works in an almost blissfully weird utopia of marginalized naughtiness here, and more craftily distills his willful transgressiveness into something strange and watchable. While the results were probably never designed to win over his detractors, "Trash Humpers" is almost a perverted love letter to fans of his brand of unstable, fringe-y terror. The crass, fuzzy beauty of VHS' defiantly crisp-free recording technology gives haunting visual power to both the empty-parking-lot dreariness of day and the harsh, lamplit hum of night.

The result is a dubious classic of sorts, part avant-garde nightmare, part anti-nature documentary, and part satire of our YouTube-era voyeurism toward the unnerving looniness of others."

"They’re celebrating. What are they celebrating? The mere fact of being alive, I’d like to think. Superficially disturbing, yet weirdly festive and triumphant, this mock-documentary is Korine’s most formally accomplished production. Something deeper, darker, accrues from the post-adolescent prankishness. If we survive, we will all grow elderly, lunatic and happy-go-lucky."
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Off Topic