Guide til ONS

Find og scor ham du vil have

Guide til ONS

Indlægaf Athena » søn 24. mar 2013 13:19

Først og fremmest, så vær tryg. Hvis du er hjemme ved ham, og du først lige har mødt ham, så sørg for en af dine veninder ved hvor du er. Hvis han synes det er mærkeligt du spørger om adresse, så sig evt. at din roomie og dig har en aftale om, at i fortæller hinanden hvor i er henne.

HAV ALTID KONDOMER PÅ DIG - medmindre du synes det er sjovt at få en kønssygdom af en fyr, som nok ikke kunne være mere ligeglad med dig, så sørg lige for at have beskyttelse - fortrydelse bagefter er ikke det man forbinder med "sjov og spas". Mange danske mænd hader kondomer, men sig de skal, medmindre Klamydia og kønsvorter er på din top ti over ting du gerne vil have i det her liv.

Hvis du synes det var en fed aften, og gerne vil gentage, så spørg efter hans nummer. Hvis ikke, så se om du kan stå op før han gør, og smut ud. Det er måske lidt koldt, men hvad fanden - du var næsten med garanti fuld, da du tog hjem til ham til at begynde med. Nogle gange føles det bare ikke så godt dagen efter, selvom det virkede som en fantastisk ide natten før.

Dig og antislut mekanismen :
Hvis det er første gang du har et ONS kan det føles en smule ubehageligt dagen efter. Tanker såsom "Var det det værd?" eller "Han overtalte mig" og endnu bedre "Jeg må nok hellere se ham igen, så vi kan lære hinanden bedre at kende og selvom jeg ikke vil indrømme det, så vil jeg vildt gerne være kærester med ham eventuelt" har større sansynlighed for at ramme dig. Jeg kan kun sige en ting : Hav sex som en mand - uden følelser.

Jeres kroppe mødtes, i havde det sjovt, og så var det lidt det. Sker der mere, så sker der mere. Sker der ikke mere, så sker der ikke mere. Du har ret til at have sex med alle de mennesker du vil, så længe det er frivilligt - lad være med at lade sociale konventioner bestemme hvad du gør med din krop. Når det så er sagt, så lad være med at have sex, hvis du er i tvivl om det er noget du rent faktisk har lyst til. Hvis det føles godt i øjeblikket, i kysser og du kan mærke du vil have ham, så go for it. Hvis i kysser og han presser på, og du tænker at du har sagt A, så må du også sige B - SÅ STOP. Det gælder også når i er i gang. Hvis det føles dårligt, så stop. Sex kan virkelig smadre en psykisk, hvis man gør ting, man egentlig ikke har lyst til.

Anywho, god sex til jer derude, haha.

Anbefalet læsning : http://www.clubplanet.com/Articles/1463 ... ight-Stand
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Re: Guide til ONS

Indlægaf Vildgut » man 12. aug 2013 13:25

Find nok guide... ONS for Kvinder kræver jo bare ingen guide. Det er bare at spørge en fyr og er han single(eller bare i et nederen forhold) så er han jo klar på at kneppe dig hvis du ser bare nogenlunde ud.

En ting du underlader i guiden er måske det vigtigste... er du et slut, promiskuøs etc... så sørg for at det ikke er noget ALL Ved...og her kommer hvorfor, med Bog Glitter's egne ord.

"Hvis en kvinde knalder rundt, som hun (måske/måske egentlig ikke) har lyst til, falder hendes værdi hurtigere end en nordkoreansk rumraket, og udover at naturen med stor sandsynlighed vil straffe hende med kneppecancer (politisk korrekt og kønsneutral paraplybetegnelse for samtlige HPV-forårsagede kræftformer, introduceret for at mildne luften for forpulede feministfår, der ikke brød sig om det folkekære navn "luderkræft"), vil hun have sværere ved at tiltrække en ordentlig mand. Og hvorfor så det?

Mænd er en overskudsforretning. Mænd er initiativrige, praktiske og arbejdslystne. De er født med et køn, der ingen værdi har, fordi de kopulerer med hvad som helst og naboens Chihuahua. Men de foretrækker trods alt en kvinde og allerhelst en, som de ikke skal dele med alle andre mænd. Derfor er de villige til at betale for og dermed forsørge den kvinde, der ikke har været erstatning for svinelever-i-dejlig-lun-radiator for halvdelen af det danske forsvar."

... Og jeg er enig. Just my thoughts.
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf Athena » man 12. aug 2013 21:03

Vildgut skrev:Find nok guide... ONS for Kvinder kræver jo bare ingen guide. Det er bare at spørge en fyr og er han single(eller bare i et nederen forhold) så er han jo klar på at kneppe dig hvis du ser bare nogenlunde ud.

En ting du underlader i guiden er måske det vigtigste... er du et slut, promiskuøs etc... så sørg for at det ikke er noget ALL Ved...og her kommer hvorfor, med Bog Glitter's egne ord.

"Hvis en kvinde knalder rundt, som hun (måske/måske egentlig ikke) har lyst til, falder hendes værdi hurtigere end en nordkoreansk rumraket, og udover at naturen med stor sandsynlighed vil straffe hende med kneppecancer (politisk korrekt og kønsneutral paraplybetegnelse for samtlige HPV-forårsagede kræftformer, introduceret for at mildne luften for forpulede feministfår, der ikke brød sig om det folkekære navn "luderkræft"), vil hun have sværere ved at tiltrække en ordentlig mand. Og hvorfor så det?

Mænd er en overskudsforretning. Mænd er initiativrige, praktiske og arbejdslystne. De er født med et køn, der ingen værdi har, fordi de kopulerer med hvad som helst og naboens Chihuahua. Men de foretrækker trods alt en kvinde og allerhelst en, som de ikke skal dele med alle andre mænd. Derfor er de villige til at betale for og dermed forsørge den kvinde, der ikke har været erstatning for svinelever-i-dejlig-lun-radiator for halvdelen af det danske forsvar."

... Og jeg er enig. Just my thoughts.

Kvinder kan kneppe alt det de vil... De skal bare lade være med at fortælle mænd med ego-issues om det. Har du forresten hørt om kondomer? Det beskytter mod HPV og andet snask.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Vildgut » tirs 13. aug 2013 12:52

Athena skrev:Kvinder kan kneppe alt det de vil... De skal bare lade være med at fortælle mænd med ego-issues om det. Har du forresten hørt om kondomer? Det beskytter mod HPV og andet snask.

Præcis, så er vi enige :)! Synes bare du glemte det i din "guide". ;)
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Vildgut » tirs 13. aug 2013 13:36

...Og joooo jeg har skam hørt om kondomer, og når jeg en sjælden gang i mit usle liv har haft muligheden for at være tæt sammen med en kvinde har jeg også benyttet dem, ak ja husker det som var det igår!

.... bare husk at kondomer ikke beskytter mod alle STD's :)
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Cheriot » tirs 13. aug 2013 14:18

..Og så bare lige for at være lidt flueknepper. Kondom beskytter heller ikke fuldstændig mod HPV smitte, men nedsætter kun risikoen. Tilgengæld er de fleste piger i dag forhåbentlig blevet vaccineret imod såkaldt "kneppecancer", så lige præcis det burde ikke betyde så meget.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Vildgut » tirs 13. aug 2013 15:22

Præcis :)
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Tilbage til Pigegame