De der skide overarme

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Re: De der skide overarme

Indlægaf Noah » søn 7. dec 2014 00:20

pikhund skrev:
Noah skrev:Hvordan kan det være, at du vil have større overarme? Er det for din egen skyld? Har i hvert fald aldrig hørt om en mand, der er nede med store overarme.

Spørger bare af ren nysgerrighed.

Måske hun kan li' at fiste?

Vi skal fiste hele natten!

https://www.youtube.com/watch?v=UKN77Zg07H8
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf leon... » søn 7. dec 2014 15:24

Du kan også skrive til nogle af de bikini modeller du følger. De har sikkert en masse gode tips.

Folk der træner meget deler gerne ud af deres tips, det giver dem den bekræftelse de til tider søger :)
leon...
Private Johnson

Indlægaf Moderator » tirs 9. dec 2014 05:02

Happytalk skrev:Spis en STOR banan før træning.. Og en saftig halv ligger Mathilde kakao efter træning, sluges.

For meget unødvendig sukker
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 5. jan 2015 23:01

Noah skrev:Hvordan kan det være, at du vil have større overarme? Er det for din egen skyld? Har i hvert fald aldrig hørt om en mand, der er nede med store overarme.

Spørger bare af ren nysgerrighed.

aldrig sagt de skulle være store, bare større.
Kami

Indlægaf sund » fre 27. feb 2015 18:41

Hold kæft nogle rådne svar i kommer med! :D
Tjek bodybuilding.dk Der er 1000 der har spurgt om det samme. Brug søgefunktionen derinde og læs nybegynder artiklerne om kost og træning :-)
sund
Gummi Tarzan

Indlægaf Mh88 » tors 12. mar 2015 23:43

sund skrev:Hold kæft nogle rådne svar i kommer med! :D
Tjek bodybuilding.dk Der er 1000 der har spurgt om det samme. Brug søgefunktionen derinde og læs nybegynder artiklerne om kost og træning :-)

Gør som han siger - læs artiklerne på bodybuilding.dk. Hvis du er ny er der også et godt program møntet på kvinder på maxer.dk :)
Mh88
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Kami » ons 1. apr 2015 05:31

Jeg har skiftet hold, så jeg nu dyrker bodypump. Jeg kombinerer med kreatin inden træning og proteinpulver efterfølgende. Mine arme er ved at være flotte markerede, men de er stadig små i det, det går dog den rigtige vej.

Jeg synes, markerede overarme er flotte til kvinder - ikke pumpede, ikke store. Særligt fordi jeg træner min ryg mega meget, da jeg ellers får dårlig holdning.
Kami

Indlægaf Desire » ons 1. apr 2015 13:17

Undrer mig lidt over dit indtag af kreatin?

Kreatin monohydrat er et energilager i skeletmuskulaturen og er hvis ikke den hurtigste, så en af de aller hurtigste energiprocessor kroppen er i besiddelse af.
Kreatin mærkes bedst for dem, der udfører korte, intensive øvelser, der gentages med en kort pause imellem.

Et praktisk eksempel: Det øger kun din styrke på meget kort tid (f.eks. i et dødløft vil du være stærkere på de første 1-3 reps).
Måden kreatin hjælper til større muskelmasse er, at du kan løfte tungere, da du oplever lavere udmattelsesgrad i de første reps (1-3) og derfor typisk kan øge vægten med omkring 5% og køre samme rep-range som du gjorde inden du tog kreatin (alm. 8-10 reps for hypertrofi).

Det er en generel fejl, at det opfattes som et mere generelt energi boost.
Dertil kommer at kreatin kun virker for 2/3 af dem der tager det.

Ved bodypump (af hvad jeg ved) er det intensiv træning i forholdsvis lang tid og med lav vægt + mange gentagelser. (jump squats etc).
Jeg har svært ved at se hvordan kreatin her skal hjælpe dig til at øge vægten og dermed belastningen på dine muskler = øget muskelhypertrofi.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » søn 2. aug 2015 12:19

Kreatinen har været brugt meget i forb. med muskeløgning i min ryg. Jeg er nødt til at have buff ryg altid, for ikke at hænge forover.

Ved den form for bodypump jeg benytter, skal vi presse os ved altid at have max vægt på stængerne, og træneren tjekker altid vores vægte efter, om han synes vi skal have 1-3 kilo mere på siden sidst.
Jeg ved ikke, om der som sådan er mange gentagelser, da der er stor variation og skift mellem øvelserne.

Uanset hvad, så virker det.

Min største udfordring lige nu er, at jeg meget hurtigt bliver udmattet, da mine problemer med maven er vendt tilbage pga. stress. Det betyder, at jeg ikke i samme grad optager næring og selvom jeg får vitaminshots ved lægen og i øvrigt behandles, så problemet gerne skulle forsvinde igen, så kan jeg ikke presse mig selv så meget.
Sidste gang gik jeg kold, så assistenttræneren måtte rende ud, og score mig en proteinbar og en energidrik. Det er ikke sket for mig før, jeg sørger for at spise godt osv., det nytter bare ikke hvis kroppen ikke optager det. Sucks.
Kami

Foregående

Tilbage til Træning og kost!