Spitting game?

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Spitting game?

Indlægaf Glow » fre 15. maj 2015 11:02

Hey guys

Synes jeg ligger lidt tungt i at få ledet samtaler/interaktioner mm. i øjeblikket

Nogle gode råd fra jer/erfaringer med at få ledet sætsne mere (ting som plowing, spitting game etc.)

Jeg vil gerne over i at køre sætsne frem hvor jeg styrer emner, dynammikker etc.og generelt ignorerer deres initiale reaktioner

Så jeg kigger specifict på fremdrift i sæts hvor vi er i sæt dvs efter åbner mm. når jeg er i lockin i sættet

Grundlæggende blive den drivende i samtaler på den ene eller anden måder.

Alle metoder og ideer er meget velkomne - tror jeg er lidt mentalt låst så jeg går i laid back mode når jeg er i sæt :o :(
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Spitting game?

Indlægaf Happytalk » fre 15. maj 2015 12:53

Min gentage umiddelbare tanke er: stil flere gode spørgsmål. Lad hende snakke mere og lade hende snakke om sig selv.

Prøv at læse en pua der hedder in10s, han har nogle kapitler der hedder elicit values, rigtig godt så vidt jeg husker.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizen » fre 15. maj 2015 17:15

Mine forventninger til tråden ud fra titlen...

(seriously, hun bliver ved med at komme tilbage, så det virker sgu!)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Glow » lør 16. maj 2015 23:36

Tak happy. Jeg har kigget lidt omkring men ku ik finde ham. er han fra det gamke masf arkiv? Så styles eliciting values teknik på youtube men det var mere en dyb rapport ting med at dykke ind i hendes følelser omkring hendes passion i livet? Er det den du tænker på?

Har kigget en del på storytelling også. Har valgt en "short stories approach" hvor jeg bruger Eddie murphys måde at levere den på. Jeg brugte den igår med en "all women cheat" historie som jeg skabte imrpvo stil med hans mimics etc. Virkede super. stærk hook fra 2 piger i et mixed tresæt.

Jeg går stille og rolig igang og får spit game musklerne igang. virker godt. Må langsom udbyggge med teknikker mm. derfra. Så hvis du ved hvor ejg kan finde ham du refererer til vil jeg checke det ud?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Glow » søn 17. maj 2015 02:14

faldt over det her

RSD julien talks about ploughing as a technique to determine logistics and keep a convorsation going. This is something I do with everyone now and I have become quite quick on the spot with the technique. Its more a social skill more than a pulling skill so I will explain to those who dont know.

Ploughing is when you have opened and your in general surface level chatter. for some people thier game wont include mundain interview style questioning so look away now...

Principles:

1. Use a mixture of open and closed questions

2. Ask questions that you genuinely want to know the answer to. Where did you get your dress is bad... do you like peanut butter is good!

3. Dont be too random but throwing questions at her that spark curiosity to why you asked them is evidence that you have hooked the set. So for a ridiculous example: " do you like peanut butter? " HB:" i love peanut butter" ...

4. Calibrate after you get her answers... not before you go into set. because if she answers " no i hate peanut butter" you go no further with that and flick onto nutella or something completely different.

5. You want to amuse yourself and not be dependant on her reaction. your just doing your thing, you enjoy asking these questions. your self amused.

6. Use a more authoritive breaking rapport tone of voiced on the closed questions you ask to apply pressure. then take the pressure off by easing off on the authoritive tone and more of a rewarding curiousity tone. Pressure on - pressure off - pressure on- pressure off........

7. Keep in mind that your not going to want to do this for too long. Once the set is hooked it will be apparent to you by the facial expressions as reaction to your questions. she will say things like " why did u ask that"..... shit test.... dont answer it. carry on and repeat the question with a smile and carry on....

after about 5 mins Your going to want to start thinking of creating the bubble where its just you and her...

" your my new......
girlfriend for the next 5 minuites, what shall we tell your friends how we met? "
little sister, we can climb trees and drink cool aid together

and thats a new topic all together. happy plowing!

