Guide til analsex for begyndere(Credit Jffffi)

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Guide til analsex for begyndere(Credit Jffffi)

Indlægaf Glow » søn 22. jul 2012 03:33

Original articel Fra tgo: http://jffffi.wordpress.com/2008/12/18/j-guide-sexguide-1/

Det skal nok lige siges at denne guide er skrevet som en guide, men jeg kan selvfølgelig ikke tage ansvar for hvordan du anvender den. Derfor kan nogen af disse ting virke ret grænseoverskridende hvis du bare leder efter en rolig guide til analsex med kæresten. Det her er bare sådan jeg kan lide at have sex.

Alright. Som nogen måske ved har jeg lidt en forkærlighed for analsex. Problemet var bare at før i tiden, lidt tilbage til AFC tiden så var det virkelig noget som skete sjældent. Der var mange årsager, først og fremmest havde jeg jo ikke sex med så mange forskellige piger og tænkte at det egentlig mest var noget man gjorde i forhold efter noget tid når tilliden var der (sådan var det for mit vedkommende og derfra var det jo let at generalisere).

Glem alt det. Det er direkte løgn. Jeg fandt frem til at piger er ligeså tilbøjelige til at have analsex som almindelig sex. Det vigtigste er sådan set at man ikke verbaliserer det. Det er netop det samme problem som man møder lige så snart man får en pige med i seng. At hendes ASD kommer i vejen og hun siger nej fordi det er for tydeligt hvad der skal til at ske. På denne måde kommer vi frem til en vigtig lektion allerede her; du kan ikke overtale hende logisk til det. Det nytter ikke at forklare hvor mange gange du har prøvet det for eller hvor god du er til at få hende til at slappe af. Hun vil være opmærksom på det og højst sandsynligvis sige nej.

Det der er vigtigt så er bare at lade det ske – og her kommer essensen af hvordan:

Det vigtigste er sådan set at du selvfølgelig allerede har hende med i seng selvfølgelig. Du kan vælge at starte direkte ud med at prøve teknikken her, men det er langt bedre hvis i har haft regulært vaginalt samleje først. Netop da du skal udnytte hendes sekret. Det der ofte dræber enhver eskalation er at flowet ikke er i orden. Hvis man stopper op for at finde glidecreme og for at varme hende op og sådan så er chancen igen også formindsket da hun logisk begynder at overveje hvad der sker.

Praktisk for at få det til at fungere ligge du dig bag hende. For mit vedkommende er det bedst at ligge på min venstre side da jeg er højrehåndet. Derefter fortsætter du med have sex mens i ligger i ske. Almindelig vaginalt. En gang i mellem trækker du dig helt ud og får via pikhovedet lub’et omkring hendes røvhul. Efter at have gjort det nogle gange begynder du med den hånd du ikke ligger på at masserer hendes balle. Den anden hånd bør bruges til at kærtegne hendes ansigt eller hive hende i håret sådan lidt skiftende. I fortsætter med at have sex mens du masserer hendes balle. Efter noget tid ligger du din hånd ned mellem hendes baller og gør følgende:

Sørger for at du har spredt hendes baller så det er muligt for dig at komme til og placerer 2 fingrer (jeg bruger pege- og langefingeren) på hver sin side af sit røvhul. Dette gøres simpelthen for at det er super let for dig at ‘sigte’. Derefter placerer du bare pikhovedet mod røvhullet og begynder at støde i mikroskopiske små stød. Du bliver ved med at holde dine fingre der så du holder styr på hendes krop såvel som du fixerer dig selv mod hende. Med den anden hånd fortsætter du med at enten tage en lok hår og knytte din næve eller med at nusse hende og sørg for at kysse hende meget.

Herfra er det bare at fortsætte med at lave de mikroskopiske stød ind til du er inde. Tag dig endelig god tid, hvis det gør for ondt på pigen vil hun sige nej (medmindre hun selvfølgelig har en smerte-fetisch).Pas på med at bevæge dig for meget udfra denne stilling da det også kan være smertefuldt for pigen.

Så for at opsummere da det egentlig skal gøres og ikke tænkes over; Dominant seksuel adfærd -> Spooning -> Pik-mod-røv -> Mikrostød.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Guide til analsex for begyndere(Credit Jffffi)

Indlægaf LadyDay » man 6. aug 2012 21:17

Hmmm... Kan godt lide idéen om ikke at "spørge først". Man opdager jo først hvor dejligt analsex er når man har prøvet det, og hvis man ikke analyserer det først, men bare lader det ske "i kampens hede", så slipper man for alle bekymringerne om hvor vidt det "er ulækkert"!
Jeg vil nu foreslå at starte med en finger. Samme effekt, men du kan få hende til at slappe af. Det er vanskeligt at styre sin ringmuskel og hvis den først spænder sammen kommer man ikke sådan lige ind. Det kan dog sagtens lade sig gøre uden, min første gang var lige på og det gik fint. Jeg tror også jeg ville have en dåse vaseline åben indenfor rækkevidde til lige at stikke en finger i uden at afbryde processen. Tør analsex gør AV og hvis det først gør for ondt mister hun lysten!
Anyway, jeg tror faktisk de fleste kvinder elsker anal-sex når først de har prøvet det. Jeg gør ihvertfald, det er sådan et følsomt område og det føles FANTASTISK! Jeg tror det der får kvinder til at holde tilbage er frygten for at i mænd ikke vil finde hende attraktiv hvis det bliver... Ehmm... Lidt beskidt. Ved at lade det ske og vise hende at i ikke synes sex skal være sterialt og nødvendigvis altid lugte af roser, fremfor kropsvæsker, så vil hun sikkert slappe af og lade være med at bekymre sig!
Vi kvinder hører hele tiden at hvis vi kommer til at slå en prut foran en mand så synes han ikke mere vi er sexede! Så det er ikke fordi kvinder er frigide kvinder er nervøse for analsex, det er fordi de er bange for at i ikke vil finde dem sexede hvis uheldet skulle ske og jeres pikke pludselig fik et par nye... fregner...
Anyways, bare mine to cents. God guide!
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Fsharp » man 6. aug 2012 23:03

