Umoden opførsel fra EKS

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Umoden opførsel fra EKS

Indlægaf chris » lør 11. apr 2015 17:15

Hej.

for ca. 1 måned siden slog mig og min daværende kæreste op. hun har altid snakket godt med min mor og søster og skrevet meget sammen uden jeg vidste det før nu altså.

jamen det startede med at følelserne gjorde mig itl en needy bitch ( jeg slog op og fortrød ) men nu opfører hun sig underligt omkring en og blvier ved med at skrive at hun er ked af situationen og hun er afklaret og hun har så idag givet min mor en ordentlig balle omkring at hun sys det var underligt hun skrev efter vi slog op ( min mor følte virkelig hun havde fået en ekstra datter ) men skrev til hende hvordan det gik o.s.v og at jeg har det meget svært for tiden så svært at jeg går til psykolog omkring ( er adobtiv barn så der er mange ting som spiller ind ) og igen fik jeg samme svar som altid at hun var afklaret og var kommet videre og stod på den anden side.

derudover har hun blokket mig på facebook, men jeg har aldrig kontaktet hende derinde så ved ikke lige hvad den går ud på.

er generalt umoden opførsel især taget i betragtning af at min mor kunne se hvordan jeg havde det

HVordan skal jeg forhole mig til dette ??

derudover kan mræke på min mor at hun er påvirket af det og græder hver gang hun er hos mig. ( har aktivt sørger for masser af selvskab med venner famillie nabor og gå tur med deres hunde.

men det stadig som om jeg ikke kna slippe hende.

det skal siges hun er knap 19 og jeg er 25 ( ja har aldrig haft et seriøst forhold før så ja... ps. ja min mor og mig har da fået et meget nemmere forhold til hinanden og snakker lige pludselig om følelser med hende
chris
Private Johnson

Re: Umoden opførsel fra EKS

Indlægaf chris » lør 11. apr 2015 17:17

OG NEJ ØNSKER HENDE IKKE TILBAGE DA HUN IKKE SKAL VÆRE MODBYDELIIG OVERFOR NOGEn
chris
Private Johnson

Indlægaf strömmning » søn 12. apr 2015 14:35

Hey mand.. Jeg ved hvad du har brug for! ((GF GAME)) ;) haha
Sorry. måske lidt for sarkastisk.

Ven, jeg vil give dig et godt råd. Lyt til de andre som har svaret i din sidste tråd! lær at hvile mere i dig selv. Vi har en tendens til at blive påvirket følelsesmæssigt af ydre omstændigheder. Vi prøver ihærdigt at lave om på dem men det er ingenting vi har kontrol over. Det eneste vi kan få kontrol over er os selv og vores egne følelser.
Okay, lad os sige et skib skal krydse Atlanten. Pludselig dukker en stor storm op med de største bølger længe set. Lader skibet sig nu kontrollere af stormen bliver den kastet rundt blandt bølgerne og ender sandsynligvis med at synke. Har skibet derimod kontrollen over sig selv, styrer den sig forhåbningsvis, sikkert igennem stormen.
Lidt metaforisk, men ser du hvad jeg mener?

Det er F*cked up at gå igennem det der. Jeg kender det fra mig selv og jeg har ingen kontrol over mine følelser over hoved. Jeg er et følelsesmæssigt vrag!
Noget der har hjulpet mig er meditation og Bogen 'Nuets Kraft' af Eckhart Tolle (Tak RSD). Tjek den ud!
Prøv hård træning som noget MetCon, det for dig på andre tanker! + Et rus af endorfiner !
Stram op og vær den mand du ved du er. Tag kontrollen! Vil du virkelig lade den til andre?!

Peace :)
strömmning
Happy Meal

Geografisk sted: SkåneLandet

Indlægaf Kami » tirs 14. apr 2015 04:40

Din eks gør det rigtige i situationen.

Det er IKKE hendes job, at støtte dig igennem det her ... Det kan hun nemlig slet ikke. Så at hun bare gentager og er lidt afvisende, er faktisk den rette approach. Også selvom du synes, det er surt.
Hvis hun gav dig mere end dét, ville du bare kontakte hende endnu mere... Dude, hun orker det ikke. Hun har nok i sit eget shit, med at komme over dig og videre, og hun har IKKE lyst til at finde sammen igen. Wake up and smell the coffee.
Så hvis hun gav dig en eller anden respons, ville du bare kontakte hende endnu mere OG HUN GIDER DET IKKE.

Du er nødt til at stoppe med at skrive til hende, for du får hende ikke tilbage og hun kan IKKE være din ven i det her og hjælpe dig igennem.

Ift. det med din mor, så vil jeg altså sige, at hvis din mor skriver til hende og ikke (også) giver hende fred - og hvis hun rent faktisk udpensler, hvor skidt du har det, så var den skideballe helt på sin plads (også).
Hvad i alverden skal din eks bruge den oplysning til... Som om din eks ikke har sit eget shit at deale med, ift. at komme videre og komme over dig.
Hun har indset, hvad du ikke har: Jeres forhold var noget lort og det kunne ikke nytte noget i længden med alt det kaos og gøgl.

