Links

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Links

Indlægaf Aros » fre 20. jan 2012 18:20

Kunne i evt lave en side til links, så de var samlet et sted?. Det synes jeg ville være en god ide Mvh Aros
Aros

Re: Links

Indlægaf Domino » fre 20. jan 2012 19:38

Hvilke links er det specifikt du tænker på? Til andre selvudviklingsforummer og træningssider eller er det mere specifikt rettet mod artikler og gode posts som vi skal dele? Jeg spørger dig fordi at hvis vores moder-hjemmeside ikke kommer op igen, så regner jeg med at skrive en masse artikler og samle det under en tråd med en masse links til dem. Det vil være en sammenkobling af alt det materiale, som jeg kender fra forskellige sider. Men meld lige tilbage, hvad du tænker på, så jeg kan få dine overvejelser med i mine egne.
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Aros » fre 20. jan 2012 21:21

Jeg tænker ikke på nogle specielle links. Tænkte bare det ville være smart med en linkside, hvor medlemmerne kan dele gode links med hinanden. Linksiden kunne så
være delt op i kategorier. Jeg har selv en hjemmside og her er der en linkside, hvor linkene er delt op i Psykologi,
Selvudvikling, Filosofi, Game, Kost, Helbred, Fitness. Det er naturligvis en fin nok ide med en sammenkobling af alt det materiale, som du kender fra forskellige sider.
Men jeg synes det er bedre hvis der også er en linkside, vi alle kan bidrage til. Og som sagt at det er delt op i kategorier, så folk nemt kan finde det de leder efter.

Jeg er lidt i tvivl ud fra det du skriver. Er det her kun ment som en midlertidig hjemmeside, så længe tgo er nede eller?
Senest rettet af Aros fre 20. jan 2012 23:00, rettet i alt 1 gang.
Aros

Indlægaf Fætter Stream » fre 20. jan 2012 22:37

Vi kigger på hvordan man fremhæver gode ting. På TGO endte det med et system hvor der var en sticky i hvert forum med links til de gode posts der lå der. Det fungerede sådan lidt OK men ikke super. Man kan i hvertfald starte ud med det.

Tror ikke en tråd der bare har links en masse er en god ide, mere f.eks. en tråd med links om træning eller inner game eller et eller andet emne.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Aros » fre 20. jan 2012 23:29

Der skal være mere orden i det. TGO´s linkside var rodet og ikke til at finde rundt i. At dele linksiden ind i kategorier er bl.a en måde at undgå det på. Problemet på tgo var at der kunne være 5 forskellige tråde på linksiden om det samme, f.eks bedste sider om træning eller andet. Var de samlet det samme sted, blev det mindre rodet. Det var ikke som sådan brugernes skyld. TGO manglede simpelthen et system i linksiden, så folk vidste hvor de forskellige links skulle placeres. Det der med hvad der er bedst er lidt relativt synes jeg. Det en person anser for at være bedst, er måske noget en anden ikke regner for noget. Plus en anden bruger kan ligge et link ud til noget, som jeg efter at have læst/set/hørt det, finder til at være bedre end det jeg tidligere mente var det bedste. Det var bare sådan lige de tankerr jeg gjorde mig :-)
Aros

Indlægaf Fætter Stream » lør 21. jan 2012 00:19

Syns nu selv det er ret ordnet hvis links om træning ligger i forumet for træning. Man kan self også have en giga linktråd og så dele den op. Hmmm.

Du kan godt starte en op, så kan vi se om det ser overskueligt ud.

Btw, med "linksiden" mener du så razorjeffs "pickup TGO version " guide tråd, eller hvad det nu var den hed?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Aros » lør 21. jan 2012 11:19

Bortset fra at der også vil stå en masse andet irrelevant for en, og man måske skal bladre rundt på 5 sider i den samme tråd for at finde et bestemt link.
Sådan var det på tgo. Jeg tænker heller ikke på en tråd med links. Men en kategori til links.

Jeg kan ikke starrte en op, så misforstår du hvad jeg mener. Det jeg tænkte på ville være lavet på selve siden. Altså ligesom der nu er en kategori der hedder generelt, nightgame, innergame, daygame osv, så ville der som jeg tænker det også være en kategori der hedder links. Det er der også idag på stort set alle hjemmesider. Tror ikke jeg har set en uden. Det gør det også nemmere for folk at finde netop det link de leder efter. Se evt linksiden på min hjemmeside, og så vil du se hvad jeg mener. Hvis i lavede noget lignende, ville det naturligvis give mening også at inkludere brugerne mulighed for at ligge links ind.

Det skal måske lige siges at jeg med link ikke primært tænker på at en tråd linker til en anden tråd. Men altså links til andre hjemmesider. Det være sig om træning,
psykologi, game eller hvad ved jeg. Når forskellige hjemmesider der handler om det samme eller relaterede emner linker til hinanden, giver det også mere trafik på siden.

Kender ikke razorjeff, og kan ikke lige huske pickup tgo version, eller om det er noget jeg er faldet over.

Men det er lidt forvirrende, for det lyder meget som om i vil lave en side som tgo, og på den anden side, lyder det også som om i synes der var gået for meget sunny
beach i den som i også skriver. Hvilket jeg iøvrigt et helt enig i. Så jeg vil da klart opfordre jer til IKKE at lave en side som tgo, men en der er MEGET bedre.

Men igen, godt initiativ ihvertfald :-)
Aros

Tilbage til Off Topic