Hvordan bliver mænd forelskede? Let him sign your contract!

Find og scor ham du vil have

Hvordan bliver mænd forelskede? Let him sign your contract!

Indlægaf Circe » søn 28. jul 2013 14:39

Interessant og sjov video-blogpost om, hvordan mænd bliver forelskede.

- Men have one appartment for each part of their life and can only be in one appartment at a time (including a HUGE appartment for sex and a mini studio appartment for feelings)

- A woman's brain is highly connected!

- Men are like waffles and women are like spaghetti ;-)

- A woman will know how she feels about a man much sooner than a man will know how he feels about a woman (but the man certainly knows whether he is attracted to a woman).

- There is this sexual energy - he is wondering if there will be some action. The one word that allows him to fall in love with you is NO. Let him sign your contract before you jump in bed!
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: Hvordan bliver mænd forelskede? Let him sign your contra

Indlægaf Cheriot » fre 18. okt 2013 02:42

Interessant klip :)

Jeg kan godt lide hans pointe med at ved at holde igen med sex, for ens egen skyld dvs. som en nem måde at sortere de fyre fra som alligevel ikke er interesserede i mere. Fordi de jo så netop ikke vil blive hængende, medmindre de er interesseret derudover.

Men omvendt er sex også bare et essentielt punkt at matche hinanden på og finde ud af om der er grobund for mere. Det er endnu et screeningspunkt, selvom der selvfølgelig er andre langt vigtigere ting som jeg screener for inden jeg vil have sex med fyren. Så jeg synes personligt ikke det ville være særlig optimalt at kræve han først har følelser for mig og at vi fx er kærester FØR vi har sex. Selvom jeg må indrømme det ellers er en smart måde at kunne sortere de forkerte fra med det samme.

Og så synes jeg også det virker lidt kunstigt eller underligt, hvis man takker nej til sex selvom man i virkeligheden begge har voldsomt lyst til hinanden. For hvis han virkelig er interesseret i mere kan det vel ikke ødelægge noget? Eller det kan jeg selvfølgelig ikke svare på som pige, men det er umiddelbart det jeg tænker? :roll:
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Chacruna » fre 18. okt 2013 08:45

Ja, tværtimod kan det ødelægge noget at holde igen.. Efter min mening er det en fordel at have sex asap både for manden og kvinden hvis målet er forelskelse. Hvis det går i stykker derfra er det ikke på grund af at man havde hurtig sex. At holde igen med sex for en kvinde svarer i høj grad til en mand der holder igen med at eskalere når han skal fordi angsten for at det går dårligt er større end lysten til at udforske mulighederne. En langt fra attraktiv egenskab i både mænd og kvinder.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf kcid » fre 18. okt 2013 15:00

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvordan man får os fyre i nettet, men lige præcist det der med at afvise sex har jeg aldrig forstået.

Når man bliver forelsket, bliver man jo netop også forelsket i hinanden seksuelt. Man har lyst til hinanden hele tiden, alle tidspunkter. Hvis den ene part ikke ønsker et forhold, så kommer der ikke noget forhold - og hvis parten endelig skulle gå ind i et forhold for at få sex er det jo et meget, meget kedeligt forhold. De piger som lægger begrænsninger på sig selv og afviser sex selvom de har lyst skyder sig selv i foden, fordi de sexuelle spændinger forsvinder og derved interessen. Har dog engang prøvet at blive sindssyg vild med en pige, selvom vi først havde sex efter en uge - men det var fordi det var så unikt at det bare virkede forkert at have sex med det samme. Det var ikke fordi hun nægtede det.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Cheriot » fre 18. okt 2013 15:29

Chacruna skrev:Hvis det går i stykker derfra er det ikke på grund af at man havde hurtig sex.

Ja det er lige netop det jeg også tænker. Altså at hvis kemien virkelig er så fantastisk og alting, så er det nok ikke det at man har sex tidligt som ødelægger det? :roll:

Tværtimod handler det vel om at der simpelthen bare ikke er særlig god kemi, når det så sker at fyren mister interessen efter at have haft sex? Fordi at der ikke så meget spændende at komme efter for ham udover selvfølgelig mere sex hvis det endelig er.

