Accessories & peacock

Fjerboa og skibriller eller bare cool ?

Accessories & peacock

Indlægaf The_dude » søn 19. okt 2014 16:58

Hej DanskPickupforum.

Jeg er begyndt at gå med mere accessories end normalt. Jeg gør det for at afprøve det i infield.
Here i en lill vlog om pickup: https://www.youtube.com/watch?v=WbUgcHPMl1E i 1:48 viser jeg dem.
- Hvad er jeres erfaringer med den slags peacocking? og især hvis i gør det til ekstremerne. Selv har jeg altid synes det er for meget "pop" men jeg afprøver det infield, og jeg overvejer at gå endnu mere til den med tilbehøret, bare for at se resultatet. (med halskæde etc, etc.)

Er der ellers andet accessoeries der skal afprøves, til peacocking?
- God søndag derude.
The_dude
Bølle Bob

Re: Accessories & peacock

Indlægaf Noah » søn 19. okt 2014 17:28

Jeg har indimellem haft sjove solbriller på, armbånd, halskæder osv. Men det har aldrig været noget jeg tog på så piger havde mulighed for at kommentere det. Jeg har taget det på, fordi jeg selv kunne lide det eller fordi jeg havde en speciel historie eller et specielt forhold til det.
Og det er sådan set også min holdning til det. Jeg synes man skal tage det på, hvis man ville gå med det uanset hvad - men man skal ikke blive afhængig af at gå i fucked ting for at få pigers opmærksomhed.
Og hvis det skal være for at pigen har en mulighed for at vise sin interesse, så behøver man ikke andet end en enkelt eller to ting der skiller sig ud. Stiller man op i fuldt freak outfit, så bliver man nok også i højere grad opfattet sådan.
Jeg har i hvert fald aldrig hørt en pige sige "Ej, hvor er jeg vild med din boa!".
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Re: Accessories & peacock

Indlægaf The_dude » tirs 21. okt 2014 11:08

Haha :)
gode pointer :)
The_dude
Bølle Bob

Tilbage til Stil og mode