Vise begær og lyst

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Vise begær og lyst

Indlægaf Kaizen » man 25. maj 2015 14:02

Værdi = At du er mand nok til at tage hvad du vil have og give hende hvad hun skal have uden at sælge ud.

Hvis I ikke har sex risikerer du bare at hun går hjem og fortæller sine veninder at "ham der var der ikke ret meget ved, så han kan sikkert ikke noget i sengen", og så får du en af de der forkølede "du er meget sød, men jeg synes ikke rigtig der var kemi"-sms'er.

Btw. for en del piger er blowjobs meget mere intimt end sex, og noget de gemmer til de kender en rigtig godt (plus de ved jo aldrig om du stinker):
viewtopic.php?f=37&t=2826&p=19448&hilit=blowjob#p18871
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Desire » man 25. maj 2015 21:15

Og så linker du til den video af alt du kan linke til hahaha :lol:

Jeg burde virkelig knalde nogle flere piger. Forstår ikke hvorfor jeg slet ikke oplever det... Tror du ikke det kan være, fordi du er sammen med kvinder generelt ældre end dem jeg er sammen med?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Andrejen88 » man 25. maj 2015 23:38

Så kan jeg lægge rapport igen efter Day 3. Hun bor sammen sin søster og skulle hente hende fra Greve, hvorfor jeg tog hjem. Hun blev nok parkeret, imens daten fandt sted hos hende, så den forklaring køber jeg.

Og Oh my oh my oh my... endnu en søstjerne! Nu synes jeg egentlig bare, at det er komisk :D . Danmarks nationalsport for piger må efterhånden være søstjerne. Hvordan får man 4 i træk? Jeg møder aldrig LMR til gengæld møder jeg søstjernen, hvilket jeg dog skal være taknemmelig for.

Det kunne jeg fornemme fra starten. Kino imens vi så film. Jeg rørte hende mange steder - spurgte om hun nød det. Trak mig tilbage lidt efter det positive respons, men ingen respons fra hende. Og jeg ventede i fucking 5 minutter, og så satte hun sig bare hen. Jeg trak hende til mig igen og fortsatte. Kunne godt se, at hun gik og ventede på mit "move". Det kom så... INGEN berøring fra hendes side af i al den tid, hun langsom fik trukket sit tøj af. Ned på hende - pirrede hende, men slikkede alle andre steder end lige dér. Herefter kom der... "Nu har du taget kondom med?" Jeg gik hen og hentede det og var i mellemtiden blevet aftændt... hvor jeg svarede... men kan du ikke gøre noget ved det her? Hun kiggede underligt på mig... hvorefter jeg fysisk førte hendes hånd derhen - hvilket ikke føltes rart for mig. Herefter igen søstjerne og "øøh kan du ikke få kondomet på?"

Jeg prøver at se hende her igen, og så må jeg se, om det bliver bedre, selvom jeg igen føler mig lidt indebrændt. Og det var på trods af, at jeg havde talt om, hvad et godt knald var, og vi endda havde set en film, hvor der netop var et par, der skulle gøre det første gang, og hvor kvinden også tændte fyren op. Det er sgu ved at være sørgeligt... enten gør jeg det helt forkert, eller også er de bare pisseligeglade med fyrens nydelse. Eller også har de bare aldrig undersøgt en skid, eller også skal man kommandere dem til det, eller også har de fyre, de har været sammen med bare været kisteglade for bare at knalde dem, eller også... Det virkede som om, at hun var pænt glad for at have knaldet og jeg fik en sjælden ros fra hende på vej ud "det var sgu dejligt" - "ja jeg håber du nød det", svarede jeg.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Glow » man 25. maj 2015 23:55

Jeg har læst at flere af de tungere drenge screeener for det her tidligt. Aka de kan fornemme om en kvinder er erfaren og kan noget i sengen fra day 1. Har selv ikke dette problem. Du kan vurdere deres grad af sexuel expression - dvs hvordan taler de om det og udtrykker lyst, hvor åbne er de. Jo mere jo bedre i forh. til om de er aktive deltagere. Prøv med sexual teasing tidligt og se deres response.

En mulig tidlig eskalering der tester dette er at opnå mutual caressing i bar mm. Dvs du allerede tidligt finder udaf hendes væren. Aka exit med de tamme passive tøser og fokus på the wild ones. et eksempel: Ag eg hendes hånd på indersiden og se om hun gør det igen.

Det andet kan være at lave flere vacuums, dvs reelle pauser hvor du holder tilbage som tøser tit vil fylde - ofte med kino. Men overgør dem ikke. dit sofa eksempel kan være for "hårdt" et stop. Kalibrerede vacumms er feks. når du står tæt på hende men eg læner dig megt lidt tilbage MEN stadig står ben til ben (vs modsatte side af sofaen langt væk.) Og semi hold øjenkontakten. Dvs i er tæt men hun føler hun mister dig lidt men ikke nok til at du er helt væk hvor hun måske vil beskytte sig selv ved at spille kostbar. Leg lidt med det. hold øjenkontakten samtidig men læn lidt og smil frækt. osv.

