sko som gør dig højere

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

sko som gør dig højere

Indlægaf rickross » tirs 14. aug 2012 10:13

Her snakker jeg ikke om dem Tom Cruise går i med en kæmpe hæl. Heller ikke støvler (selvom de kan være svedige) - bare casual sneakers/sko. Hvilke kender I som giver et par cm? Selv har jeg altid kun gået i converse, vans osv.. den stil. Deres såle giver måske 1 cm max. Jeg er rimelig lav og har lagt mærke til at rigtig mange drenge render rundt i kæmpe sneakers a la Nike Air Max og bliver nemt løftet 3,5 cm op. Og så er de høje i forvejen!! Det får altså ikke mig til at se højere ud, tvinger mig derimod ud for at købe nye sko

Nævn gerne nogle hvis I kan. Jeg har tænkt air max, men samtidig går jeg nærmest kun i stramme jeans og tror måske det kommer til at se lidt flippet ud med 2 kæmpe klodser på.

Det er ikke fordi jeg har noget problem med min højde som sådan... men når man er lav ligesom mig er ens udvalg af piger i byen begrænset til dem som er ligeså lave. Synes heldigvis at små piger er vold lækre, men 3 cm ekstra ville være nice nok
rickross
Nyklækket

Re: sko som gør dig højere

Indlægaf Fsharp » tirs 14. aug 2012 12:40

Hvor høj er du?

Jeg er heller ikke verdens højeste, 173 cm. Alligevel har jeg haft mange forhold til kvinder som var samme højde eller højere end mig.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Nova » ons 28. aug 2013 00:59

Go for Air Max - er super nice til stramme jeans, både til hverdag og fest :)
Nova
Gummi Tarzan

Indlægaf Circe » fre 30. aug 2013 14:16

Hvis et par cm kan give dig et større smil på læben, så prøv :-)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Cheriot » lør 31. aug 2013 11:17

Nova skrev:Go for Air Max - er super nice til stramme jeans, både til hverdag og fest :)

De er så tilgengæld bare voldsomt grimme ligesom Nike shox.. :? Men okay, det er nok smag og behag, og kommer nok i sidste ende an på ens generelle stil.

Men når nu skoene også kun kan give 3 cm ekstra, hjælper det nok i sidste mere mentalt end rent fysisk.

Et andet foreslag til trådstarter kunne være at tage til arrangementer eller fester hvor der er mange udlandske piger, udvekslingsstuderende etc. For mit indtryk er at de fleste udlandske piger er en del lavere end herhjemme. Ihvertfald når det gælder sydeuropa, østeuropa, asien og sydamerika.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf curbsideprophet » tirs 10. sep 2013 17:53

Kompenser for højden med selvtillid - jeg garanterer dig for, at ingen piger synes, at 173 er for lavt, hvis din selvtillid siger spar to!
Brugeravatar
curbsideprophet
Gummi Tarzan

Geografisk sted: København

Indlægaf Moderator » tirs 10. sep 2013 20:35

Der masser af lave danske piger ude i by livet

Er selv heller ikke ret høj, men nægter at gå i sko der er grimme eller når jeg smed dem når jeg kom indendor faldt jeg bare 3 cm

For det er vel målet, med de højere sko. At få fisse?
Kan forstå hvis du skulle til en begivenhed, men hvis det er pga game ville jeg overveje at lade være
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Hjerte-blomst » tirs 22. okt 2013 12:17

Nova skrev:Go for Air Max - er super nice til stramme jeans, både til hverdag og fest :)

Yep, Air Max er jo nærmest plateau-sko :)
Gifte dig ikke med en én du kan leve sammen med; gift dig med én du ikke kan leve uden – Ukendt
Brugeravatar
Hjerte-blomst
Bølle Bob

Indlægaf SumDeluxe » man 4. aug 2014 02:24

Jeg er heller ikke verdens højeste. Jeg har et par NIke Air Max stående - bruger dem da indimellem. Men det er ikke rigtigt noget jeg tænker over så tit.

Dog tror jeg faktisk at mine pæne sko løfter mig ligeså højt op som et par Nike Air Max ;). Så du kan gå classy på skoene og stadig få en god hight-bonus ;)

Personligt har jeg et par Lloyd sko - de er som ekstra bonus også sygt komfortable at have på.
Billede
Do what you love.
Love what you do.
Brugeravatar
SumDeluxe
Private Johnson

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Mh88 » tors 12. mar 2015 23:49

Nu er det et stykke tid siden - men har du et link til de Lloyd sko, de er ret sprøde :)
Mh88
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Vestsjælland

Næste

Tilbage til Stil og mode