Vise begær og lyst

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Vise begær og lyst

Indlægaf Andrejen88 » lør 23. maj 2015 09:41

Efter nogle succesfulde dates er jeg imidlertid stødt ind i et problem, der gør min sexoplevelse rigtig skidt.

Jeg ved ikke, om det lige præcis er de typer, jeg tiltrækker, men de seneste tre oplevelser har været dårlige.

Jeg styrer selv hele forførelses-showet, hvilket er okay, men der er intet begær at spore fra modsat side - også selvom de selv får en rigtig god pirrende slikketur i starten, som de tydeligvis nyder.
De er meget passive og har stort set ikke lyst til andet end bare at ligge som en skudt ræv og blive taget. Det gør virkelig bare, at oplevelsen har været lort. Og jeg mistede virkelig lysten, da det skete igen igår. Kunne ellers godt tænke mig at se dem igen, men de virker uendeligt ligeglade med mine behov, og gider ikke et forhold, hvor jeg starter med at føle mig udnyttet. Igår kom jeg ikke engang, men det virkede hun sgu ligeglad. Der er heller ikke noget begær at spore, selvom jeg er ganske pænt trænet, så jeg tror, at jeg gør noget forkert. De tør ikke røre mig nærmest, og jeg får intet forspil, selvom de ser ud til at nyde det hele vejen og skriver ivrige sms'er bagefter.

Kan det være fordi jeg er for agressiv, og de derfor ikke tør udvise bare lidt begær? Kan det være fordi, at jeg er for dominerende? Eller er jeg havnet i en dårlig stime med piger, der bare mangler seksuel selvtillid eller er usikre, selvom de udadtil virker modsat? Kan det hjælpe, hvis jeg under daten med en god og sjov tone får sagt, at fyrene da også har forventninger til kvinden og gør grin af en skudt ræv?

Min klare fornemmelse er, at hvis jeg skruer ned for forspillet og læner mig tilbage, så vil der intet ske. Så ville de bare undre sig over, hvad der skete, og der ville opstå akavede situationer.

Nu tænker jeg selv og de fleste mænd jo over, hvordan oplevelsen bliver så god som mulig for hende... Tænker kvinder ikke også det samme omvendt?
Andrejen88
Bølle Bob

Re: Vise begær og lyst

Indlægaf Kaizen » lør 23. maj 2015 14:47

Svaret på dit sidste spørgsmål er nej, langt de fleste piger forventer at blive serviceret i hoved og røv, og oven i købet få tak for det bagefter.
Jo yngre og smukkere de er, jo værre... hvor gamle er dem du knalder med?

Men jeg ville ikke være så bekymret over at "starte forholdet på en dårlig måde", for når først de er følelsesmæssigt investeret, kan man normalt godt få dem op i (lidt) højere gear med længere tids opdragelse. Så keep it up, selvom det føles op ad bakke det meste af tiden

Ved ikke om det er fordi pigerne ikke regner den mandlige orgasme for særlig meget, fordi de selv kan få så mange, at de ikke gider at investere i one-night stands når de ikke er følelsesmæssigt investeret, fordi de tror at pæne piger skal være passive, eller om det er fordi de bare punkterer når man servicerer dem for godt.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Andrejen88 » lør 23. maj 2015 23:54

Jeg tænker bare, at det er mærkeligt, fordi der jo er ret godt fokus på herinde fx, hvordan man giver kvinden orgasme og gode slikketure. Står der ikke nogen tilsvarende for manden i kvindeblade? :) Er det ikke noget veninder deler med hinanden? Ved de ikke, hvordan man holder på en fyr, man gerne vil se igen? ;)

Nu ved jeg godt, at jeg er lidt af et brokkehoved og ynkelig nu, men jeg synes, at det er ret grotæsk :D