Tænker det er et godt back bone i samtalen hvor man kan lægge andre teknikker oven på eg "stories, knee jerk reactions, minicoldreads, busting her, push pull, being abstract/no answer her questions" etc. Til grupper kan man lave det mere gruppe orienteret.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » man 18. maj 2015 01:14

Fokuser på at stille gode spørgsmål i stedet.. Så imens at tøsen ævler løs, så har du flere ressourcer ledig i din hjerneskald til at tænke logistik, eskalering og next move. :-)

I mine øre, lyder det som om du snakker for meget?

http://www.scribd.com/mobile/doc/129836111?width=360

http://www.pickupguide.com/layguide/eliciting.htm

Når du har rapport, så gå amok med kino og sois.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Glow » tirs 19. maj 2015 01:21

Ok. Tror ikke jeg taler for meget men vil gerne lede fremdriften i sættet. Har en ide om at jeg skal fylde mere og drive dialogen, emner og direkte ignorere dem hvis deres svar ik går mod det jeg vil. Mener jeg fik ideen fra Tyler durden mfl. 90-10 reglen i de førte 10 min osv.

Super m links.

Hvor hurtigt går du ind i Eliciting values? Tænker hun skal være rimelig klar for at snakke om disse ting?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » tirs 19. maj 2015 15:09

Hvor hurtigt går du ind i Eliciting values?

Så hurtig som muligt, måske efter 1-2 minutter hvor jeg fornemmer den mindste form for attraction.

--------

Hele pointen med de jeg skriver er stik modsat af tyler durden. Du kan sagtens drive et set frem uden at snakke sindsygt meget.

Dit mål er jo at skabe en connection. Hvor hun synes godt om dig og du synes godt om hende. Det synes jeg i gør bedst ved at have en ligeværdig dialog. Hvor i lære hinanden at kende. (og du undgår at blive dancing monkey)
Ved skiftende spørgsmål og statements.. Og stille spørgsmål ind til pigen. Piger elsker jo at snakke om sig selv, samtidig bliver hun også mega glad for at der faktisk endelig er en fyr der gidder lytte og høre om hende.. På et lidt dybere niveau end overfladisk.
Imens hun snakker løs om sig selv, har du tid til at tænke logistik og finde ud af hvad dit næste move, sætning er.
Jeg tror også nogle personer overtænker alt det her alpha og beta ting.. Så længe at target kommer tættere på dit mål = at knalde. Så er det godt. Så er det sku ligemeget om der er 5 andre alpha fyre i sættet, så længe de ikke ødelægger det for dig. Hvis de gør, så retter du logistikken, så de bliver lukket ude.

Tænk = Hvad driver settet hen imod mit mål?

Ofte kan du bare stille nogle gode spørgsmål og så snakker de bare derudaf..
(der er selvfølgelig også undtagelser, hvor de ikke siger så meget og du bliver nød til at pløje, men det er mere en plan b i mit hoved.)

Beklager at denne post er lidt rodet. Håber det giver mening? :D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Glow » tirs 19. maj 2015 17:36

Giver fuldt mening

og kan godt lide dit mindset - specielt en mere smart brug af spørgsmål hvor statements og diverse følelses rollercoaster ting(chick crack) smides ind oven på dette (soi, minicoldreads, takeaways, BR, teasings etc).

Ved også at det er en meget stærk måde at styre dynamikkerne på (retoric, aristoteles, mfl osv), omend lidt mere skjult.

Mindes ved eftertanke også jeg har semigjort det bl.a. en chick for nyligt hvor jeg spurgte ind til hvorfor hun gjorde hvad hun gjorde da vi talte standard hvad laver du gøjl.Jeg dykkede meget ind i hvorfor og hvad der drev hende og spejlede de følelser hun havde i forhold til hvor jeg oplever lign tilstande. Hun søgte mig herefter meget og baitede for 2nd days.

Anyways - vil prøve og se hvad der sker.. fedt input ;-)
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » tirs 19. maj 2015 18:15

Fedt. Sagt på en anden måde, dig og pigen "driver" interaktionen frem mod dit mål sammen. Det er kun når hun kommer ud på sidespor at du retter kursen op.
Lad os sige at hun begynder at snakke om ømme emner med høj risiko for konflikt, eksempel politik, religion og den slags, så skifter du emne og trækker interaltionen væk fra de emner og på rette spor igen.

Selfølgelig med alt det gøjl du selv nævner; soi takeaway osv

Der er ingen grund til at agere alpha med mindre der er forhindringer der skal behandles(bitchy veninde eller andre konkurrerende fyre).
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Næste

Tilbage til Sticking points