To interessante artikler om søstjerne-piger

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

To interessante artikler om søstjerne-piger

Indlægaf Kaizen » ons 26. feb 2014 21:27

Delvist uenige, men begge to har virkelig fat i noget:

Kvinde hold din kæft!
http://www.information.dk/488023

Kvinde råb op!
http://www.information.dk/comment/835118
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: To interessante artikler om søstjerne-piger

Indlægaf Alfons » ons 28. jan 2015 12:49

Tag den sidste artikel og byt rundt på kønnene, og så er søstjernen væk.

Jeg har aldrig mødt en kinde der ikke gad gøre noget for mig. Tværtimod...

Men som den første artikel siger, så er vi kommet ind i en mønster som gør at når manden føler det er hans tur, er kvinden fuldstændigt udkneppet....
Alfons
President

Geografisk sted: All over

Indlægaf Desire » ons 28. jan 2015 15:22

Den sidste artiklen er da helt latterlig. Jeg hader når folk ikke kan finde ud af at være kritiske på den rette måde.
Hun tager overhovedet ikke i betragtning, hvilken gruppe af mennesker hun tiltrækker som sexolog.

Selvfølgelig får hun fat i lige præcis de kvinder der holder kæft og ligepræcis de mænd der synes der mangler et eller andet.

Godt forsøgt Ebbesen... Mænd skal tage styringen i sengen. Mænd skal gøre hende tryg og hive hendes indre kinky side frem. De har den alle. Overraskende mange har mere end jeg nogensinde havde forestillet mig i min vildeste fantasi. Og kvinden skal også lære, at mænd nogle gange lader sig tilfedsstille for lidt, og kræve at nu handler det altså om ham i dag.

Tilgengæld får jeg næsten et blow job uanset hvem jeg har sex med. One night stand eller what ever.
Det er sku meget frækt, at alle piger mere eller mindre af sig selv går ned på knæ :mrgreen:

Jeg er ret glad for Brat Pitts citat (sidste linje):
My wife got sick. She was constantly nervous because of problems at work, personal life, her failures and problems with children. She has lost 30 pounds and weighted about 90 pounds in her 35 years. She got very skinny, and was constantly crying. She was not a happy woman. She had suffered from continuing headaches, heart pain and jammed nerves in her back and ribs. She did not sleep well, falling asleep only in the morning and got tired very quickly during the day. Our relationship was on the verge of break up. Her beauty was leaving her somewhere, she had bags under her eyes, she was poking her head, and stopped taking care of herself. She refused to shoot the films and rejected any role. I lost hope and thought that we’ll get divorced soon ... But then I decided to act on it. After all I’ve got the most beautiful woman on the earth. She is the ideal of more than half of men and women on earth, and I was the one allowed to fall asleep next to her and to hug her shoulders. I began to pepper her with flowers, kisses and complements. I surprised her and pleased every minute. I gave her lots of gifts and lived just for her. I spoke in public only about her. I incorporated all themes in her direction. I praised her in front of her own and our mutual friends. You won’t believe, but she has blossomed. She became even better than before. She gained weight, was no longer nervous and she loved me even more than ever. I had no clue that she CAN love that much.

And then I realized one thing: "The woman is the reflection of her man"

Brad Pitt
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fætter Stream » tors 29. jan 2015 22:29

Hehe prøvede at finde ud af hvilken kone Brad Pitt sagde det om, og det er et fake brev der først blev tilskrevet Brad Pitt i - af alle steder - Nigeria.

http://www.buzzfeed.com/katienotopoulos ... .xiwn3kw59
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Desire » tors 29. jan 2015 22:45

Fætter Stream skrev:Hehe prøvede at finde ud af hvilken kone Brad Pitt sagde det om, og det er et fake brev der først blev tilskrevet Brad Pitt i - af alle steder - Nigeria. http://www.buzzfeed.com/katienotopoulos ... .xiwn3kw59

Der kan man bare se hvor kritisk man skal være på internettet : :o
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kami » fre 30. jan 2015 01:53

Desire skrev:
Tilgengæld får jeg næsten et blow job uanset hvem jeg har sex med. One night stand eller what ever.
Det er sku meget frækt, at alle piger mere eller mindre af sig selv går ned på knæ :mrgreen:

[rant]

Jeg er faktisk begyndt at screene på, at hvis jeg går ned på en fyr, om han så gør det samme. Hvis jeg skal vente for længe på oralsex til mig, tolker jeg det som egocentrisme koncentreret om fyrens pik og så dumper jeg ham.

