Noah's Back!

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Noah's Back!

Indlægaf Tuketuk » tors 17. okt 2013 22:22

Så fik vi igen startet træningen op, på trods af en travl tid blev jeg enig med mig selv om at det var på tide at genoptage træningen.. Har kørt programmet nu i 6 dage - med tydelige resultater allerede. En almindelig træning ser for mig sådan her ud. Har før trænet virkelig hardcore og nød det. Men kom fra det i forbindelse med jobbet blev for travl.

Træningsprogrammet er intenst men tillader at aflyse en enkel aften i ny og næ hvis man skal noget andet.

Jeg er i forvejen kraftigt bygget med store og kraftige knogler. Har altid været en kraftig fyr og bliver aldrig completely skinny. Fredag aften stillede jeg mig på vægten for første gang i 6 år - det var utroligt nok en meget skræmmende følelse.

Mandag, Onsdag og Fredag Morgen:
Styrketræning af overkrop
Kører diverse maskiner, primært bryst og ryg - Jeg kører samtidig et helt mavesæt som jeg tidligere har beskrevet.

Mandag, Onsdag og Fredag Aften:
5 KM crosstrainer ~ca. 30 min.

Tirsdag, Torsdag og Søndag aften:
15 min på crosstrainer for restitution i overkroppen. Intet tidsmål eller mål om at presse mig selv - finder et behageligt tempo der får pulsen op og mig til at svede.
15 min på cykel. I så højt tempo jeg nu kan køre indtil min ben "kramper ud" og musklerne er kørt døde.

Må tilføje at udstrækning er blevet ekstremt vigtigt for at køre så intenst motionsprogram.

Tænker igen mere over hvad jeg spiser og hvor mange kalorier der hældes indebors.

Startvægt: 99,9.

Progress:
6 dage efter er jeg 1,5 kg lettere, og betydeligt strammet op! Resultaterne kan ikke ses muskelmæssigt men på andre punkter.
Humøret er højere, mere fokuseret på jobbet, mindre doven(dog med undtagelse af GTA 5 :evil: ), og energiniveauet er ekstremt...
Er netop kommet hjem fra træning og inden jeg tog afsted følte jeg det var lang tid siden jeg havde været afsted(selvom det var igår morges)
Fuck it - jeg fik aldrig opdateret den alligevel!
Tuketuk
Happy Meal
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: tors 17. jan 2013 00:26

Re: Noah's Back!

Indlægaf Tuketuk » man 21. okt 2013 16:39

Mit mavesæt er som følger:

Øvelse 1. Intet navn :) (Nedre mavemuskler) 12 reps med hvert arm/ben. 24 i alt.
http://www.youtube.com/watch?v=E9Bn--dHgfk
Næsten sådan der. Men med hænderne vinklet den anden retning, og så med vægte i.. Igen start i det små til du får rutinen idet.
Benene i en 90 grader vinkel fra resten af kroppen, og knæene bøjet i 90 grader.
Så kører du ellers bare øvelserne som han gør, lig mærke til at når han kører venstre ben så bruger han højre arm.

Øvelse 2. Planken (hele maven)
Planken er skide god. Vi kørte 30 sec første gang vi lavede den men nåede op til 1min 30 sec efter 2-3 uger. http://iform.dk/traening/styrketraening ... -paa-taeer - Jeg brugte min telefon som lå på måtten med en timer på, pisse god motivation.

Øvelse 3. Sideplanken. Specielt til taljen(ydre mavemuskler). 12 reps - Selvom du ikke føler dig helt død så lad være med at stige for hurtigt i vægterne.
http://youblush.looklab.dk/uncategorize ... 1-planken/ - Billede nr 2
Den frie arm bruger du de første par gange uden vægt. Du kører armen fra undersiden af din mave og vinkelret op til den anden side,(næsten 180 grader)

Øvelse 4: 12 reps.
http://www.youtube.com/watch?v=pM1xjLcr6Z4
Jeg ved det er primært ryg, men det giver dig noget i maven, og er en god "Slappe af øvelse" mellem sættene. Dont skip it.
Fuck it - jeg fik aldrig opdateret den alligevel!
Tuketuk
Happy Meal
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: tors 17. jan 2013 00:26

Re: Noah's Back!

Indlægaf Tuketuk » tors 7. nov 2013 21:13

Indvejningen efter aftenens træning siger 4,7 kg tabt i alt på 27 dage. - Egentlig en smule skuffet - men kigger jeg tilbage over ugens forløb og det jeg har indtaget, samt de steder hvor jeg nu tilføjer mere vægt til min styrketræning så bør jeg være tilfreds. Det er jeg bare ikke.

Fredag: Spiste 3 skiver franskerbrød med smør og ost/hamberryg, kage til eftermiddagskaffen, samt drak 2 øl og chips som julearrangement (alt dette på jobbet, samt selvfølgelig frokost) Aftensmaden blev ikke rigtig til så meget.
Lørdag: okay sund, pånær aftensmaden der bestod af roastbeef med cheesyfries og bernaise. Drak en øl mens vi lavede mad og 2 glas vin til maden.
Søndag: Okay sund, dog med en halv pose chips med dip og 0,5 l energi drik
og denne uge har indtil videre budt på flødekartofler(til frokost på job), fiskefiletter(jeg har en svaghed her!), for meget morgenmad onsdag osv.

Ser man styrke siden så er jeg fået fra 40 til 47 kg i den hvor man træner ryg og biceps(hvor man sidder med fødderne oppe og trækker)
jeg er gået 5 kg op i brystpres
holder min planker 3x10 sec længere
gået 2,5 kg op i triceps øvelse.

---
Fuck it - jeg fik aldrig opdateret den alligevel!
Tuketuk
Happy Meal
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: tors 17. jan 2013 00:26


Tilbage til Træning og kost!

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Yahoo [Bot] og 12 gæster