To skæg or not to skæg?

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

To skæg or not to skæg?

Indlægaf Zion » tors 9. feb 2012 04:46

Jep, du læste rigtigt!
Hvad er jeres take på skæg? Og hvorfor? Altså hvad mener du at det gør for/imod ens game og i givet fald hvorfor?

Jeg forestiller mig selv at trimmet skæg kan hjælpe på førstehåndsindtrykket hvis man fx. har meget bløde ansigtsmarkeringer (babyface), eller hvis man går efter hb'ere der er lige en tand ældre end en selv.

Selv har jeg et lidt tyndt overskæg og en smule omkring hagen. Jeg har det bare for sjov, men jeg er blevet helt glad for det nu, og så er det faktisk en helt fin opinion opener - Hvad synes du om skæg? Burde jeg barbere mig? Kan du lide franskmænd? osv. osv..
Lige pt. er jeg på skisæson i Canada, i en lille bjergby, og her kan man nærmest ikke blive taget seriøst uden skæg, men hvordan er hb'eres holdning til skægbærere hjemme i Danmark?

Da dette er min første tråd på det her nye forum, vil jeg gerne udtrykke min ærgelse over at TGO er forsvundet (ACTA?), og så ellers håbe at mange af de seriøse og awesome menesker der gjorde det til et cool forum, også er flyttet med herover!
Peace

Zion
Brugeravatar
Zion
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Canada, BC

Re: To skæg or not to skæg?

Indlægaf Leisure Pirate » tors 9. feb 2012 15:05

Min erfaring er at tøserne godt kan lide at man er 'rough'. Jeg har ikke field testet stort skæg endnu. GunWitch taler også om gender indicators. Han mener at alt hvad der dig mere maskulin er godt.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fsharp » tors 9. feb 2012 15:42

Jeg barberer sjældent min hage og mine kinder helt i bund - de bliver bare trimmet. Overlæben får dog en tur i bundet par gange om ugen, men jeg føler mig som en konfirmand når jeg har gjort det.

Pros: Enig med Piraten herover, det giver point at være lidt henslængt ubarberet.
Cons: Har haft en FB som slog ud af skægstubbe når kyssede, så hun var altid helt rød i krydderen efter vi havde snavet.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Zion » man 13. feb 2012 09:31

Hm... Jeg går ud fra at mit skæg får lov at blive lidt endnu så. Under alle omstændigheder har jeg haft ganske fin responds på det herovre, selvom det er en by stortset forladt af piger -_-
Peace

Zion
Brugeravatar
Zion
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Canada, BC

Indlægaf snake » man 5. mar 2012 20:28

Skæg helt klart. Jeg får mærkbart bedre resultater af at være ubarberet (= trimmet, ikke hulemand).
Jeg trimmer det ca. en gang om ugen, og det fungerer sgu meget godt, plus det sparer ufatteligt meget tid.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Tilbage til Træning og kost!