Side 4 af 5

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: tirs 9. jul 2013 08:10
af Satans yngel
Hjemmetræning lørdag.

Løb 7.3km @ 36min

Løb mandag 5.75@ 28min

Har levet usundt på det seneste. Håber jeg snart tager mig sammen. haha

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: tors 11. jul 2013 15:11
af Satans yngel
Løb igår. 5.2 @ 24:55

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: fre 12. jul 2013 23:48
af Satans yngel
Løb i dag. 5.2 @ 23:55. Shit det var varmt!

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: tors 18. jul 2013 08:36
af Satans yngel
Fitness igår m løb. 3.6km - bare jogging/opvarmning.

Herefter full body.

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: tirs 23. jul 2013 10:39
af Satans yngel
Løb 20/7
5.1 @ 25min - mega varmt så moderat tempo

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: ons 24. jul 2013 21:40
af Satans yngel
Løb igår 10.2km @ 53min

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: fre 26. jul 2013 12:28
af Satans yngel
Løb igår 5.1km @ 27min

- har dog sjældent haft så blytunge ben. Det var en hård omgang at komme igennem, selvom tiden er dårlig. Mine ben ville ikke mere.

Note to self. Mere restitutionstid!

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: fre 26. jul 2013 22:00
af Glow
hvordan går det med kosten?

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: lør 27. jul 2013 15:17
af Satans yngel
Fitness i dag.

Kost. Af helvedes til. Det er den pæne version :). Så vægten står stille, men det er ok. Det er ferie og jeg har masser af dårlige undskyldninger. Haha

Nu skal jeg 2 uger sydpå, og når jeg kommer hjem vil jeg give den bundgas med kost. Målet er at holde vægten på ferien.

Har læst om intermittent fasting som jeg vil forsøge mig med. Kan godt lide tilgangen. Til dem som ikke kender det handler det om at faste 16 timer i døgnet efterfulgt af en spiseperiode på 8 timer.

Læs mere her

http://www.leangains.com

Re: Hellspawns træningslog

Indlæg: lør 27. jul 2013 19:27
af Glow
ok :-) Skal også på ferie - blir lidt en udfordring men vil holde det. Jeg har brugt madlog.dk til carb countingmed stor succes blandet med paleo rawfood agtig tilgang til hvad jeg spiser (mindre brød, mere grønt, rimnelig fedt og protein osv. Madlog er ret kool. Man begynder lige pludselig at fatte hvad der er meget og lidt cal i hvilket har hjulpet enormt - prøv det evt. Glæder mig til at høre hvordan intermittent fasting fungerer for dig.