Nightgame - scoresteder i København

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Nightgame - scoresteder i København

Indlægaf Kami » lør 7. feb 2015 17:34

Desire skrev:Jeg var på A-bar forleden. Grunden er ukendt ud over nogle af mine venner synes det kunne være for grinern med alle de unge piger.
Lutter 16-17 årige piger klædt som små sluts.. Det var ikke engang en udfordring at k-close dem.

Hvis der overhovedet var en verbal udveksling inden kysset var det noget i stil med "who's your daddy" og så kørte den derfra.
Meget aggressiv adfærd. Tydeligt at pigerne stadig var i gang med perioden hvor de skulle kysse med 3-4 fyre pr. aften.

Endte dog også i snak med et par 23-24årige amerikanske piger, som var hjemme hos mig dagen efter.

K-close er ikke svært på A-Bar, men de er lidt nærige med fissen nogle af dem, fordi de ikke har så megen erfaring. Og så betyder det pludselig noget, hvem de knalder, fordi der er stoooor forskel på at have knaldet 2 og at have knaldet 3 i miniput-land. :roll:

Personligt kan jeg ikke bruge den alder til noget, de er for bange og uerfarne. Det er sjældent, at morskaben ved at corrupte dem (specielt pigerne) kan veje op for det. Tror jeg er blevet for kvalitetsbevidst, og at ego betyder mindre.
Kami

Indlægaf Desire » lør 7. feb 2015 17:40

Kamikee skrev:
Desire skrev:Jeg var på A-bar forleden. Grunden er ukendt ud over nogle af mine venner synes det kunne være for grinern med alle de unge piger.
Lutter 16-17 årige piger klædt som små sluts.. Det var ikke engang en udfordring at k-close dem.

Hvis der overhovedet var en verbal udveksling inden kysset var det noget i stil med "who's your daddy" og så kørte den derfra.
Meget aggressiv adfærd. Tydeligt at pigerne stadig var i gang med perioden hvor de skulle kysse med 3-4 fyre pr. aften.

Endte dog også i snak med et par 23-24årige amerikanske piger, som var hjemme hos mig dagen efter.

K-close er ikke svært på A-Bar, men de er lidt nærige med fissen nogle af dem, fordi de ikke har så megen erfaring. Og så betyder det pludselig noget, hvem de knalder, fordi der er stoooor forskel på at have knaldet 2 og at have knaldet 3 i miniput-land. :roll:

Personligt kan jeg ikke bruge den alder til noget, de er for bange og uerfarne. Det er sjældent, at morskaben ved at corrupte dem (specielt pigerne) kan veje op for det. Tror jeg er blevet for kvalitetsbevidst, og at ego betyder mindre.

Du er jo også hundrede gange ældre end mig og mine venner :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » lør 7. feb 2015 17:45

Desire skrev:Du er jo også hundrede gange ældre end mig og mine venner :D

Haha, hvor gammel er du da?

Til sommer har jeg 11 års PUA-jubilæum. Så jeg er nok lidt gammel, ja...
Kami

Indlægaf Desire » lør 7. feb 2015 17:53

Kamikee skrev:
Desire skrev:Du er jo også hundrede gange ældre end mig og mine venner :D

Haha, hvor gammel er du da?
Til sommer har jeg 11 års PUA-jubilæum. Så jeg er nok lidt gammel, ja...

Så ung så jeg om nogle år bliver nødt til at skifte dig ud med en yngre model ;)
21....
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kami » lør 7. feb 2015 17:59

Desire skrev:Så ung så jeg om nogle år bliver nødt til at skifte dig ud med en yngre model ;)
21....

No worries, jeg er jo ikke pædo.

Hahahaha, du var 10 år gammel, da jeg begyndte at game! Det er sjovt. :mrgreen:
Kami

Indlægaf Desire » lør 7. feb 2015 18:12

Kamikee skrev:
Desire skrev:Så ung så jeg om nogle år bliver nødt til at skifte dig ud med en yngre model ;)
21....

No worries, jeg er jo ikke pædo.
Hahahaha, du var 10 år gammel, da jeg begyndte at game! Det er sjovt. :mrgreen:

Godt du aldrig rendte ind i mig. Havde været akavet for dig at rende hjem med så lille en fyr ;)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizen » lør 7. feb 2015 20:29

Kamikee skrev:
Kaizen skrev:
Kamikee skrev:Hvis man rammer A-Bar, er det en god idé at screene for alder. Nogle gange har de haft gymnasie-fødselsdage eller events tidligere på aftenen, og der er de ikke så dygtige til at tjekke ID på gæsterne... Så når der åbnes op for masserne senere, kan man risikere at sidde og macke på en 14-15 årig (1.g'er).

Og det er et problem fordi?

Den seksuelle lavalder, dude.

15 for dig, 18 for mig (tænk hvis jeg er deres klub-pædo)...

Riiight, point taken
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Weqas » fre 31. mar 2017 13:24

Hey allesammen.

Sigurdsgade:

Det er helt klart mit favoritsted at score i København. De har et fedt klientel af folk fra 20-30 år med masser af blandede typer. Alt fra de smukke piger som ellers befinder sig på Hive til almindelige snuskede tidligere Det Fri Gymnasium typer. Men det fungerer super. Musikken er ofte gamle R'n'B klassikere som er lette og danse til og sørger for dansegulvet altid er fyldt. Der er to billige barer, både en indenfor ved dansegulvet og en udenfor under et rigtig stort halvtag. Der er masser af muligheder for at isolere en HB i en af de udendørs sofaer.
Det er helt klart fedest at være der om lørdagen, da klientellet er et par år ældre end om fredagen. Kan varmt anbefales - men kom inden klokken 23.30 ellers er køen meget lang! :)

Hvor tager i andre ellers i byen?
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf vUlpeS » tirs 23. maj 2017 12:28

Jeg er ikke så hjemmevant i det københavnske natteliv længere, så jeg drister mig lige til at spørge jer:

Hvis man nu er på udkig efter venues, hvor man kan løbe ind i den afslappede, hippie/streetie/hiphop/bogorm-type i alderssegmentet ca 25-35 år gammel, hvor skal man så gå hen?

Jeg lægger vægt på et miljø, hvor det er muligt at snakke, da mit dancefloor-game er en slags vulgært mix af Carlton, en mimiker, som har røget for meget pot og Buffalo Bill fra "Silence of the Lambs".
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Fame » tirs 23. maj 2017 22:46

Papirøen?
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game