State når jeg er alene

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

State når jeg er alene

Indlægaf Nota » fre 29. maj 2015 10:57

Når jeg er ude med wings, har jeg efterhånden ikke kæmpe problemer med at komme op i humør eller state. Men når jeg er alene, så går det bare totalt ned ad bakke og jeg kan ikke åbne nogen og jeg kan mærke at det bare er en nedadgående spiral. I takt med at jeg bliver mere og mere irriteret over min egen mangel på aktion, afgiver jeg også en mere og mere needy vibe.
Er der nogen der har erfaring med dette og evt har nogle tips til hvordan jeg kommer op humør, når der ikke er folk omkring mig som jeg kender?
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: State når jeg er alene

Indlægaf Fame » fre 29. maj 2015 11:37

Selve ordet "state" er i mine øjne et lortebegreb. Det antager, at der er et korrekt "state" og et forkert "state".

For mig, er jeg kun i et "humør", og er pisseligeglad med state-begrebet.

Jeg kender mig selv nok til, st nogle gange er jeg i øv-humør, og så accepterer jeg det, og slapper med det - jeg "er" altså lige der, hvor jeg er. Jeg jagter aldrig en anden tilstand, eller flygter fra en.

Plus, mit issue er, at jeg er nervøs for at åbne først på aftenen. Meget simpelt!
Så jeg VED, at de første 1-3 dets jeg åbner, er forudbestemt til at gå skidt, fordi jeg er nervøs. Det embracer jeg også, og ved, at det blot er de tre første der skal overståes. Og det er totalt ok, hvis de chrasher for vildt. Det eneste formål med de første tre sets, er at bearbejde min nervøsitet for aftenen (ofte siger jeg min svaghed højt for pigen: "Jeg er rigtig nervøs ved at gå en og sige "Hej", bla bla bla").

EFTER de tre chrahses, tillader jeg mig selv at vurdere mit humør. Men de tre chrash-åbnere er KUN manuelt og praktisk arbejde, som jeg håndterer som netop det.

Prøv det.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Glow » fre 29. maj 2015 15:15

Jeg er meget til AKTIVT at skifte mit state (snap out of it) som jeg ved jeg kan.

Et par løsninger
* Short opens - at du åbner en række folk hurtig lige efter hinanden. Vigtigt at åbne og VIDERE . tænk "mini åbninger". Gør dette i 20 min. og du opnår social gude mode(60yearsofchallenge term) som kan holde resten af aftenen. Åndsvagt term men ideen er at du er i flow. UNDGÅ at blive hængene i sæts hvilket faktisk er svært.
* Sacrifice a lamb - gå ind med noget total ånsvag og grin af dig selv type åbner hvor du kun forventer at have det sjovt selv.
* Hav nøgle sæts med folk du har god vibe med hvor du kan recharge energi..

En god måde at gøre det på
* åbn den første pige du ser- fuck outcome
* placer dig et traffikeret sted i baren - få synlighed, åbn dit kropssprog, vend dig udad, skuldre tilbage etc. (Har kæmpe effekt)
* åben dem der er i din proximity dvs inden for 1.5 m eller whatever. evt bare med hey jeg er i mød nye mennesker humør, hvem er i? i ligner xxxxx (små frøer, et rockband, advokater, forfattere whatever, sjove mennesker, interessante mennesker!)
* derefter bevæge du dig lidt ud.

I ovenstående gør du en række ting der ændrer dit state (åbner, stiller dig centralt dvs overwriter en aa for social press, kommer i snakke mood mm). Desuden har det at tale med mange en snowball mystery effekt som gør at folk tænker: "hvem er han"?

Ovenstående skal trænes og virker muligvis ikke føste gang. men man bliver hurtigere til det efterhånden og når man ved man kan det kan man næsten komme i det state når man forlader sit hjem for at gå ud bare ved at tænke på det.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » fre 29. maj 2015 15:43

Hej det er meget nemt. Brug den første tid på at finde et set som har humor (grimme smukke ligemeget).. Dette set lægger du ikke an på, det er bare dem du fester med resten af aften. De vil fungere som din base du altid kan gå tilbage til. På den måde har du både en god sjov fest, plus du kan gå ud og give fat i smukke piger når de kommer forbi.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Nota » lør 30. maj 2015 15:28

Fame skrev:Selve ordet "state" er i mine øjne et lortebegreb. Det antager, at der er et korrekt "state" og et forkert "state".