Jeg har faktisk droppet dem alle, fordi jeg decideret følte mig som en kæmpe idiot og udnyttet, ligesom en AFC'er der køber drinks, giver massage og sætter kvinden op på en piedistal.
Men signalet var der faktisk også i starten... ingen kærlige berøringer nogen steder under forførelsen eller kys, ingen ros til kroppen, udseende eller præstation. Kun en løbsk sprællende tunge. Det er faktisk "dates", som jeg havde set en 3-4 gange fordelt over 2 uger, så de har været godt forberedte på det. Nogen jeg potentielt gerne ville havde kendt bedre senere.
Der er heller ingen frække hentydninger bagefter - faktisk mest af alt som om intet var sket, selvom de under akten ret tydeligt har nydt det. Har jeg måske givet dem for meget? Kunne det være en idé at pirre hende voldsomt med tungen på lårene, stoppe og sige "der skal være noget til næste gang"? Men så er der jo samtidig en fare for, at hun ikke nyder det ligeså godt?
Jeg føler lidt, at magtbalancen er voldtaget helt vildt til deres favør og føler mig som sagt udnyttet som en idiot. Sidste gang tog jeg bare hjem til Amagerbro fra Valby, selvom klokken var lort en tirsdag nat. Sikkert underligt når de fleste fyre vel bare er glade for at have sex. Jeg sagde ikke noget til dem, for det føler jeg havde været ynkeligt, tikkende og en falliterklæring, og dér bevæger jeg mig ikke hen til en kvinde, jeg knap nok kender.
Så jeg har ikke meget lyst til at ses med dem igen, hvilket så kommer til at fremstå som om, at jeg bare lige skulle have sex med dem "og så videre til næste pige", selvom det ikke kunne være fjernere fra sandheden.
Mine ekskærester har faktisk været anderledes og havde ikke disse problemer, men da var de yngre ca. 18-19 år i modsætning til mine nuværende dates, der er 23-26 år og MERE erfarne.

Jeg opererer ikke rigtig med en HB1-10 scala, men de har været slanke, pæne og attraktive alle sammen ligesom mine ekskærester i øvrigt. Kan godt være jeg virker veltalende og pæn herinde, men det går fint med dirty-talking, pirring, drilleri, osv.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 24. maj 2015 12:02

Som jeg ser det anskuer du problemet helt forkert.
Din fysiske præstation har absolut intet at gøre med, at der ikke kommer kærlige tegn, kommentare til at du er pæn osv.
Gør du egentlig det samme den anden vej? Kærlige berøringer, siger søde ting og kunne du finde på at ligge tæt sammen med hende bagefter sex?

Jeg tror i langt større grad det handler om hvem du er, hvad du udstråler, og i sidste ende hvilken følelse pigen har i kroppen. Bare for eksemplets skyld: Hvis nu pigen sidder med en følelse af, at du har bare skal have stillet dine lyster, og at du desuden er uopnåelig for hende, hvorfor skulle hun så begynde at være kærlig når hun ikke kan forvente at få det samme igen?

Jeg kan ikke sige hvad du gør eller hvad du udstråler som får dem til at reagerer som de gør. Men kig på dig selv og ikke på generelle tendenser og piger i helhed. Du kunne selvfølgelig også vælge at kigge på den type piger du vælger. Det kan jo godt være du hooker op med samme type tøs hver gang.

Og lige indskudt mht. fokus på manden. Jeg oplever overhovedet ikke det samme. Jeg kan strække mig så langt, som at langt de fleste kvinder (i hvert fald indtil en hvis alder) er af den overbevisning, at mænd er så simple at et kort blowjob og at hugge i hende til man kommer er fint. Mænd kommer jo altid, så er det vel godt som det er. Kæmpe fejl. Som tøssebørnene bør blive lært på en venlig måde så de forstår det.
Men tilbage til mine oplevelser. Jeg får BJ af 9/10 jeg er sammen med. Som regel skal jeg ikke spørge, det sker med det samme og typisk det allerførste i hele sexakten. Jeg bliver reddet til jeg kommer hvis det er det jeg vil.
Desuden udstråler de alle begær. Jeg er af den overbevisning, at en kvinde på mange punkter er en refleksion af sin mand. Også under one night stands. Hvis jeg er genert og synes det er akavet, så vil hun opleve det lige sådan og det bliver lort..
Hvis jeg derimod går all in og viser hvor meget jeg har lyst til hende, så gør hun præcis det samme og bliver en freak i sengen. Jeg tror (næsten) ikke på søstjerner. De skal bare have de rette rammer og vide de er frække.

Jeg tror du må gå videnskabeligt til værks og gennemgå hvad du selv gør, hvad hun gør, hvilke typer du hooker op med osv. Og fordælen da. Du kan da altid åbne dig op og reelt set spørge en af pigerne om det?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Andrejen88 » søn 24. maj 2015 13:44

Det har måske noget at gøre med de typer, jeg hooker op med. Jeg indrømmer det - jeg tænder meget på intelligens. Det er ikke "nørdede" piger, der aldrig har haft sex, men kvinder der som regel er karrierekvinder og veluddannede.

