Chacruna's træningslog

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Chacruna's træningslog

Indlægaf Chacruna » lør 12. okt 2013 17:51

Egentligt har jeg indtil nu tænkt det var noget underligt noget med en træningslog, men jeg har taget på af de sidste 4 måneders intensive game (Byture, alkohol, dårlig søvn og junk food), så nu er jeg alligevel blevet motiveret til at kaste mig ud i det!

Billede
Det er i dag lørdag d. 12 oktober 2013, som det også fremgår af dagens avis, yeah 8-)

Mine nuværende stats er:
Højde - 187
Vægt - 95

Jeg kan egentligt super godt lide min vægt, men jeg vil være i bedre form, have større muskler og mindre fedt.

Måden det skal opnås på er ved at være mere bevidst om hvad jeg indtager og hvor meget. Og ved at begynde til Yoga, styrketræne og tage i svømmehallen (og sex naturligvis - en ganske udmærket motionsform).

Mere konkrete mål kan eventuelt komme på senere, men til at starte med vil jeg blot fokusere på at motivere mig selv til at tage handling og se resultaterne.

Her er før-billeder, det hører sig naturligvis til (samme dato som billedet ovenfor):

Billede

Billede
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Re: Chacruna's træningslog

Indlægaf Circe » søn 13. okt 2013 12:10

Mon ikke man er den bedste udgave af sig selv hvis man tager sig godt af sig selv hele vejen rundt :-) Jeg er nørd, så jeg følger med :-) held og lykke!
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: Chacruna's træningslog

Indlægaf Chacruna » fre 15. nov 2013 23:40

Så er den første måned gået og har besluttet mig for at min trænings log skal opdateres engang om måneden med nye billeder. Jeg har den sidste måned været meget stresset omkring at finde tid både til arbejde og game samt nogle vigtige beslutninger i forhold til hvad jeg vil med mit liv og jeg har derfor ikke opnået nogen resultater. Jeg har ikke taget yderligere på - jeg vejer stadig 95kg - men jeg har heller ikke hverken tabt mig eller fået større muskler.

Billede

Billederne tog jeg i går, den 14. november. Mit mål er at spise sundt og indføre daglig træning med kettlebell og så se resultatet om endnu en måned. I dag har jeg eksempelvis spist røget laks og salat med Mr. Zarichi. Det smagte sundt og godt, selvom jeg oprigtigt må indrømme at jeg har lyst til en stor svedig burger.
Men det må vente til søndage, hvor jeg vil tillade mig selv at spise hvad jeg har lyst til.

Billede

Billede
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Træning og kost!