De der skide overarme

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

De der skide overarme

Indlægaf Kami » tirs 25. nov 2014 19:43

Jeg er begyndt at træne meget og det kan så småt ses. Men ikke på overarmene!!

Jeg kan løfte ret meget og er virkelig stærk, men mine arme er stadigvæk lavet af spaghetti synsmæssigt.

Inden jeg smider penge efter en personlig træner, hvilke muskelgrupper i det område har I fokus på, for at se større ud??

Tricket er også, at jeg helst ikke vil have for store skuldre, da jeg er kvinde... Kan det lade sig gøre?

Kender I gode bodyshaping sider eller blogs for kvinder? Jeg følger allerede nogle via bikini fitness.
Kami

Re: De der skide overarme

Indlægaf PRIMAL » ons 3. dec 2014 20:17

hej dame

for hurtigst at få en større arm skal du træne din triceps.

vh
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf Leisure Pirate » ons 3. dec 2014 22:48

Og du skal ikke være bekymret for at få kæmpe skuldrer. Hvis du er spinkelt af natur så får du ikke sådan lige pludselig skuldrer som hulken på steroider. Du spiser sikkert ikke nok til at tage på. Genetik og hormoner spiller også en stor rolle.

Man plejer også at sige at hvis man vil have styrke så skal man træne tungt og få gentagelser fx 1-5, hvorimod hvis man går efter størrelse så skal man træne med lidt lavere vægt og flere gentagelser fx i mellem 8-12.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Moderator » tors 4. dec 2014 02:32

Hvis du vil vokse, bliver du nød til at spise flere kalorier end du forbrænder.
Du bliver nød til at se i øjnene, at du skal tage på, dvs der kommer også lidt fedt med.

Samtidig så tager det længere tid for kvinder at opbygge muskler, dvs du kan nå at stoppe langt tid før, du selv syntes du har fået for store skuldre.
Jeg ville stadig have fokus på at skuldrene får nogle tæsk, så der ikke opstår ubalancer, eller skader.

Samtidig er styrke og størrelse ikke forbundet. Man kan være enormt stærk, uden at være stor, og omvendt.

Hav fokus på at opbygge triceps, og biceps. Begge dele, giver større overarme
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » fre 5. dec 2014 07:10

Musklen i underarmen. Den er mega vigtig og større end overarmen. Træner du underamen mega intensiv, vil din overarm synes større. Du kan også give flere handjobs, samme muskel du træner ;-)

Find gerne en neger med 10 kg kæmpepik. Det kan booste træningen :-D

Hvis neger er personlig træner er det win-win :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf PRIMAL » lør 6. dec 2014 15:16

this thread just became epic:)
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Indlægaf leon... » lør 6. dec 2014 18:26

back to the topic.

Kvinder får, fra naturens side, ikke ligeså store overarme som mænd... naturligvis :D se eks. bodybuildere og crossfittere, deres arme er "relativt" små.

Der er allerede givet mange gode råd i tråden. Her kommer et par nye og et par gentagelser der er lidt uddybet :)

1) Sørg for at træne triceps, den er dobbelt så stor som biceps (Jeg foreslår dips, handstand push-ups og bænk med smalt greb)
2) Uden den rigtig kost er træning lige meget. Sørg for at få nok protein og grønt.
3) Husk at træne ben og balder (squat, frontsquat og dødløft), studier viser at folk der også træner de store muskelgrupper rykker sig hurtigere.
4) slut evt. din træning af med et interval på romaskinen
5) Hvis man gerne vil vokse skal man lave mange gentagelser, ca. 10 stk
leon...
Private Johnson

Indlægaf Noah » lør 6. dec 2014 19:28

Hvordan kan det være, at du vil have større overarme? Er det for din egen skyld? Har i hvert fald aldrig hørt om en mand, der er nede med store overarme.

Spørger bare af ren nysgerrighed.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf pikhund » lør 6. dec 2014 21:57

Noah skrev:Hvordan kan det være, at du vil have større overarme? Er det for din egen skyld? Har i hvert fald aldrig hørt om en mand, der er nede med store overarme.

Spørger bare af ren nysgerrighed.

Måske hun kan li' at fiste?
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf Happytalk » lør 6. dec 2014 22:37

Spis en STOR banan før træning.. Og en saftig halv ligger Mathilde kakao efter træning, sluges.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Næste

Tilbage til Træning og kost!