Men interessant at se forskellige tanker omkring det her.. :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Chacruna » lør 19. okt 2013 18:54

Ja lige præcis Cheriot, efter min mening kan det som regel ledes tilbage på scarcity/abundance. Hvis man har abundance kan man tillade sig at være sig selv (og fx have hurtig sex hvis det er det) for man er til hver en tid okay med situationen hvis det går i stykker.
Det er også derfor jeg altid ser det som et turnoff hvis pigen holder igen med sex fordi det for mig betyder en af to ting.

1) hun sidder fast i scarcity eller social conditioning og tør derfor ikke være sig selv.

2) hun tænder ikke nok på mig eller er generelt ikke interesseret nok i sex.

Begge dele er major turnoff for mig og ting jeg screener efter. Så hvis en pige falder i der med mig er hun stort set altid garanteret at det bliver ved One Night Stand.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cheriot » man 21. okt 2013 22:00

Men det kunne nu også være interessant at høre, hvis der er nogen herinde piger som fyre der har en helt anden holdning til det her.. :)
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Ross » tors 24. okt 2013 14:57

Ok mine lidt baldrede ideer:

Jeg tror ideen er at det forhindrer piger i at overinvestere (og specielt usikre piger) der hvor de ikke skal. Forstået sådan at piger i kraft af at de nemmere kan lade sig rive med kan komme til at have sex og investere i en fyr de ikke nødvendigvis ville være særlig gode for eller have godt af. Så teknikken screener, men C snakker så tangerende om piger der har styr på deres sex liv og følelser og de vil ikke have behov for teknikker - de ved når de ikke vil investere hvor langt de vil gå og de ved når de skal investere fordi de har en masse seksuel erfaring og ballast. Så ja, det er et forkert signal at sende at man er "tilbageholden" hvis man virkelig har lyst, på samme måde som det er ucharmerende at være overinvesterende hvis man ikke har..

Folk der hviler i sig selv kan sagtens investere uden at miste værdi, mens usikre mennesker vil have en tendens til at putte alt for meget værdi på den anden alt for hurtigt. Så ved at holde igen kan usikre personer skabe illusionen af selvkontrol og selv indsigt. Indtil de så får styr på det og ved når de skal.

Tænker bare at man skal huske at se på det på den måde, alle disse teorier er skrevet til folk der er usikre på hvordan det fungerer og det er med en prisme man skal se dem i... og lige så snart du begynder at få styr på det så mister disse teknikker også deres betydning for dig, selvom de stadig gælder for andre.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf kcid » tors 24. okt 2013 15:13

@Ross, det var jo en hel psykologisk udredning :)

Jeg tror mere det handler om hvilken type man er og nogle piger er så bange for at være billige at de tror det får deres værdi til at stige. I min bog er det totalt modsat og jeg synes faktisk det er "billigt" at underlægge sig andres holdning om en så meget at man modsiger sin egen lyst.
Men som jeg tidligere var inde på har jeg også oplevet den der totale romantiske følelse hvor vi så hinanden nogle timer om dagen og først havde sex i slutningen af ugen fordi det bare virkede så unikt det vi havde sammen
kcid
MacDaddy

Indlægaf Kami » lør 26. okt 2013 20:59

Jeg synes ikke det er vanskeligt at vurdere, om jeg matcher en mand seksuelt, selvom jeg ikke har sex med ham. Det handler tit om kemien og spillet imellem han og jeg. Nu er jeg til det traditionelle ping-pong og ikke noget avanceret som BDSM eller tilsvarende, hvilket måske gør forskellen. Hvis jeg kan være både den modtagende og den givende part, i flirten, på en naturlig måde .. Så er den næsten altid sikker.

Omvendt synes jeg, at hvis flirten og den seksuelle ping-pong er halvdød, hvis man ikke får den dér seksuelle sparring i kemien, så er sexen ikke god. Tingene hænger sammen. Så længe den ene af os ikke er til flydende latex og den anden er til Celine Dion og rosenblade på sengen, så ved jeg altid om manden er en god sexpartner, inden vi har sex.
Kami

Næste

Tilbage til Pigegame