"Pennevenner"??

Find og scor ham du vil have

"Pennevenner"??

Indlægaf Bangebuksen » søn 13. apr 2014 20:19

Jeg må endnu engang søge her ind, med håb om lidt hjælp/forklaring :-)

Jeg undskylder på forhånd hvis det bliver lidt rodet. Jeg er selv i tvivl om hvad det overhoved er jeg vil spørge om.

Nå, here we go! Jeg har mødt en super skøn fyr og set ham 2 gange. Vi startede med at snakke sammen i februar, og så hinanden sidst i starten af marts. Det er altså ved at være et stykke tid siden.

Mit "problem" ligger i at vi taler sammen over SMS mere eller mindre hver dag. Vi har en samtale kørende, så det er ikke fordi vi starter forfra med en ny besked (Håber det gav mening).
Jeg har spurgte ham for 2-3 uger siden om vi skulle finde en dag igen, hvilket han sagde at det skulle vi bestemt, men han blot har meget om sig i øjeblikket. Jeg er selv en travl pige, og har stort set kun weekenderne, at bruge på venner (..og evt. ham), så jeg har fin forståelse for at han kan have svært ved at sætte en dag af.
Nå, nu til problemet: Vi snakker sammen hverdag men der sker ikke mere end det?? Begynder at blive lidt frustreret over han ikke lufter idéen om at få sat en aftale op! Jeg synes lidt bolden er på hans bane halvdel, men der sker ikke rigtig noget. Jeg tænker dog også, at han for søren da ikke gider at snakke så meget med et "fremmed" menneske, hvis det ikke var fordi han havde tænkt sig vi skulle se hinanden igen :-) Hvordan pokker kommer jeg ud af denne her pennevenne tilstand, uden at skulle bede ham om at inviterer mig ud? :-)
Jeg kan mærke at jeg selv begynder at miste interessen, nu hvor jeg ikke rigtig får genopfrisket hukommelsen om ham som person ;-) Det ville bare være super ærgerligt at opgive ham, da jeg faktisk synes han er skøn!
Har i været i samme situation? Og til mænderne - Bruger i tid på en pige på den måde, velvidende i ikke gider se hende?

Håber i kan hjælpe mig lidt
God aften til jer alle
Bangebuksen
Gummi Tarzan

Re: "Pennevenner"??

Indlægaf Bark » man 14. apr 2014 00:10

Det lyder lidt mærkeligt.
Det lyder mærkeligt, at han ikke har bare lidt tid, hvis han har lyst til at se dig.
Men det er også mærkeligt, at han gider skrive med dig, hvis han ikke er interesseret.
Det kan være, han er nervøs eller ikke tør tage initiativ.
Jeg synes, du skal prøve at spørge ham igen, og så hvis han har en bullshit undskyldning, må du jo høre, hvad der sker for ham.
Jeg ville aldrig bruge tid på en pige, jeg ikke har nogen interesse i at se, så det lyder underligt alt det der :)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf TheBoss » man 14. apr 2014 16:07

Jeg synes det lyder som et ret klart tilfælde. Han er interesseret for ellers skrev han ikke.

Og der kan være to grunde til han ikke har taget initiativ. Enten har han ikke fattet at han skal det. Det er der jo en del fyre der ikke helt har fanget - bl.a derfor findes der fora som dette. Den anden grund kan være at han reelt har travlt. Så trækker han bare tiden med dig ind til han finder hul i sin kalender. Uanset hvad er du nødt til at prikke til ham, hvis du vil have noget til at ske. Og det er ok at du da viser, du lidt Har en forventning om, at han får fingeren ud. Du kan jo ikke gå og vente for evigt :-)
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Bangebuksen » man 14. apr 2014 18:50

Tak for svar til jer begge to :-)
Jeg er lidt bange for at det desværre er en kombination af at, han går og "trækker" tiden ud til han har tid og han måske ikke er helt klar over at han skal tage initiativ. Puha, det ser ud til min tålmodighed kommer på prøve denne gang ;-)
Men det er dog lidt "beroligende" at i begge bekræfter, at han med højeste sandsynlighed er interesseret, siden han gider at være i kontakt så meget!

Lige meget hvad, må jeg nok hellere til at prikke lidt uskyldigt til ham :-)
Har i nogen ekspertråd til en stille og rolig måde, at give ham et lille spark bagi? :-p
Bangebuksen
Gummi Tarzan

Indlægaf Bark » ons 16. apr 2014 10:00

Du kan spørge om et eller andet med "har du set den nye Spider-Man film" eller "der er noget sjovt, vi kan prøve nede i byen", og så se om han fatter en hentydning. Ellers så bare gå direkte og spørge om han virkelig vil se dig, og hvis ja, så må han altså komme i gang med at finde en dag.
Men det er selvfølgelig sjovere, hvis han fatter hentydningen. Og hvis han ikke gør, så er han måske heller ikke den, du troede han var, og gerne vil være sammen med ;)
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Tilbage til Pigegame