Hvorfor du ikke får blowjob under ONS

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Hvorfor du ikke får blowjob under ONS

Indlægaf Desire » tors 5. feb 2015 22:38

;)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Hvorfor du ikke får blowjob under ONS

Indlægaf Cheriot » fre 6. feb 2015 00:58

Haha.. :) Havde faktisk en diskussion med en veninde om engang og vi var dybt uenige, så tror alligevel det er lidt individuelt fra pige til pige. Jeg synes fx omvendt at sex er meget mere intimt end oralsex(begge veje). Oralsex virker mere uskyldigt og man giver meget mere af sin krop under sex, der er større chancer for at det kan gøre ondt hvis fyren ikke er betænksom osv. Ligesom analsex derfor også må være det allermest intime.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf James Collin » lør 7. mar 2015 21:25

Cheriot skrev:Haha.. :) Havde faktisk en diskussion med en veninde om engang og vi var dybt uenige, så tror alligevel det er lidt individuelt fra pige til pige.

Grunden til at jeg tror, at det sker så sjældent for nogle mænd og ofter for andre.
Er simpelthen fordi det er så besværligt at spørge efter:
1. Ved sex, ved du hvad du får og kan sjældent fuckes op for en mand.
2. Ved BJ, kan alting gå så grueligt galt.
(Piger skal som regel virkelig være sikre på sig selv og hvad de laver ellers har en fyr lige skudt sine chancer for sex helt ned. Derfor tror jeg bare, hvis det ikke sker for fyren, så sker det bare ikke. Dermed spørg fyren heller ikke efter det, fordi alt magten sidder i vigina om vi får sex eller ikke, så hvorfor lege med ilden. Man har heller ikke lyst som fyr, at stå med en pige man lige har mødt og diskuttere om hun vil give en et BJ eller ikke. For det øger ikke lige frem ens chancer for at få sex, efter alt det besvær og komplimenter.)
3. Det eneste tilfælde en fyr virkelig tør spørge efter et BJ som en betingelse. Det er når han ved, hun er så væk i ham, at hun er villigt til at gøre hvad som helst, for at lande ham.

Cheriot skrev:Jeg synes fx omvendt at sex er meget mere intimt end oralsex(begge veje).

Samme opfattelse her, sex kan du få langt mere nærvær i mine øjne.

Cheriot skrev: Oralsex virker mere uskyldigt

For fyre, tror jeg sex er mere uskyldigt end oralsex. Tror ikke mange fyre har meget for at gå ned på en pige, de lige har mødt, før de har fået sex. Ellers har man ikke rigtigt nogen historie at fortælle drengene eller også undlader du den del.

Cheriot skrev: der er større chancer for at det kan gøre ondt hvis fyren ikke er betænksom osv.

Det samme gælder mænd, når kvinder bare kaster sig ned på dem og forventer at en mand kan tåle hvad som helst eller BJ for den sagsskyld av av av...

Cheriot skrev: Ligesom analsex derfor også må være det allermest intime.

For fyre, tror jeg bare det handler om præstige og ikke intimitet (skal ikke kunne tale for den homoseksuelle kultur).

Tror også forholdet med omsorg og intimitet variere når det gælder kvinder og mænd og måden de forstår det på.
For mænd er det oftest, at hun er hans og måden han tager hende på (Derfor vi godt kan være lidt hårde ind i mellem, tror jeg).
For kvinder at han gider at gå langsomt frem for hendes skyld, for på den måde at vise hende at han tager sig af hende.
Hvorvidt om han tager hende hårdt eller blidt, er det mere udtrykket at han gider at gå langsomt frem, på en bestemt måde, for hende og hendes behov.

Håber ikke lige jeg mistede alt min maskulinitet her haha...
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Dreamz » tors 15. sep 2016 23:11

hmm.

jeg hører så til dem, der meget ofte får blowjobs under ONS.

det hænger måske sammen med min måde at game på - meget hardcore fra start (jeg kan f.eks. godt finde på at åbne med en SOI og en snaver når fanden tar ved mig, eller bare generelt gå over i noget sexuelt og bustende indenfor 30 sekunder) hvis jeg er på, og så fun, trust, fun, trust, fun, trust ... som regel bygget ind i den indledende sexuelle ramme.

jeg tror ikke på at det er individuelt fra pige til pige, jeg tror på at det afhænger af hvilke rammer der sættes og bygges på fra start til øjnene slår de gnister der betyder 'its mother fucking ON!'

og så handler det meget om, hvordan du subtilt 'guider' din partner, når først det ER on.

me, aged 27, got blown once every 5 ONS.

forskellen er rammer... og hvordan de guides. jo flere positive referencer jeg har opnået, og desto ældre og mere selvbevidst / selvsikker jeg er blevet på lagnerne... har det ændret sig til modsatte statistik.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Gregersen » lør 24. dec 2016 00:37

Ved ikke om det kan have noget at gøre med den type af kvinde man tiltrækker, eller nærmere; en specifik kvalitet i kvinder man tiltrækker.

Jeg har aldrig rigtigt tænkt over emnet, men synes de fleste af mine ONS går den vej jeg gerne vil have det. Har oplevet nogle gange at pulle uden egentlig at have lyst til sex, for derefter at 'spise kvinden af' med et blowjob. Ja jeg er en narrefisse, sorry girls.

Jeg har også oplevet ONS med både sex og blowjobs og jeg går ned på pigen. Eller alle mulige blandinger heraf.
Jeg tænker ikke så meget over det.

Som jeg ser det er det jo en seksuel impuls man får når man går igang.
F.eks. hvis man ligger og piller lidt ved hinanden, eller står og snaver og piller tøjet af hinanden, og får lyst til et blowjob så følger man den impuls "Sæt dig ned på knæ, og sut min pik".

Kunne det være et af de emner hvor det bliver overtænkt en smule ? ;)

Er givetvis ikke den der har pullet mest i verden, but those are just my 50 cents :)
Gregersen
Konge af Burma

Tilbage til Sex