kropsbehåring?

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

kropsbehåring?

Indlægaf THE Y » tirs 1. maj 2012 17:46

[size=dette er min første post herinde150][/size]

Nå men den er vist lige til at gå til som emnet siger kropsbehåring? (intim) hvilket skal blive/trimmes/væk
tænker i sær på:
ryg?
røv?
skridt?
tæer og hænder/fingre?

jeg syntes selv det er mandigt med hår og har det også over det hele
men det er blevet liddt for meget nogle steder eks. røven
Også hvordan fjerner man hår fra eks. røv -
jeg havde en ven der tog skrabberen han sagde det var et helvede da det begyndte at gro -
så har jeg en ven der har foreslået ''veet'' som skulle fjerne hår permanent(er der nogen af jer der har erfaring med dette produkt?)
mister man alt håret eller kan det reguleres? sveder man mere når man mangler hår ?

på forhånd tak for hjælpen
THE Y
Bølle Bob

Re: kropsbehåring?

Indlægaf Fsharp » tirs 1. maj 2012 18:03

Jeg trimmer mit skæg, fjerner hår imellem øjenbrynene så jeg ikke får et unibrow og så kan jeg finde på at trimme skridtet hvis det går vildt for sig. Ellers ikke noget.

Jeg har før prøvet at barbere løgposen, hvilket klør som ind i helvede når det begynder at gro ud igen. Specielt hvis man cykler.
Senest rettet af Fsharp tirs 1. maj 2012 18:05, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Tilføjelse
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Kaizen » tirs 1. maj 2012 19:11

Røvskæg skal helt klart holdes på et passende niveau af hygieiniske årsager hvis ikke man går i bad lige efter (dingle-berries, bremsespor, lugt), ellers fungerede en trimmer med 5-10mm plasticforstykke udmærket den ene gang jeg har prøvet det.
Alt efter hvor meget blowjob/teabagging man er ude i eller ønsker at se større ud kan trimning af skridtet også være relevant.

Skæg: jeg trimmer mit ned til 2,5mm stålkam når det er ved at være byturstid en gang om ugen, og retter det til med skraber, giver mig et let ubarberet look uden at kradse alt for meget.

Næsehår skal IKKE kunne ses, og kan plukkes med neglene mens man ser film og derfor tænker på noget andet (måske en gang om måneden).
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Maverick_xX » ons 2. maj 2012 16:48

http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da& ... x=64&ty=38

Tror det besvarer dit spørgsmål

Kan desværre ikke vise et billede direkte.
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf Cheriot » ons 16. maj 2012 23:08

Når alt kommer til alt er folks præferencer jo forskellige, så det bedste vil da være at vælge det du selv har det bedst med og foretrækker. Mht. hårfjerning er det eneste som vist kan fjerne det permanent laserbehandling - det er tilgengæld også ret dyrt. Det skal nok også lige nævnes at det klassiske problem med skrabere er at så snart hårene begynder at gro ud igen, begynder det at stikke hvilket ikke er så heldigt hvis man har barberet større områder som fx hele maven/brystkassen, ryggen, røven osv. Jeg kan i hvertfald som pige skrive under på, at det er lidt uheldigt at ligge på en brystkasse mest af alt føles som en kaktus selvom hårene er minimale.

Jeg ved ikke præcis hvad du tænker på med "veet" da det er et mærke som både sælger voks og hårfjerningscreme. Men begge dele, er nok det mest optimale hvis det er større områder på kroppen. Voks fjerner ALT hår og holder op til flere uger, tilgengæld er det også det mest smertefulde. Mens hårfjerningscreme er fuldstændig smertefrit men tilgengæld fjerner det ikke hår nær så effektivt IMO og skal derfor gøres noget oftere.

Hvorfor man skulle svede mere når man mangler hår, kan jeg ikke rigtigt se? Men det er nu ikke noget jeg nogensinde har bemærket eller hørt om.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Danesia » søn 17. jun 2012 23:02

Først og fremmest vil jeg som pige understrege at monobryn er et absolut NO-GO! Hvis man som fyr har tendens til et kæmpe monobryn, er det heller ikke nok lige at fjerne én cm i midten, men brynene skal formes lidt. Ligeledes er næsehår også no-go.

Ellers er det mit indtryk at det afhænger kraftigt af kvindens alder, hvor meget kropsbehåring hun foretrækker. Så I skal overveje hvilken aldersgruppe I går efter, og generelt jo ældre jo flere hår tak. Personligt foretrækker jeg at fyrene fremstår naturligt sparsomt behårede. Dermed sagt, at de hverken er fuldstændig glatbarberede eller særligt behårede. Idet det gerne må fremstå naturligt, vil jeg mene, det er bedst ikke at shave andre steder end ansigtet, for de små "kaktus-hår" er som tidligere nævnt ret ubehagelige og klare indikatorer på, du har shavet. Ikke særlig mandigt!

Hvis man alligevel vælger at shave, så husk for guds skyld at skrubbe huden hårdt først og bruge shavegel, så I ikke får røde indgroede hårsække.
Danesia
Nyklækket

Indlægaf Clemme » lør 30. jun 2012 12:25

Jeg trimmer brystet en gang om ugen. Skægget for to gange om ugen og så har jeg en skraber til at ligge i bruseren, som jeg bruger HVER gang jeg er i bad... Men den er kun til løgposen... Hår på ryggen har jeg ikke, men hvis jeg havde skulle de væk!! Det ser ikke særlig lækket ud når man ser sådan en behåret mand på fx stranden... Husk på at kvinder får billedet af en fræk fyr fra medierne. Og fx Calvin Kleins modeller har altså ikke meget hårvækst... Jeg prøver altid at ligne noget der er tiltrækkende. Også selv om jeg kun skal ned i føtex... U never know, måske er der en sød pige... Så mit råd vil helt klart være at fjerne det som samfundet siger er grimt/klamt og så køb en multi trimmer til resten... M! har tid gode råd...
-Clemme
Clemme
Nyklækket

Tilbage til Træning og kost!