Dress to impress.

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

Dress to impress.

Indlægaf Action » man 1. apr 2013 16:33

Regler:
1) Du læser denne post færdig og beskriver din egen mundering. Du må IKKE læse de andres svar før du har afgivet dit eget svar. (evt. skriv i et særskilt dokument). Alle tricks gælder (tatoos, sokker i underdrengene, medlidenhedskrykker.) Forklar hvorfor du har valgt som du gør, og især hvis du har valgt noget specielt. Eks. du får mega meget selvtillid af at gå med et træben og en klap for øjet.

2) EFTER du har beskrevet dit lækre outfit med accessories, dufte, tarmskylninger osv., læser du den post umiddelbart før din egen og giver en rating af dit indtryk+en kommentar. Der kan gives 1-5 highs. Hvor 1 er *Jeg ville kunne winge en pakke cornflakes bedre end dig*, og 5 er *high-fucking-five, "Let's sarge!""*.

Scenarie:
Det er sommer. Du skal i byen i aften med et par venner. Det er casual, og i rammer en befolket bar, hvor der er mulighed for at tale med folk.
Du kunne tænke dig at close en HB8+. Udover at være lækker, skal hun have noget i hovedet, og dermed falder hun ikke for de billige prettyboy tricks.
Dvs. den perfekte balance imellem det subtile og peacocking.

- Du har adgang til alt tøj i verden.
- Du må ikke vælge et suit.
- Du har været casual i løbet af dagen, og du vil gerne signalere afslappethed, imødekommenhed og tilgængelighed.

Her følger min beskrivelse der er påvirket af at jeg bl.a. arbejder med tøj. Behøver man undskylde for at tale farverigt på sådan en side her :)?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg tænker:
Den korte forklaring: Hvid undertrøje, retro-skjorte åben, intet af det ned i bukserne. Sorte slim bukser, brunt bælte, sorte strømper, brune lædersko og brun jakke. Solbriller og et omega ur. Brune læderkørehandsker. Så man for alvor kan se jeg er en biker med en fed Ducati cykel.

Smagfuldt, low-key, klædt på således, at har hun øje for det, så kan hun se på dit tøj hvor meget du har at byde på. Dvs. dit tøj skal hjælpe hendes cold-read af dig.
Stil skal fremhæve dine gode kropsformer og gemme de ringe. Derfor er stil lige så individuelt som folks kroppe.
Tøjet skal sige stil, men uden at skrige penge, fordi de piger der vælger efter det, ikke er inden for min smag.
Min udklædning skal signalere mine interesser, så hun får et fingerpeg om mig, og det kan måske hjælpe samtalen på gled.

Undertrøje: Sort eller hvid afhængig af hvor meget sol jeg har fået. Helst hvid. Med en fibersammensætning der afhænger af vejret. Eks. koldt så tykkere bomuld, fordi jeg gerne lader min skjorte stå åben. Varmt, så måske lidt flere kunstige fibre, så man ikke ender som en svedig dario. Så kan man også danse igennem.
Skjorte: Figursyet. Om det er en button-down eller hvordan kraven er, er mindre væsentligt(det er voldsomt populært pt.). Det vigtigste er en unik skjorte(måske retro) med friske farver, helst så lys som muligt, gerne noget markant rødt på. (det lyse er grundet et studie for folk der tomler hvor hvidt tøj giver væsentligt større chance for at blive samlet op=tiltro, det røde er peacocking, og vist nok en farve der gør et eller andet for piger) Det kunne godt være fra en af de fede genbrugsbutikker i KBH.
Bukser: Generelt slim, lavtaljet. Lowkey, måske en farve der er tæt på den samme som våd, så man ikke mister game hvis man taber lidt drink. Ingen særlig hængerøv (jeg har en relativt længere overkrop og en hængerøv ville derfor gøre den endnu længere og få mig til at se tåbelig ud). Derudover er det ikke cool imo. Vigtigst er at figuren på benene forsætter med at gå indad fra knæet og ned. Det fremhæver en trimmet krop, og ser bare bedre ud.
Underbukser: Bare tanken om at hun skal se dem senere har betydning for mig. Så et mærke selv den mest uvidende, ved er godt. Jeg skal da vidst lige have købt nogle som "skjuler" kærligshedsjuicen. haha.
Bælte: Brunt, matchende med resten af det brune og derfor rimeligt neutralt. Et Hermes bæltespænde måske, eller måske mere noget genbrug.
Sokker: Ankel eller i hvert fald ikke særligt lange. Sørg for at man ikke kan se hud imellem sok og bukser, så bukser er lange nok. Kan man få noget der matcher til resten af, så ja tak. Ellers så plain black.
Sko: Noget blæret læder. Brune. Skal se lidt worn ud. Let spidse. Snørede.
Jakke: Et fedt merge imellem en trenchcoat og en biker jakke. I noget lækkert stof.

Omega-ur. som eneste accessory der bæres. Et par solbriller med. Derudover en speciel zippo-lighter og en særlig lommelærke. En tegnebog kun til kort, i lækkert læder. En fed telefon. Intet skal flashes. Dem der har penge taler ikke om det, dine handlinger signalere din bankkonto, for alle har den slags accessories nu om dage.

Blev lidt mærket af mit nyligt erhvervede mc-kort. Det look skal jeg lige prøve af.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Stil og mode