Boyfriend destroyer pattern over for konkurrenter

Find og scor ham du vil have

Boyfriend destroyer pattern over for konkurrenter

Indlægaf Kami » fre 18. apr 2014 19:48

Hej alle,

så fik jeg genopfrisket rustne skills i BF destroyer pattern. En pige, som har været ret vild med min kæreste længe og som lægger an på ham i tide og utide. Jeg syntes, at det i situationen virkede fint, men nu må jeg se, om det har en mere langtidsvirkende effekt eller om hun kommer i tanke om, hvor awesome han er, når jeg ikke er der til at minde hende om, at han jo faktisk er usexet og lidt træls (hvilket ikke passer, men jeg fremhæver jo hans mindre gode sider, for at få hendes interesse til at dale).

Jeg skriver mere om det her i weekenden, men har I andre prøvet noget lignende og hvordan forholder I jer, hvis en pige er interesseret i jeres fyr? Jeg tænker på, om I beder ham om at markere sig over for hende /afvise hende, måske forventer I at han gør det af sig selv - eller tager I selv handling?

Min kæreste er god til at afvise hende, men jeg er sårbar lige pt., så jeg fik pludselig nok. Ellers ville jeg nok ikke selv være skredet til handling, men jeg magtede ikke mere.
Kami

Re: Boyfriend destroyer pattern over for konkurrenter

Indlægaf Jeg vil dø » søn 27. apr 2014 15:02

Har du prøvet bare at være en awesome kæreste istedet for alt det der?

Hvis en kæreste bagtalte mig overfor mine veninder, så ville jeg overveje at droppe hende. Det er simpelthen så uacceptabel opførsel i mine øjne.
Jeg vil dø

Indlægaf Kami » tirs 29. apr 2014 18:55

Det er vel ikke at bagtale, når man snakker positivt om folk?

I øvrigt var der intet fordækt i det, jeg fortalte ham om det og han syntes bare, det var lidt sært.

Jeg har ikke kunne være Miss Awesome, da jeg lige akkurat psykisk overlevede en to-delt eksamen, for dernæst at miste min farfar meget pludseligt. Normalt er jeg rimelig sej, men jeg indrømmer blankt at hvis man rammer mig når jeg ligger ned, så bliver jeg Darth Kamikee og det har jeg intet problem med. Jeg er ikke lavet af sten.
Kami

Indlægaf Jeg vil dø » tirs 29. apr 2014 19:00

Kamikee skrev:Det er vel ikke at bagtale, når man snakker positivt om folk?

I øvrigt var der intet fordækt i det, jeg fortalte ham om det og han syntes bare, det var lidt sært.

Jeg har ikke kunne være Miss Awesome, da jeg lige akkurat psykisk overlevede en to-delt eksamen, for dernæst at miste min farfar meget pludseligt. Normalt er jeg rimelig sej, men jeg indrømmer blankt at hvis man rammer mig når jeg ligger ned, så bliver jeg Darth Kamikee og det har jeg intet problem med. Jeg er ikke lavet af sten.

" minde hende om, at han jo faktisk er usexet og lidt træls (hvilket ikke passer, men jeg fremhæver jo hans mindre gode sider, for at få hendes interesse til at dale)."
Jeg vil dø

Indlægaf Athena » ons 7. maj 2014 23:39

Hvorfor ikke nyde, at din kæreste er eftertragtet, og i stedet for at vende dit dårlige selvværd udadtil, så husk hvor fantastisk det er, at den her amnd som er yderst eftertragtet har valgt dig, og at hun bare spreder værdi? :) Bare kys ham foran hende og sådan noget, mere skal der jo ikke til.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Kami » søn 11. maj 2014 23:21

Jeg har nu faktisk et temmeligt højt selvværd, men har indtil for 2-3 uger siden haft et lorteår. Så overskuddet har ikke været der. F.eks. var jeg meget, meget tæt på at tage orlov fra mit studie, som jeg ellers sætter højere end det meste andet. Så jeg var virkelig været langt nede.

Sket er sket, og jeg synes at det er interessant, nu hvor det alligevel er gjort. Man kan få noget læring ud af det.

