Mere attraktiv udstråling eller?

Find og scor ham du vil have

Re: Mere attraktiv udstråling eller?

Indlægaf Kaizen » tirs 3. dec 2013 20:30

Tror generelt piger får pumpet forventningerne aaaaalt for højt op, når de er sammen i grupper, fordi de har brugt 2-3 timer på at dulle sig op og booste hinandens ego ved at overdrive hvor fantastiske de er.
Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at sige at en ok pæn pige, er den mest fantastisk smukke pige i clubben uden at føle mig vildt løgnagtig, men jeg tror ret meget det er den slags man er oppe at konkkurrerer imod, og så har man kun tre valg:
* Holde kæft
* Lyve og være mega slesk
* Være ærlig og fremstå som aftenens største nar og lyseslukker

Min marketingslærer havde i øvrigt en cool kommentar omkring Dove's Real women i dag:
"Women will love and believe in anyone who tells them they're beautiful, no matter how fat their assses are"
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Cheriot » tirs 3. dec 2013 23:22

Chacruna skrev:Jeg tror i høj grad at det du beskriver og oplever som virker, Cheriot, er det vi kalder "abundance". Når du "dresser up" er dit ego mere opsat på ikke at blive afvist fordi du har lagt tid og kræfter i at se godt ud, hvilket vil sige at din "scarcity" stiger.

Ja, det kan selvfølgelig sagtens også være. Det er ikke lige noget jeg umiddelbart har tænkt så meget over, men god pointe! Omvendt er jeg dog netop mere opsøgende, altså ved at jeg også selv initierer kontakt når jeg dullet op og klar til fest og farver. For selvom mit ego nok er mere opsat på ikke at blive afvist, føler mig tilgengæld også mere attraktiv end når jeg slet ikke har gjort noget ud af noget mig og derfor ikke altid føler mig nær så komfortabel ved situationen.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Cheriot » tirs 3. dec 2013 23:38

Kamikee skrev:Går du i byen alene?

En mur af veninder kan være pænt intimiderende.

Nej, jeg er altid ude med enten en flok veninder/venner eller bare en enkelt veninde.

Men ja, jeg har også haft det i baghovedet med at når man er omgivet af veninder/venner kan det virke intimiderende og dermed være en hindring for at en fyr selv vil komme over til en. Så derfor har jeg de gange jeg har været oplagt til flirt og alting, netop sørget for gerne lige at smutte alene op i baren, gående ud til toilettet/rundt i lokalet etc. for at gøre mig selv "approach-bar" eller hvad man kan sige. Selvom jeg omvendt heller ikke har gået alene rundt i en evighed, så det har selvfølgelig også krævet at fyren så virkelig slår til mens jeg lige smutter væk fra venindeflokken et øjeblik.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Cheriot » ons 4. dec 2013 00:10

Kaizen skrev:En af problemerne med tøse-packs i byen er, at de er fulde, orienteret mod deres egen lille fest i festen og høje på attention, så man ikke kan se forskel på om de rent faktisk er interesseret i noget, eller bare flirter for at få bekræftelse, og konkurrer om hvem af dem der kan lave flest blowouts.
Men det har jeg vist skrevet før...

Mit gæt ville være, at de mærkelige/dagligdagssituationer du snakker om ofte har været tidspunkter, hvor du har været alene (uden veninder der bliver jaloux og prøver at slippe af med fyren), og/eller ikke har haft gang i et eller andet awesome, der har fået ham til at tænke "de to veninder ser ud til at have det rigtig sjovt, det ville være uhøfligt at forstyrre".

Måske er det limiting beliefs, men jeg åbner praktisk talt aldrig 2+ sæt på daygame, fordi jeg ikke har lyst til at blive vurderet ud fra to eller flere pigers kriterier for hvor lækre og spændende kærester deres "smukke veninde" har "fortjent", og synes det er svært at underholde dem begge to samtidig, så veninden ikke bliver utålmodig og begynder at sabotere tingene.

Nja,ved de mærkelige/dagligdagssituationer der har været tale om, har jeg faktisk i alle tilfælde været sammen med en veninde og ikke på alene hånd. Fx dengang i træningscentret var jeg dernede med en veninde som jeg sad og hyggesnakkede en masse med mens vi trænede, imens fyren begyndte at smile en masse og derefter kom over til mig. Og dengang til fest på KUA, hyggede jeg virkelig hyggede sammen med en veninde på dansegulvet så han afbrød faktisk lidt. Hvilket han vel også fandt ud af da han prøvede at isolere mig, for at have mig lidt på alene hånd mens jeg nægtede det fordi jeg var alene i byen med min veninde som jeg ikke bare ville efterlade. Så vi rendte rundt og dansede sammen os tre sammen i stedet.

Men jeg forstår godt din tanke. Det ville også have givet ret god mening, hvis det var fordi jeg var alene i de situationer og jeg måske heller ikke så ud til at hygge mig vildt eller sådan. Jeg havde det dog netop dårligt i begge situationer fordi jeg var alene sammen med en veninde og ikke bare ville lade hende stå og vente.

Omvendt er dette dog heller ikke en særlig relevant problematik for mig på nuværende tidspunkt. Det var bare noget der slog mig, da reflekterede over de forskellige oplevelser og erfaringer jeg har gjort mig med pigegame. Og i det henseende kunne det da være interessant at finde nogle svar på, ikke mindst med henblik på hvordan man mon så kunne gribe det an i stedet? :roll:
Altså rent logisk set er det jo lige før at jeg med de erfaringer, bare bør opsøge de mere mærkelige og/eller dagligdagssituationer hvis jeg gerne vil møde en interessant fyr. I stedet for at gøre det mest oplagte med at dulle mig op og tage i byen.
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fætter Stream » ons 4. dec 2013 09:18

Strøtanke - der er jo det med at i ændrer adfærd efter hvor i er i hormoncyklussen. (Det ved Circe og Wave sikkert en masse om.)

Det gør at i f.eks.får lyst til at tage sexet tøj på - monstro det også påvirker jeres kropssprog og vibe så i får en mere sexet kattekilling-agtig væremåde?

Ved ikke om du lige har noteret tidspunktet for dine events af særli sexethed og krydschekket dem med din mestruationslogbog :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Foregående

Tilbage til Pigegame