Jeg tager styringen hele vejen, og det er selvfølgelig svært at vide, hvad jeg gør forkert, når jeg ikke har filmet det hele. Jeg er ikke selv tilbageholden med passende berøring med gradvis eskalering, men der kommer ikke rigtig noget den anden vej udover meget små tegn, hvilket egentlig virkelig mærkeligt, når de har det helt fint med at gå hele vejen. Har du oplevet det samme? Altså de lige fra start har virket tilbageholdende?

Hvordan kan man komme til at virke uopnåelig? Tænkte jo på, at hvis man kommer til at tage styringen for meget, så forventer de bare, at det er sådan, man vil have det hele vejen. Jeg synes selv, at det bryder lidt intensiteten, hvis jeg skal til at tikke om noget... så kunne være fedt, hvis jeg fik lært det, så de bare selv havde lyst til at gøre det.

Nu skal jeg på 3. date imorgen med en, der er ret magen til, men tror jeg vil fyre lidt jokes af undervejs om en skudt ræve og jomfrusex, så hun måske har en forventning om, hvordan det helst ikke skal være. Kan jo sagtens være, at jeg har givet signal om, at jeg selv vil køre showet hele vejen. Kan også være, at jeg bare skal vente med at gå hele vejen til hun selv tikker og beder om det. Jeg har ikke noget problem med at trække det ud.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 24. maj 2015 18:33

Jeg er kun 21 år og har ikke været sammen med så mange igen. Jeg har endnu aldrig oplevet hvad ud oplever, men det kan jo komme en dag.

Jeg er selv primært til intelligente kvinder. Blond hår, solarie og pudder har aldrig sagt mig noget.

Får de rammerne og pladsen til at være sig selv og folde sig ud? Du kunne prøve at afstemningsforvente inden selve akten. Spørg hende hvad hun tænder på osv. Du kan prøve at læse Fame's log og Kaizer. De har et par eksempler hvor de aftaler hvad der skal ske på forhånd.

Men igen. Jeg tror ikke så meget det er selve akten der er problemet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » søn 24. maj 2015 19:04

Jeg har haft de samme oplevelser, når jeg knaldede piger (pige - pige).

Jeg opdagede, at det meget skyldtes mine dominerende vibes - og pigerne var meget kontrollerede i deres personlighed, i den forstand at de eks. sjældent forlod deres comfort-zone og når de gjorde, var de meget tøvende og meget passive.
Eks. skulle jeg score og forføre dem max, og selvom der ikke var noget modstand, var der heller ikke nogen aktivitet fra deres side.

De lavede gerne søstjernen dvs. spredte arme og ben ud, og lå der bare.

Kombinationen af min personlighed med dem + at de ikke var legende af natur, men kontrollerede, gjorde bare at jeg knoklede rundt og fik nada retur.
Jeg fiksede det ved, at blive mere kræsen og screene for det - simpelthen fravælge de kvinder, hvor jeg skulle stå for scoringsdelen alene og ikke fik noget retur.

Samtidig begyndte jeg at stille krav til dem i sengen, ville f.eks. bare sætte mig overskrævs på deres face når jeg ville have oralsex, også selvom jeg vidste at det nogle gange var deres første gang med en anden pige. Hvis hun vil have det any other way, må hun lette røven og tage det som hun vil have det --- og havde jeg haft en pik, havde jeg nok bare taget hende i håret og ført hendes hoved hen til min diller.

Jeg oplevede så også, at efter at man havde knaldet nogle gange, løsnede de lidt op. Comfort /tryghed gjorde meget, og da de først havde forstået at ALT de gjorde mødte positiv respons (simpelthen for at belønne al action, teknikken kan finjusteres senere), var de ikke så bange for at eksperimentere.

Så enten skal du screene efter det og droppe at score søstjerne-pigerne, eller også skal du bare vippe pikken frem og stikke den ind i deres mund, hvis du savner noget oral.

Jeg er, som kvinde, meget enig med Kaizen i, at en del piger er små forkælede skanks, der kan være temmeligt passive. Det kan have forskellige årsager, men jeg må indrømme at med mit mindset er jeg ligeglad. Jeg synes, det er frækt nok at have en lille bolledukke jeg kan bruge som jeg vil - men anerkender også blankt, at min tilgang til homosex bærer præg af, at jeg snarere onanerer med kvinderne end har sex med dem. Det spiller også ind.
Kami

Indlægaf Andrejen88 » søn 24. maj 2015 22:03

Meget interessante svar I begge kommer - også selvom du er en pige Kamikee.