For mig, er jeg kun i et "humør", og er pisseligeglad med state-begrebet.

Jeg kender mig selv nok til, st nogle gange er jeg i øv-humør, og så accepterer jeg det, og slapper med det - jeg "er" altså lige der, hvor jeg er. Jeg jagter aldrig en anden tilstand, eller flygter fra en.

Jeg giver dig ret i at det er et underligt begreb, det er også mit humør jeg egentlig mener. Jeg har bare svært ved at slappe af i et øv/stille/træt humør, for jeg føler at jeg burde åbne nogen, og får bygget et større og større forventningspres på mig selv. Jeg vil gerne udvikle mig og blive bedre, og når humørbaren er lav har jeg svært ved bare at have det sjovt, for så er det der jeg virkelig føler at jeg burde gøre noget og kommer til at tænke mere og mere over det.
Men når jeg på et tidspunkt er i sådan et humør igen, vil jeg prøve at tage en dyb indånding og acceptere sådan som jeg har det lige der.

Glow skrev:
Et par løsninger
* Short opens - at du åbner en række folk hurtig lige efter hinanden. Vigtigt at åbne og VIDERE . tænk "mini åbninger". Gør dette i 20 min. og du opnår social gude mode(60yearsofchallenge term) som kan holde resten af aftenen. Åndsvagt term men ideen er at du er i flow. UNDGÅ at blive hængene i sæts hvilket faktisk er svært.
* Sacrifice a lamb - gå ind med noget total ånsvag og grin af dig selv type åbner hvor du kun forventer at have det sjovt selv.
* Hav nøgle sæts med folk du har god vibe med hvor du kan recharge energi..

En god måde at gøre det på
* åbn den første pige du ser- fuck outcome
* placer dig et traffikeret sted i baren - få synlighed, åbn dit kropssprog, vend dig udad, skuldre tilbage etc. (Har kæmpe effekt)
* åben dem der er i din proximity dvs inden for 1.5 m eller whatever. evt bare med hey jeg er i mød nye mennesker humør, hvem er i? i ligner xxxxx (små frøer, et rockband, advokater, forfattere whatever, sjove mennesker, interessante mennesker!)
* derefter bevæge du dig lidt ud.

Jeg skal ud i aften, der vil jeg helt sikkert prøve nogle af disse tips. Bare springe på den første jeg ser, selfamuse og være ligeglad med outcome. Jeg skal være bedre til det der med at hive fat i dem der alligevel står ved siden af mig eller går lige forbi, det tror jeg er et stærkt våben til at komme ud af sit hoved.

Happytalk skrev:Hej det er meget nemt. Brug den første tid på at finde et set som har humor (grimme smukke ligemeget).. Dette set lægger du ikke an på, det er bare dem du fester med resten af aften. De vil fungere som din base du altid kan gå tilbage til. På den måde har du både en god sjov fest, plus du kan gå ud og give fat i smukke piger når de kommer forbi.

Jeg prøvede faktisk dette her igår, og fuck det var cool! Min wing og jeg sad det første af aftenen ved et bord med fem piger, hvor jeg snakkede en del med en pige som ikke var super attraktiv, men rigtig sjov til gengæld. De smilede og vinkede hver gang jeg gik forbi dem, og det føltes egentlig som, ja, en base. Jeg har ikke tænkt over det på den måde, men det var faktisk superfedt at have nogle at gå tilbage til, som jeg ikke har flirtet med.

Virkelig gode inputs i kommer med. Jeg elsker virkelig dette her forum, jeg er ikke et sekund i tvivl om at min udvikling går langt, langt stærkere takket være dette forum! Tusind tak for feedback, jeg ved hvad jeg skal gøre i aften!
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Sticking points