Ift. at din mor også synes det er svært - JA, det er svært, men det er sgu en del af livet. Din eks har LOV TIL at vælge din mor fra, hvis hun ikke selv synes at relationen giver hende noget længere.
Og din mor burde have pli til, at lade din eks sunde sig og slikke sine sår, uden den reminder om dig, som din mor repræsenterer.

Nej, jeg kan faktisk ikke se, at din eks opfører sig forkert overhovedet. Til gengæld har jeg en masse ting at sige, om DIN opførsel, men jeg tror at jeg vil nøjes med at henvise til strömmning's udmærkede indlæg.

At du har ondt, godtager ikke at du udsætter din eks for en shitstorm.
Kami

Indlægaf chris » tirs 14. apr 2015 08:30

yoo dude du kunne jo være mere opjektiv, men såen er det jo.

derudover så det eneste jeg stort set ønsker er at på et eller andet tidspunkt måske om 1 år eller 3 måneder eller whatever at vi kan tale / snakke bagefter ved jeg intet om da hun har pisset familiien godt og grundigt af.

og nej du kender ikke hele historien men bygger den på mit lidt for dårlige sprogbrug / stavelse
chris
Private Johnson

Indlægaf chris » tirs 14. apr 2015 08:31

derudover er der ingen mennesker som burde blive behandlet modbydeligt og derfor jeg skrev jeg til hende...lad være med at træde på folk endnu hvis de allerede ligger ned. det hører ingen stede henne samt det ikke klær nogle mennesker at gøre eller blive udsat for det
chris
Private Johnson

Indlægaf Kami » tirs 14. apr 2015 12:06

Hvis du tænker over det, er det ret interessant at jeg svarer som jeg gør. Eftersom jeg er langt mere objektiv end dig, fordi jeg ikke har følelserne i klemme på nogen som helst måde + at jeg kun har det, du skriver her, at gå ud fra.
Så når jeg alligevel er på eks'ens side (lidt), kan du måske overveje, om det bare er mig som er en idiot eller om der rent faktisk er noget i det, jeg skriver.
Senest rettet af Kami tirs 14. apr 2015 12:14, rettet i alt 1 gang.
Kami

Indlægaf Kami » tirs 14. apr 2015 12:13

Det, jeg prøver at kommunikere til dig er, at din eks også bare er et menneske. Det her er svært for hende, og når du eller familien rækker ud til hende, føles det for hende bare som en belastning, hun ikke kan håndtere lige nu.

Uanset hvad der skal ske nu, om I skal snakke sammen eller ej, have kontakt eller ej. Så skal du lade din eks være i fred, de næste 3-4 måneder. Sådan HELT i fred. Det samme skal din familie.

Lad nu lige de værste bølger lægge sig og lad din eks slikke sine sår, og få lidt mere overskud.

For de ting du beskriver, viser mig én af to ting:

- Din eks har fået et slagtilfælde eller en blodprop i hjernen, hvilket betyder at hun har fået en let uopdaget hjerneskade som gør, at hun spontant opfører sig som en sæk lort. (ikke særlig sandsynligt)

eller

- Din eks har det også pisse svært lige nu og hun har brug for at være i fred til lige at "komme sig", og jo mindre dette bliver respekteret, jo større en kælling bliver hun i ren frustration og afmagt over, ikke at få det space hun har brug for lige nu.

Uanset hvad DU tænker at DU har brug for fra hende lige nu, så har du ikke nogen chance for at få så meget som en flig af det pt. Din eks har ikke mere at give af. Hun opfører sig som en kælling, fordi hun ikke har overskuddet til at opføre sig anderledes.

Alternativt, har hun været en kælling hele tiden men du har først indset det nu. I så fald - hvorfor vil du så have hende tilbage /have kontakt med hende, måske?

Hvis hun i forholdet og indtil nu, har været en sød og dejlig pige, så er hendes opførsel et udslag af den situation I befinder jer i.
Kami

Indlægaf chris » søn 26. apr 2015 08:53

jeg lytter intenst til guldkornene.

dog har jeg ladet hende være i 14 dage men pludselig en fredg aften fik jeg et billed tilsendt på mobilen , da jeg var til fest hos nogle venner og piss stiv sendte jeg sku et billed tilbage af en bajer og ja hun blokerede mig for det. hmm det var snapchat

derudover så har hun også blokeret mig på facebook efterfølgende da jeg har snakket med en gammel veninde som pludselig blev spurgt om hun vil med ud og spise af min eks

min veninde sagde at hun virkede hård og hun sys det var komisk jeg havde det dårligt. derudover så var mig og veninden på hygge druk ved havnen med et par følles venner og v lagde billeder op på facebook af os sammen og nu blokerede hn mig så på face for det ( vi er fælles venner derinde.

hvad fanden betyder det og hvorfor snager hun i mit liv ( det lyder som om jeg gør men min veninde sagde tjek lige din facebook om hun har slettet dig
chris
Private Johnson

Indlægaf Kami » søn 26. apr 2015 12:05

Dude, du har dit hoved for langt op i din eks' røv, fokuser på dit eget liv. Let it go.
Kami

Tilbage til Forhold og kærester