LadyDay skrev:Jeg tror også jeg ville have en dåse vaseline åben indenfor rækkevidde...

Køb glidecreme i stedet, det er langt bedre end vaseline. LANGT bedre. Desuden kan det også gøre et handjob lidt mere spændende... :D
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf LadyDay » man 6. aug 2012 23:10

Fsharp skrev:Køb glidecreme i stedet, det er langt bedre end vaseline. LANGT bedre. Desuden kan det også gøre et handjob lidt mere spændende... :D

Helt enig! Men pointen var noget der ikke kræver fumlen med pumpe eller tube så det afbryder processen med at snige sig til noget analsex inden hun får kolde fødder! :D
Jeg er selv stor fan af silikone-baseret glidecreme, men har aldrig set det i krukker.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf pikhund » tirs 26. feb 2013 23:19

niiiice :twisted:
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf lordsasa » fre 30. maj 2014 16:34

Tillader mig at smide denne guide ind http://www.alor.dk/analsex-guide.html Den er ret god. Især med de stillinger nederst :) :)
lordsasa
Gummi Tarzan

Indlægaf lordsasa » fre 30. maj 2014 16:35

Ah okay. Har netop set, at det var et gammelt tråd. Beklager :)
lordsasa
Gummi Tarzan

Indlægaf Jeg vil dø » lør 31. maj 2014 09:47

Apropro analsex - Hvad er så det, der tænder folk ved det? Eller er det primært folk med en mindre.... der er til det, da det skulle føles strammere?

Personligt synes jeg faktisk det er ringere end almindeligt sex, og det eneste frække ved det er, at det er "forbudt".... Så efter at have prøvet det én gang, så gider jeg det faktisk ikke mere med en given pige.
Jeg vil dø

Indlægaf Kaizer » lør 31. maj 2014 13:22

Husker godt da Jfffi's guide kom ud i sin tid, var mega besat af det. Ligesom med game i det hele taget handler det for mit vedkommende om at overskride grænser, hendes såvel som mine, for at se hvad der er muligt. Især hvis man har været i game et stykke tid, og stadig skal have et kick ud af det. Jeg elsker at få en pæn og ordentlig pige til at være slem og gøre ting med mig, hun ikke gør med andre og måske aldrig har prøvet før. Også hvis hendes ekskærester har plaget om at få lov til at gøre det i månedsvis, og hun så vælger at gøre det med en i stedet på et ONS. Så det er en form for kvalitetsstempel og tilidserklæring, at hun lader en være den første. Jeg elsker at have den magt over hende og føle, at hun underkaster sig, hvilket hun jo i den grad gør, når man er inde i hende bagfra. Havde også på et tidspunkt et flip med, at det helst skulle være lige på og hårdt uden glidecreme, og at jeg godt kunne lide hun hulkede lidt eller fældede en tåre imens man besudlede hende :twisted:

Men hvis man ser bort fra min besættelse fra år tilbage med at skulle gøre det med samtlige piger jeg var sammen med og helst på ONS og uden glidecreme, så er jeg ikke så meget inde i det nu. Gør det måske lige en eller to gange med nye piger, men ikke som en regelmæssig ting med fuck buddys. Synes det mister lidt magien, men som mange andre fetish tænker jeg lidt er de komme og går sådan i perioder.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » søn 8. jun 2014 18:30

Jeg får nogle lidt anderledes orgasmer ved analsex (er kvinde), så jeg kan godt være glad for analsex. Til gengæld er det meget sporadisk hvor meget jeg kan dyrke det, fordi jeg har en mave-tarm sygdom som godt kan gøre det ret smertefuldt.

Jeg sætter meget lidt pris på fyre, der forsøger at have analsex med mig uden forudgående aftale - mest fordi jeg sætter pris på en tur på WC først, for lige at sikre mig, at det kun er hans pik som er deroppe. :lol:

Derudover, jeg ville godt nok blive ret gnaven hvis en fyr forsøgte at lube min røv med sin pik, mens vi havde vaginal sex. Han får jo skubbet røv-bakterier op i min fisse, og den underlivsbetændelse dét kan give, gider man kun have erfaring med max én gang i sit liv.

Jeg plejer at sige til fyren, at hvis han laver en ass-to-vagina på mig, så får jeg helt automatisk retten til at sparke ham hårdt i bollerne hver dag i en uge. For det passer meget godt med, hvor smertefuldt en underlivsbetændelse er, inden medicinen begynder at virke rigtigt.
Jeg vil faktisk hellere have klamydia - og jeg har ikke lyst til at få klamydia. Så deeet...
Kami

Næste

Tilbage til Sex