Det, jeg syntes var interessant, var faktisk at jeg ikke overdrev eller var uærlig. Men jeg fjernede nok noget af den sugarcoating der kan være tendens til, hvis man har et crush på nogen.
Og det var interessant at konstatere, at sådan noget gøgl også virker "den anden vej rundt".

I øvrigt er opdateringen, at jeg endte med en god snak med hende til et socialt arrangement. Hvor vi fik grint godt igennem og endte med en for-sjov aftale om, at hvis min kæreste og jeg går fra hinanden, har hun frit spil til at forsøge at score ham uden at jeg bliver sur - hvis hun altså styrer sig, mens jeg er sammen med ham.
Det lyder rimelig teen nu, men vi var faktisk færdige af grin, da vi indgik aftalen og hun har været ganske flink efterfølgende - jeg tror dog ikke, det er pga. "aftalen", men snarere at vi fik bonde't lidt.
Kami

Indlægaf missy » søn 9. nov 2014 03:55

Hvornår kommer det du ville skrive mere om?

:)
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf Kami » man 10. nov 2014 01:09

Det endte i mine private notater, da jeg åbenbart er den eneste herinde uden en sjæl.

Hvis du vil med på Team Ond, kan jeg dog godt dele? Jeg skal dog lige renskrive noterne.

(ironi kan være anvendt - undtagen omkring note-delingen)
Kami

Indlægaf check1 » man 24. nov 2014 23:12

Hej.

Synes din teori og tilgang til emnet er meget interessant, men kan ikke lade være med at tænke, om effekten måske kunne have været direkte modsat intentionen?

Jeg mener - hende der var interesseret i din kæreste, om hu måske kunne have opfattet det som om der var problemer imellem jer og dermed at der måske var et åben vindue for hende?
check1
Nyklækket

Indlægaf Kami » tirs 25. nov 2014 15:52

check1 skrev:Hej.

Synes din teori og tilgang til emnet er meget interessant, men kan ikke lade være med at tænke, om effekten måske kunne have været direkte modsat intentionen?

Jeg mener - hende der var interesseret i din kæreste, om hu måske kunne have opfattet det som om der var problemer imellem jer og dermed at der måske var et åben vindue for hende?

Det er altid en risiko med destroyer patterns.

I den oprindelige, tiltænkte version skal PUAen skabe afstand mellem en pige og hendes kæreste, uden at pigen tænker, at PUAen ikke bryder sig om hendes kæreste eller vil køre ham ud på sidelinjen (for så tager hun automatisk kærestens side, og fravælger dermed PUAen).

Dette foregår ved, at PUAen får pigen til at snakke om sin kæreste og får sagt ting om kæresten, der ikke er direkte nederen, faktisk er det mest positivt ladede ting der siges, men det er ting som ikke er særligt sexede eller mandige.
Samtidig kan der også lægges et fokus på, at PUAen synes det er okay, at kæresten er på X måde (hvis pigen siger noget negativt om sin kæreste i samtalen).
Eks."Jeg synes ikke du skal holde det imod din fyr, at han er jaloux anlagt. Han er bare et meget usikkert menneske, det er der så mange der er - det er svært at være selvsikker og have det godt med sig selv, som f.eks. du og jeg har det".

-

At jeg sidder, og siger ting om min kæreste, er umiddelbart er positivt, tegner ikke på splid. At jeg maler et billede af ham som en værre pussy, men jeg beundrer ham for det (eller hvad der nu siges), vil vise at jeg vil min kæreste, men hans værdi i den anden piges øjne vil sænkes.

Jeg tænker derfor ikke, at det vil 'backfire' ift. om den anden pige tror, at der er kurrer på tråden. Det, som afholder mig fra at bruge det, er mit løfte til mig selv om at være autentisk. Jeg vil gerne afholde mig fra direkte manipulation af andre og fokusere på game, der handler om mig selv og min egen udstråling.
Men jeg tør godt indrømme, at kvinder som virker voldsomt provokerende på mig, kan lokke min indre djævel frem - og så spiller jeg hvad end kort jeg har på hånden, så længe de ikke er decideret uærlige.
Det er dog for meget en gråzone til, at det er noget jeg har lyst til skal ske særligt ofte - og det er da heller ikke sket siden den beskrevne episode, som jeg heller ikke er specielt stolt over.
Kami

Næste

Tilbage til Pigegame