Efter at have mødt en fyr, der gerne giver oralsex til mig uden at få noget igen (i dén ombæring), ligesom en del piger giver BJs til fyre uden at det fører til andet og mere end dét, så accepterer jeg ikke mindre.

Mænd er grådige rent seksuelt, og det er fint at de er i kontakt med deres egne lyster, men jeg véd hvad jeg deler ud af og hvad jeg har fortjent (ja, FORTJENT) at få igen - og når jeg i forvejen altid er den med størst libido i LTR, giver det ingen som helst mening at jeg skulle dele BJs ud hvor det kun er dét, som er fokus, uden at få det samme retur engang imellem.

Eller som jeg sagde til min kæreste i starten af vores forhold: "Det kan godt være at du er kommet og derfor er ukampdygtig "down there", men dine hænder er jo ikke faldet af!"
Han blev godt opdraget fra starten af. Gider ikke mænds pis med, at sex er slut når de har fået orgasme. Fuck dog af. Eller tillad at jeg har mit et harem i vores ellers monogame forhold, hvis du ikke kan levere..!

[/rant]
Kami

Indlægaf Desire » fre 30. jan 2015 11:32

Kamikee skrev:
Desire skrev:

Jeg er faktisk begyndt at screene på, at hvis jeg går ned på en fyr, om han så gør det samme. Hvis jeg skal vente for længe på oralsex til mig, tolker jeg det som egocentrisme koncentreret om fyrens pik og så dumper jeg ham.
Efter at have mødt en fyr, der gerne giver oralsex til mig uden at få noget igen (i dén ombæring), ligesom en del piger giver BJs til fyre uden at det fører til andet og mere end dét, så accepterer jeg ikke mindre. Mænd er grådige rent seksuelt, og det er fint at de er i kontakt med deres egne lyster, men jeg véd hvad jeg deler ud af og hvad jeg har fortjent (ja, FORTJENT) at få igen - og når jeg i forvejen altid er den med størst libido i LTR, giver det ingen som helst mening at jeg skulle dele BJs ud hvor det kun er dét, som er fokus, uden at få det samme retur engang imellem. Eller som jeg sagde til min kæreste i starten af vores forhold: "Det kan godt være at du er kommet og derfor er ukampdygtig "down there", men dine hænder er jo ikke faldet af!" Han blev godt opdraget fra starten af. Gider ikke mænds pis med, at sex er slut når de har fået orgasme. Fuck dog af. Eller tillad at jeg har mit et harem i vores ellers monogame forhold, hvis du ikke kan levere..!

Jeg har heller aldrig forstået piger der bare giver blow job uden at få noget igen. Har jeg aldrig personligt prøvet.
Ved ikke hvad det handler om for dem, men måske tænder det nogle nok bare at have gjort det..? Handler nok også meget om roller.

I forhold har jeg aldrig bedt om at der bliver gjort gengæld. Jeg synes meget bedre om ideen om, at man giver til den anden hvad man har lyst til.
Nogle gange har hun måske haft behov for tilfredsstille mig ekstra og givet mig et blow job. Ville ikke bryde mig om hvis hun bagefter bag om, at jeg gengældte. Jeg gør det hvis jeg har lyst. Hvilket jeg som regel har, men ingen krav tak!

Bryder mig ikke rigtig om attituden "nu skylder du mig" eller "det har jeg fortjent". Jeg har nydt at høre mine kærester tage imod min behandling og det er rigeligt for mig. Ville aldrig forlange at hun bagefter skulle gengælde.

Ser det lidt som komplimenter. Et uopfordret kompliment betyder som regel mere end et man forventer kommer.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kami » fre 30. jan 2015 17:27

Desire skrev:Jeg har heller aldrig forstået piger der bare giver blow job uden at få noget igen. Har jeg aldrig personligt prøvet.
Ved ikke hvad det handler om for dem, men måske tænder det nogle nok bare at have gjort det..? Handler nok også meget om roller.

