Pimpning af ens seng som sex-location... og godt legetøj?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Pimpning af ens seng som sex-location... og godt legetøj?

Indlægaf Kaizen » lør 30. mar 2013 14:10

Hvordan har i indrettet jeres seng, hvad har i af udstyr, og hvad er jeres bedste legetøj?

Synes lige pt. min seng er lidt kedelig: Boxmadras på kasser.

Jeg har bundet et solidt hampereb fast i trævangerne nedenunder midt for hovedenden, og har tænkt mig at investere i nogle manchetter til det (kan i anbefale nogle gode vaskbare nogen?)

Men jeg tænker også lidt på diverse puder til at klodse pigerne op i forskellige interessante vinkler.

Er der nogen af jer der har erfaringer med den slags store skråpuder som man nogen gange ser i massagecreep, eller yogapøller? Og hvor man kan få fat i den slags mere... alternativt sengeudstyr?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: Pimpning af ens seng som sex-location... og godt legetøj

Indlægaf Circe » lør 30. mar 2013 14:47

Hvad med den her? :D

http://www.yogaudstyr.dk/yogadivudstyr_hovedstand.php

Ej - der er i hvert fald en side med puder af forskellig slags ;)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Kaizen » lør 30. mar 2013 15:06

Jeg kan godt selv google mig til diverse webshops. Men jeg kan ikke google mig til folks erfaringer med hvad der fungerer godt.

Det ser fx ud som om at man skal vælge mellem forskellige pølle-diametere og mellem fyld af boghvedekerner eller bomuld, hvilket jeg er pænt blank på...

Hvad er dit favoritudstyr Circe? 20 pyntepuder?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Fsharp » lør 30. mar 2013 17:03

Jeg har et kæmpe spejl foran min seng så jeg kan se hendes ansigt når jeg tager hende bagfra.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Circe » lør 30. mar 2013 17:42

Jeg tror ikke, jeg har været seksuelt aktiv længe nok til, at jeg har tænkt over, hvordan soveværelset skal indrettes :-D Klart jeg kan lære af denne tråd!
Men jeg har et spejl ;-) Men det er nok mest til mandens fornøjelse..
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Kaizen » lør 30. mar 2013 20:45

Aw come on Circe, du må da have oplevet et eller andet der virkede på/for dig? Give us the female opinion!

Om det så bare var et par håndjern, der "tilfældigvis" lå fremme til inspiration, plakater med nøgne piger, tøjdyr, tung røgelseshørm eller lignende. Eller hvad med tantra-bøger på bogreolen/på sofabordet?

Mht. det med at blokke pigerne lidt op, så er det faktisk noget jeg ofte tænker over når jeg giver oralsex: fordi man skal bøje nakken ret meget tilbage hvis det foregår på en flad seng... og vinklen kan godt gå hen og blive helt umulig når de begynder at gå i bro.
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Circe » lør 30. mar 2013 22:07

Kaizen skrev:Aw come on Circe, du må da have oplevet et eller andet der virkede på/for dig? Give us the female opinion!

Om det så bare var et par håndjern, der "tilfældigvis" lå fremme til inspiration, plakater med nøgne piger, tøjdyr, tung røgelseshørm eller lignende. Eller hvad med tantra-bøger på bogreolen/på sofabordet?

Mht. det med at blokke pigerne lidt op, så er det faktisk noget jeg ofte tænker over når jeg giver oralsex: fordi man skal bøje nakken ret meget tilbage hvis det foregår på en flad seng... og vinklen kan godt gå hen og blive helt umulig når de begynder at gå i bro.

Hahaha! Okaaay har en inspirations-app til tantrasex på min telefon. Nu mangler jeg bare lige en at afprøve det hele på :-D

Giver god mening med, at oralsex + bro = bad kombi for nakken. Men tror du et par puder kan forhindre broen? :)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Athena » ons 3. apr 2013 00:41

Jeg ved ikke om du mener den her tråd sådan helt seriøst, men sengen er jo det vigtigste, eventuelt lidt sex legetøj (som du steriliserer mellem brug) glidecreme.. Sengerammer spicer altid tingene lidt op, specielt hvis det er et man kan sætte håndjern eller reb fast i, men generelt tror jeg ikke at sengen skal pimpes specielt meget. Rent (og pænt sengetøj, som jeg gerne hjælper dig med at finde) og så er den vel hjemme? Pyntepuder er jo pisse irriterende fordi de skal fjernes hver gang, men du kan eventuelt købe to STORE, lidt hårdere puder, som du har bag dine puder, når du ikke sover. Disse kan bruges under numsen, eller maven på damen alt afhængigt af hvordan i ligger.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Fætter Stream » ons 3. apr 2013 00:59

Gummilagner - de piger altså!
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf PRIMAL » tirs 24. dec 2013 15:10

Hold kæft altså... Hvorfor ska alt overtænkes..

Rent senge tøj og Ryde op.. Luft ud...
Done!
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Næste

Tilbage til Sex