Åbne grupper i daygame

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Åbne grupper i daygame

Indlægaf emilo » tirs 20. okt 2015 22:33

Hej!

Hvordan griber i det an når i åbner grupper i daygame?
Bruger i faste rutiner eller skifter for gang til gang?
Jeg er meget interesseret i hvordan griber det an uden en "rutine". Jeg prøver selv bare at åbne med hej og så kalibrere ind når jeg åbner et set med 1 pige.

Hvad tænker i?
emilo
Happy Meal

Re: Åbne grupper i daygame

Indlægaf chrisjv » fre 20. nov 2015 16:34

Det handler bare om at åbne og komme over sin frygt, jeg vil lige dele mine 2 første integrationer på daygame nogensinde.. så du kan se hvor pussy jeg er..

Jeg sidder ved springvandet, der går nok en halv time måske en time(jeg havde været ude måske 1 uge(alle 5 DAGE) forinden uden at have taget mig sammen.. bare vandret rundt og legede mind games med mig selv), jeg har 1 million undskyldninger til at ikke åbne pigerne, til sidst siger jeg til gutten der sidder ved siden af mig "hvis jeg ikke snakker med en pige indenfor 1 minut og spørger efter mit nummer river du mit kredit kort i stykker" han bliver forvirret og spørger om det er en vædemål jeg har gang i forklar ham basic han tager mit kort.. Jeg går over til en pige, hun får mit nummer(yeah jeg var noob, kaldes shit test), og imens jeg står og ryster som et barn.. men jeg var så fucking glad for jeg gjorde det..

Næste integration var ikke bedre..

Jeg går over til en pige, og det kører overaskende godt, til sidst går min hjerne i baglås og jeg leaver stedet, imens jeg siger.. nej jeg kan ikke det her..

1 mdr senere, kunne jeg gå op til 5 piger og havde 3 numre.. hvergang.. så øvelse gør mester..

Det handler bare om at få det gjort og jeg ved det er svært, og det så ville tage mig et år, at få åbnet en pige ved springvandet havde jeg stadig gjort det.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Lillo » tirs 24. nov 2015 14:33

"hvis jeg ikke snakker med en pige indenfor 1 minut og spørger efter mit nummer river du mit kredit kort i stykker" han bliver forvirret og spørger om det er en vædemål jeg har gang i forklar ham basic han tager mit kort.. Jeg går over til en pige, hun får mit nummer(yeah jeg var noob, kaldes shit test), og imens jeg står og ryster som et barn.. men jeg var så fucking glad for jeg gjorde det..

Aggressivt nok
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Indlægaf Gregersen » ons 15. mar 2017 20:04

Lillo skrev:
"hvis jeg ikke snakker med en pige indenfor 1 minut og spørger efter mit nummer river du mit kredit kort i stykker" han bliver forvirret og spørger om det er en vædemål jeg har gang i forklar ham basic han tager mit kort.. Jeg går over til en pige, hun får mit nummer(yeah jeg var noob, kaldes shit test), og imens jeg står og ryster som et barn.. men jeg var så fucking glad for jeg gjorde det..

Aggressivt nok

Synes du? Jeg fucking ELSKER DET! Hahah
Det er da alt for hyleren bare sige til en eller anden random tilstedeværende for leverage.
Det vil jeg til at bruge! Epic!
Gregersen
Konge af Burma

Tilbage til Sticking points