Hej.
for ca. 1 måned siden slog mig og min daværende kæreste op. hun har altid snakket godt med min mor og søster og skrevet meget sammen uden jeg vidste det før nu altså.
jamen det startede med at følelserne gjorde mig itl en needy bitch ( jeg slog op og fortrød ) men nu opfører hun sig underligt omkring en og blvier ved med at skrive at hun er ked af situationen og hun er afklaret og hun har så idag givet min mor en ordentlig balle omkring at hun sys det var underligt hun skrev efter vi slog op ( min mor følte virkelig hun havde fået en ekstra datter ) men skrev til hende hvordan det gik o.s.v og at jeg har det meget svært for tiden så svært at jeg går til psykolog omkring ( er adobtiv barn så der er mange ting som spiller ind ) og igen fik jeg samme svar som altid at hun var afklaret og var kommet videre og stod på den anden side.
derudover har hun blokket mig på facebook, men jeg har aldrig kontaktet hende derinde så ved ikke lige hvad den går ud på.
er generalt umoden opførsel især taget i betragtning af at min mor kunne se hvordan jeg havde det
HVordan skal jeg forhole mig til dette ??
derudover kan mræke på min mor at hun er påvirket af det og græder hver gang hun er hos mig. ( har aktivt sørger for masser af selvskab med venner famillie nabor og gå tur med deres hunde.
men det stadig som om jeg ikke kna slippe hende.
det skal siges hun er knap 19 og jeg er 25 ( ja har aldrig haft et seriøst forhold før så ja... ps. ja min mor og mig har da fået et meget nemmere forhold til hinanden og snakker lige pludselig om følelser med hende