Jeg tror også, at en forventningsafstemning vil være bedst. Jeg er god til at dreje samtaler ind på alle de emner, jeg gerne vil tale om, så det ikke fremstår akavet, beregnende og søgt. Jeg kan også sagtens tale om seriøse emner på en sjov måde, så der er en seriøs pointe udtrykt på en overgrotæsk måde, der er sjov. Samtidigt vil jeg i en god "vibe" gøre det klart, at kvinder brænder sin chance, hvis ikke de udviser den mindste gensidige lyst. Kan være en historie, en vens historie eller noget, man har læst i de utallige forum/blade, man har set. Og selvfølgelig skal hun vide, at det vigtige er, at man udstråler seksuel interesse og ikke om, hvorvidt man faktisk har evnerne.

På min Dag 3 imorgen har hun inviteret mig over.

Jeg er forberedt på, at hun kan være en "skønhedsprinsesse-type". Hun har nemlig fortalt historier om, hvordan fyre betaler hende drinks, når hun er i byen og derfor ikke har penge med. Hvilket jeg selvfølgelig syntes var forkert. Lagt sammen med at hun helst gerne ville date eksklusivt (hvilket jeg fik talt hende fra) samt, at hun er tilbageholdende med komplimenter, berøring og kys. Hvis det bliver en date imorgen, hvor det samme sker, så snupper jeg jakken klokken 22 og siger, at jeg hellere må komme hjem, da jeg skal have fodboldtasken med imorgen, og at det bedste må vente til en anden gang. Den vil selvfølgelig have bedst effekt, hvis det sker midt i et intenst øjeblik, hvor jeg dog ikke kan føle gensidig interesse, og hvor mobilalarmen sættes i gang. (Jeg behøver ikke fodboldtasken, men det er en god undskyldning)
Gider ikke presse på for et dårligt knald, hvis hun vælger ikke at sende nogen signaler retur. Jeg plejer at være ekstrem god til at kontrollere mig, hvis jeg kan føle noget ikke er rigtigt. Så det bliver en morsom cykeltur hjem, hvis det sker. Samtidigt er det helt sikkert ikke noget, hun har forventet. Lyder det ikke som noget, der skal prøves? Tror næppe jeg mister hende på det.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Kaizen » søn 24. maj 2015 23:39

Hmm indtil du har knaldet hende, og hun kender din værdi i sengen er der ret stor risiko for at du mister hende.

Btw. vi har haft søstjerner oppe at vende et par gange før:

viewtopic.php?f=37&t=2354&hilit=s%C3%B8stjerne

Har i øvrigt snakket en hel del med Alfons efterfølgende, og han har læst noget ret interessant gamer-litteratur om, at de fleste gamer-guruer er totalt pussy-whipped når først de ligger i sengen:
At de læser tykke bøger om sex, kører alle deres bedste sextricks af i første hug, og så ligger tilbage og føler sig ydmyget og udnyttet fordi de ikke får noget igen, mens pigernes underbevidshed fortæller dem at den sex man har givet dem ikke var specielt værdifuld, fordi det var for nemt og de fik det hele forærende... ren catstring theory.

I stedet for skal man være mand og tage hvad man vil have, og først give oralsex, når de har givet det først og/eller gjort sig fortjent til det.
Dvs. selvfølgelig skal man give dem finger og sørge for at de er varmet op og får orgasme, men kun gradvist afsløre sine bedste tricks over længere tid.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Andrejen88 » man 25. maj 2015 03:04

Det giver rigtig god mening Kaizen. Ligesom man ikke skal være en pussy og servicere hende i hoved og røv med komplimenter og drinks, så skal man da heller ikke gøre det i sengen. Kende min "værdi" i sengen, hvad mener du her? Jeg tror nærmere, at kvinder automatisk bare knytter sig mere til dem, de har haft sex med, uanset om hvor god man har været. Selvfølgelig til en vis grænse.

Tror "gameplanen" bliver, at slikke lår og andre pirrende steder og give lettere finger, og så ind med den, hvis man føler hun ikke selv starter på BJ. Så kan man passende sige efter sex, at det bedste må vente til en anden gang - ligesom jeg selv hørte fra to af de andre, jeg har omtalt.

Det er tilsyneladende et problem de fleste fyre har.
Andrejen88
Bølle Bob

Næste

Tilbage til Sex