Pleje af ansigt og krop

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

Re: Pleje af ansigt og krop

Indlægaf Moderator » tirs 14. jan 2014 21:00

Enduk skrev:Hej Tiger!
Jeg har haft lidt ala samme problem med ansigts bumser, ikke det vilde men nogle stykker rundt omkring. Der er kommet et nyt receptfri produkt mod akne (kan også bruges selvom man ikke er voldsom angrebet) Det hedder Basiron og du kan købe det i Matas. Det kan godt tørre huden lidt ud, men en ansigtscreme UDEN fedt gør underværker!
Det man gør er at man vasker ansigtet inden man går i seng og spreder et tyndt lag Basiron på de udsatte steder og derefter ligger man sig til at sove. Næste morgen efter bruger man så ansigtscremen.
Måske hjælper det også at bare vaske dig med sæbe inden du går i seng, men det hjælper ikke på mig :)
Husk at ikke bruge en ansigtscreme med fedt da du fylder porrerne op med fedt hvilket resulterer i flere bumser :)

//Enduk

Basiron er ikke noget nyt produkt, det er heller ikke særlig godt.
Det har ødelagt flere t-shirts, trøjer og sengetøj end jeg næsten kan tælle.

Det afbleger dit tøj fuldstændig, og jeg fik det købt af min mor for en snart 9-10 år siden haha

Der er kommet bedre ting end basiron, og hvis man endelig har det i en grad, så man absolut bare skal bruge noget, så skal man hellere have pillerne.

Jeg havde ikke brugt det
Hvis det er småt som du siger, så ville jeg altså bare sige fuck det

En god hudpleje serie, masser af vand, motion og sund kost.

Det er det bedste du kan gøre, medmindre du tager et smut til lægen

Obs: Det kan godt tage noget tid, at lære sin hudtype at kende.
Så lad vær med at bruge for mange penge, på en dyr creme. De halv dyre og billige kan sagtens være lige så gode, hvis ikke bedre
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Enduk » tirs 14. jan 2014 23:09

Sync skrev:Personlig erfaring: Hold dig fra sådanne produkter (basiron og co.), det fucker huden godt og grundigt op - permanent. (Og jeg havde endda kun de lettere produkter!)

Altså nu vil jeg lige sige til mit forsvar, at de nok ikke ville sælge Basiron hvis det har en 50 - 50 chance for at fucke huden op. En anden ting er at man skal anvende den rigtigt som der står, og også som man får afvide. Man skal eksempelvis kun bruge Basiron i 2 - 3 uger og hvis der er en forskel lader man vær' med at bruge det mere for at se om huden kan klare sig selv. Hvis ens bumser så forsætter kan man jo tage og prøve en kur på 2 - 3 uger igen. Jeg fik ihvertfald afvide at min hud ikke ville blive decideret skadet hvis jeg bare anvendte det rigtigt men det kan da godt være det bare var et sælger trick hvilket jeg ikke er helt overbevist om. Men min hud tager fint i mod det selvom, det ikke er ens betydning med at det virker for jer :).

//Enduk
The only thing we have to fear is fear itself.
Enduk
Fætter kanin

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Kaizer » ons 15. jan 2014 01:18

Bliv henvist til din hudlæge og få udskrevet et A- eller B-vitamin præparat ,pilleform, såsom Roaccutan, hvis kost-søvn-motion-vand ikke løser dit problem. Alle udvortes produkter er IMO bullshit.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf LasseNielsen1893 » tors 13. mar 2014 10:13

Jeg hopper lige ind i tråden, hvis det ok. Jeg har lidt problemer ved barbering med skraber og overvejer at købe en PHILIPS SHAVER PT723/17 - er der nogle der har erfaringer med den maskine?
LasseNielsen1893
Nyklækket

Indlægaf mdeltaa » tors 13. mar 2014 20:55

Kender ikke lige den givne maskine men har haft stor glæde af min philips trimmer. Den har den fordel at den lige efterlader lidt skægstubbe så man ikke får det der babyfjæs look som jeg var lidt ramt af da jeg brugte skraber vil helt klart anbefale at lade skægstubbene stå også bare trimme det lidt flere gange om ugen.
mdeltaa
Fætter kanin

Indlægaf Kami » søn 8. jun 2014 19:27

Hvis man har tendens til rødmen, irritation eller knopper efter barbering, er mandelolie vejen frem. Uanset hvor på kroppen.

Hvis man har fået en udvoksning som er mere end blot korte stubbe, kan jeg anbefale at tage mandelolie på ca. 10 minutter inden man shaver. Olien gør hårene bløde og mindre stride, og dette skaber mindre irritation ved barbering (også selvom man fjerner olien igen, f.eks. hvis man bruger barberskum. Olien trænger ind i hårstråene).

Jeg bruger også lidt olie efter barbering. Det er et mirakelmiddel som piger også altid anbefaler til hinanden - med god grund.
Kami

Indlægaf tjrp » fre 10. okt 2014 08:09

Matas har nogle billige ansigtsmasker og "rense halløj"

Jeg bruger selv en Peel off mask og deep cleaning mask. Det har virket utroligt godt.
tjrp
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Stil og mode