I forhold har jeg aldrig bedt om at der bliver gjort gengæld. Jeg synes meget bedre om ideen om, at man giver til den anden hvad man har lyst til.
Nogle gange har hun måske haft behov for tilfredsstille mig ekstra og givet mig et blow job. Ville ikke bryde mig om hvis hun bagefter bag om, at jeg gengældte. Jeg gør det hvis jeg har lyst. Hvilket jeg som regel har, men ingen krav tak!

Bryder mig ikke rigtig om attituden "nu skylder du mig" eller "det har jeg fortjent". Jeg har nydt at høre mine kærester tage imod min behandling og det er rigeligt for mig. Ville aldrig forlange at hun bagefter skulle gengælde.

Ser det lidt som komplimenter. Et uopfordret kompliment betyder som regel mere end et man forventer kommer.

Jeg er helt enig med dig. Det, som jeg prøver at kommunikere, er et problem med at modtage oralsex uden at fyren gerne vil mere end bare at give mig oralsex. Fordi han bliver tændt osv.

Omvendt har jeg flere gange prøvet selv at give oralsex, hvor fyrens nydelse var i centrum og det var det eneste, der skete, i den ombæring af seksuel samkvem.

Mere konkret, i mit nuv. forhold, kom jeg til et punkt hvor jeg blev træt af det, så vi havde en samtale om det. For jeg mistede motivationen til at give. Det skal ikke være en byttehandel, men man kan miste gejsten for at give, hvis man begynder at opfatte den anden person som gråd eller ikke-givende selv.

Jeg oplever ikke mange fyre, der tænker, at de vil please kæresten seksuelt, uden at de selv får udløsning eller tilfredsstillelse som en del af det eller i forlængelse af det.
Kami

Indlægaf Kaizen » fre 30. jan 2015 19:32

Tror max jeg har fået blowjob 5-6 gange i mit liv og selv givet oralsex måske hundrede gange (og så tæller vi SLET ikke antallet af orgasmer).

Så jeg oplever helt klart den samme nærighed som Kamikee brokker sig over, bare med stik modsat fortegn.

Jeg synes faktisk IKKE det er ok at danske piger har vænnet sig til at de skal serviceres med oralsex og alt muligt andet som en naturlig del af deres forspil, mens de ikke gider at gøre en skid for at varme fyren op, og helst smyger sig udenom blowjobs hvis de kan slippe afsted med det, fordi man ikke siger noget. Not cool girls.

Det er lidt samme grund at jeg principelt set er hoppet på Alfons' Taz-vogn om at man bare skal give finger og knalde pigerne den første gang, og så leave them wanting oralsex, for jeg har givet rigelig med orgasmer til piger, der skred og aldrig gad at komme tilbage.

Kamikee skrev:Omvendt har jeg flere gange prøvet selv at give oralsex, hvor fyrens nydelse var i centrum og det var det eneste, der skete, i den ombæring af seksuel samkvem.

Mere konkret, i mit nuv. forhold, kom jeg til et punkt hvor jeg blev træt af det, så vi havde en samtale om det. For jeg mistede motivationen til at give. Det skal ikke være en byttehandel, men man kan miste gejsten for at give, hvis man begynder at opfatte den anden person som gråd eller ikke-givende selv.

Jeg oplever ikke mange fyre, der tænker, at de vil please kæresten seksuelt, uden at de selv får udløsning eller tilfredsstillelse som en del af det eller i forlængelse af det.

Nej, hvorfor pokker skulle han ikke komme til fadet hvis han har givet pigen 10-20 orgasmer?
Han kan kun få fucking EN per forestilling, og pigen får jo bare endnu flere orgasmer når man går over til regulær sex.

Hvis man skulle køre nogen form for rimeligt milimeterdemokrati burde hun gå ned på knæ 10-20 gange for hver gang hun får oralsex, plus de løse orgasmer fra sexen... hvilket ville være mere eller mindre hele tiden.
Det ser jeg ikke ske lige foreløbig, så I piger burde nok være en hel del mere taknemmelige for, at vi faktisk synes det er sjovt at få jer til at komme.

Men man skal passe på med at straffe nuværende partnere for alt det shit man har været udsat for fra tidligere...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Desire » fre 30. jan 2015 21:57

Mate tror du gør noget galt. Eller er sammen med forkerte piger. Jeg har minimum fået 200 blowjobs. (Standard ting under sex for mig. Har kun været sammen med én pige der ikke gav mig et blow job - og hun var jomfru.
Brugeravatar
Desire
T1000

Næste

Tilbage til Sex