Kører jeg for hårdt på?

Find og scor ham du vil have

Kører jeg for hårdt på?

Indlægaf Bangebuksen » ons 20. nov 2013 18:50

Drenge drenge drenge - og piger... Jeg har brug for lidt hjælp!

Lille intro:
Jeg er en pige på 24 år, ufattelig kræsen og ufattelig utålmodig ;)
Long story short: Har ses med den her fyr/mand (han er 30 år) 3-4 gange. Det har været rigtig hyggeligt og vil selvfølgelig gerne se ham igen. Vores dates afslutter ofte ved at han siger "lad os finde en dag i næste uge" hvorefter jeg skriver et par dage efter og vi finder en passende dag. Initiativ har været 50/50.

Jeg har dog 2 problemer efter vores sidste date (lørdag).

Problem nr. 1:
Han kysser mig farvel og siger vi ses - ikke som han plejer med "lad os finde en dag i næste uge". Jeg havde lovet at ordne noget for ham, og skriver mandag at sagen er klaret. Han svarer tilbage med noget hen af "Du en skat! Det var hyggeligt sidst" - Mit svar lyder "Selv tak xxx. Det var dejligt at se dig". Dette svarer han dog ikke tilbage på. Ikke at det er problem, men havde håbet vi i samme stund kunne aftale en ny dag. Mit spørgsmål er nu om man kan udlede, at han ikke er interesseret i at ses igen, da han ikke slår til med det samme?

Dette leder mig til problem nr. 2:
Jeg har intet behov for daglig kontakt og kontinuerlige samtaler med mine flirts/dates. Jeg foretrækker at aftale at mødes and that's it. Da jeg nu er lidt i tvivl om hans interesse er intakt, synes jeg det virker lidt frembrussende bare at fortsætte som tidligere. Jeg overvejer dog stadig bare at kører samme stil og skrive "Hey du. Hvad siger du til at lave noget mad en dag i næste uge?" Mit spørgsmål er om i mænd/drenge synes det er for "pressende" at sådan en besked tikker ind på telefonen/chatten? Har i andre forslag til hvordan jeg kan gribe det her an?

Bonus info: Vi har haft sex (det havde vi allerede første gang). De første gange vi sås kyssede han mig ikke farvel, det gjorde han dog sidste gang. Ved ikke om det har nogen betydning, men nu ved i det :)
Bangebuksen
Gummi Tarzan

Re: Kører jeg for hårdt på?

Indlægaf Ross » ons 20. nov 2013 19:05

Jeg slår kun hælene i hvis pigen bliver ved med at skrive efter jeg ikke lige har fået svaret, men jeg har intet problem med at hun skriver og spørger om jeg vil ses.. Tværtimod.. Men det er møg ucharmerende hvis du ringer 6 gange i træk og skriver 8 sms'er i streg og er needy. Det kan jo være man har en syg travl uge og ikke lige når at skrive før man bliver distraheret af det næste der sker.

Så nej skriv, men så vent i hvert fald en lille uge før du skriver/ringer igen og hvis han så stadig ikke svarer, så er han nok ikke interesseret (og lidt konflikt sky og dermed ikke værd din tid).
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Bangebuksen » ons 20. nov 2013 19:27

Tak fordi du ville give dig tid til at svare!
Jeg kunne ikke finde på at kontakte ham igen hvis han ikke svarer tilbage - på et spørgsmål vel og mærket.
Lige for at være sikker på vi snakker samme sprog. Du mener jeg sagtens kan skrive "skal lige få aftalt bla bla" nu, og hvis han ikke vender tilbage, så skal jeg skrive igen? Det ville ligge meget mod min natur må jeg ærligt sige ;) Intet svar for mig, er et svar i sig selv.
Eller forslår du jeg skal vente en uge med at aftale en ny date?
Bangebuksen
Gummi Tarzan

Indlægaf Ross » ons 20. nov 2013 19:58

Ja jeg mente skrive igen en uge efter hvis han ikke svarede, som fyr skal man nogle gange lige skrive en ekstra gang, det sker - men hvis det ikke passer ind i din optik så er det jo også helt fair.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Bangebuksen » ons 20. nov 2013 20:07

Okay, jeg tager i mod dit råd. Jeg skriver til ham i dag eller i morgen med henblik på en ny date. Hvis han ikke svarer tilbage, må planen være at give det en uges tid, og så forsøge at smide stoltheden og endnu en sms.
Bangebuksen
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » tirs 10. dec 2013 01:17

Hvordan gik det?
Kami

Indlægaf Athena » ons 11. dec 2013 10:30

Har i haft sex? Det ændrer dynamikken så at mændene går fra den opsøgende til den afslappede type. Deida har forklaret det med, at det skyldes energi udslip og angst fra deres side, om at de ikke skal få os til at tro, at vi er budne til dem.

Hvis i IKKE har haft sex, ville jeg stadig ikke tage det særlig tungt. Mænd er freaks. Spørgsmållet er mere om du er den submissive eller dominerende type?
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Moderator » ons 11. dec 2013 12:51

Bangebuksen skrev:
Bonus info: Vi har haft sex (det havde vi allerede første gang). De første gange vi sås kyssede han mig ikke farvel, det gjorde han dog sidste gang. Ved ikke om det har nogen betydning, men nu ved i det :)

De har haft sex :)
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Tilbage til Pigegame