Interesse

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Interesse

Indlægaf Janem » man 30. mar 2015 14:52

Heey venner

Jeg har lige været ud og rejse med vennerne og selvfølgelige festede jeg med drengene i udlandet.
Men det brød kæresten sig ikke om, hun kan nemlig ikke lide at jeg tager til fester.
Men problemet er at lige siden jeg er kommet tilbage fra rejsen, så føler jeg ikke at hun elsker mig som hun gjorde inden jeg rejste.
Hun plagede og kalde mig skat hele tiden og at hun elskede, men det siger hun ikke længere

Nogen der ved hvad jeg skal gør?
Hvad skal jeg gør for at hun bliver interesseret i mig igen, eller er det fordi hun ikke gider mig mere?
Janem
Bølle Bob

Re: Interesse

Indlægaf Fsharp » man 30. mar 2015 15:22

Du kan starte med at overveje om det overhovedet er dig dette vedrører. Hvis du ikke laver noget med andre piger til de fester, hvorfor skal din kæreste så bestemme om du skal feste? Hvis det ikke er tilfældet, så lyder det mere som det er hende der er jaloux eller føler sig overset.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Janem » tirs 31. mar 2015 12:08

Men hvad kan jeg gør for at hun bliver interesseeet i mig
Janem
Bølle Bob

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 12:18

hun sys jo du er interessant spørgsmålet er jo som om du er interessant nok, men du har jo scoret hende hun er jo din...fjolle:P

har du overvejet overhovedet og snakke med hende om det vi kan jo komme med alskens forslag eller råd, men snak med hende om det hvad du føler og sys
chris
Private Johnson

Indlægaf Janem » tirs 31. mar 2015 12:26

Hahaha ja det er rigtig nok
Men vil gerne spille lidt kostbar overfor hende men problemet er at jeg ikke ved hvordan?
Janem
Bølle Bob

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 12:31

hvorfor vil du gerne det??
chris
Private Johnson

Indlægaf chris » tirs 31. mar 2015 12:33

piger skifter mening konstant og vi mænd lærer nok aldrig dem og kende...du skal vide at fælles for dem alle er at de er ekstremt observante også selvom du ikke gør noget specielt .. jeg sys du skal snakke med hende om hun er sur eller hvad der er sket
chris
Private Johnson

Indlægaf Janem » tirs 31. mar 2015 12:47

Vil gerne spille kostbar fordi hun svar efter et stykke tid, det plagede hun aldrig og gør
Janem
Bølle Bob

Indlægaf Kami » tirs 31. mar 2015 12:55

Hvor gamle er I?

Jeg har selv nået en alder, hvor jeg i længere, faste forhold ikke gider de der mindgames. Det kræver for meget, og man får simpelthen for lidt ud af sine anstrengelser.

Hvis jeg var dig, ville jeg invitere hende forbi på noget lækkert mad og så ville jeg simpelthen bare snakke med hende om, hvad hun har lavet mens jeg var på ferie, hvordan hun har det, hendes planer for sommerferien og sådan helt generelt, snakke med hende om hvor hendes tanker er henne for tiden og hvad der optager hende.

Det er aldrig for sent, at lære sin kæreste at kende. ;)
Kami

Indlægaf pmpn » man 1. feb 2016 00:17

Hvis hun er den jaloux type tror hun muligvis at du har været hende utro. Så må du fortælle hende sandheden eller overveje om hun måske er en for jaloux type. Hvis hun reagere sådan en gang vil det også ske næste gang siger min erfaring . Du kan også snakke med hende om det hvis hun er jaloux i det hele taget og se om hun vil arbejde på at ændre det. Det kan meget hurtigt ødelægge en del sådan noget, desværre..
pmpn
Nyklækket

Næste

Tilbage til Forhold og kærester