Og Hendes response på såkaldt "sensuel gaze" fortæller dig det samme.. hvordan håndterer hun sexuel tension? Eg når du holder pause og bare holder øjenkontakt UDEN nogen mimik ændringer. Men det kræver lidt træning at opbygge intution her. læs om 60 years of challenge(en pua) og sexual tension.

Jeg har desuden aldrig set en pige der IKKE reagerer på at jeg vifter min pik forbi hendes læber - eg hvis du slikker hende så gør det fra siden i en semi liggende lazy 69er og slå hende lidt i hovedet med din diller (kan gøres sensuelt eller playfuldt - begge virker)..

Hvad med når de rider dig? giver du nogensinde hende styring.

Desuden kan du putte deres hænder på dig og se hvad der sker. Kør mere teasing mens hun sidder oven på dig eg uden din pik oppe i sig - svært at være passiv hvis man er våd og sidder øverst

Har personlig aldrig været sammen med en piger der ik sutter pik. ved andre beskriver det som et problem men måske ligger meget i dit hoved? Det er ivertillfald et godt sted at starte.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » tirs 26. maj 2015 01:01

Jeg er kun sammen med intelligente karrierekvinder med lange uddannelser, og har aldrig oplevet, at sådan en ikke har villet sutte min sjover. Jeg fået blowjobs af flere kvinder end jeg har fået sex af. Jeg får altid blowjob. Nogle gange har de gjort det af sig selv, andre gange har de skulle verbalt/nonverbalt / fysisk hintes lidt på rette vej, kan fx godt lide at sige "sut min pik"..og i sjældne tilfælde har jeg måtte stoppe pikken ind i munden på dem , som Kami tilsyneladende er fortaler for. Er egentlig lidt ligeglad, så længe jeg får min diller suttet.

Det er ikke pigens socioøkonomisk status der ligger til grund for de problemer du oplever, det er din adfærd på den sidste tredjedel af banen, den er gal med. Du siger selv at du opføre dig som en supplikerende chode, men forventer samtidig at blive behandlet som en alfa. Personligt gider jeg ikke rigtigt giver pigen massage eller slikke hende længe som optakt første gang jeg har sex med en ny pige. Jeg synes det fungere dårligt for mig rent teknisk, og desuden tænker piger tit, at fyren er en mega chode, hvis han lægger ud med at slikke hende i lang tid , da det ofte er noget fyre gør for at kompensere eller fordi de ikke er trykke ved bare at tage hende. Har vitterligt snakket med flere piger, som har sagt til mig, at de under sådan en optakt bare har ligget og tænkt "åh nej, nu skal jeg have en eller anden lang akavet chode-massage, tag mig nu mig som den slut jeg er, din fucking pussy".

Og udover det tekniske aspekt, så synes jeg også hele ideen med at please hende med det spinkle håb om at der falder nået af igen den anden vej er ret gay. Gør det hvis du vitterligt har lyst, og ellers lad være. Det er sådan en lidt Anders Fogh noget for noget-agtig tankegang, som du åbenbart vil have med i sengen. Hvis du vil have noget, skal du tage det. Du har slet ikke fokus på dig selv og hva du vil og har lys til, når du er så instrumentiel og uautentisk. Når jeg har sex (gamer, ect) er det for at blive tilfredsstillet og med mig selv i centrum, jeg er helt vildt ligeglad med pigen, og er desuden blevet borderline kvindehader på det sidste. Men med det mindset at jeg ikke giver en fuck for hende og kun tænker på mig selv, er det sjældent, at pigen ikke også følger trop i projekt vær en slut og tilfredsstil Kaizer og dermed selv bliver tilfredsstillet som en sidegevinst.

Men for at vende tilbage til hvad jeg gør, så er det at tage hendes hånd over på min pik er IMO en bedre progressionsteknik for mit vedkommende, ofte under eller umiddelbart efter heavy make-out og berøring af boobs og pussy. Plejer herefter enten at få hende til at sutte min pik som det næste, eller også begynder jeg at knalde hende. Når jeg så enten har fået hende til at komme, eller knaldet tilstrækkeligt længe, dvs 10-30min, så tager jeg kondomet af og får hendes til at gøre mig færdig. Ofte kan jeg ikke komme med kondom på, hvilket jeg også siger til hende. Så sutter hun mig til jeg enten kommer i hendes mund eller ud over hendes ansigt. Hvis hun har været sød, er lækker, smager godt (lav fingertesten) og derudover virker lidt uroligt og rastløs her efterfølgende (tegn på, at hun har brug for at komme), og jeg har Lust for pussy, så skal hun også nok få en god slikketur på falderebet, imens jeg bliver hård til anden omgang.

Ikke fordi du skal være en idiot, men du skal bare tage med, at fokusset er internt , og at jeg (som ikke natural) alligevel bestræber mig ekstremt meget på at være oprigtig med hvad jeg føler og har lyst til, og ikke lægger skjul på det. Fx i sms'erne optil. Jeg ville heller aldrig have ventet med at have haft sex til en 3.date, det virker helt vildt uoprigtigt, hvis du bare vil knalde pigen. Viben må være helt forkert imellem jer, i forhold til dine hensigter. Virker som om du er en pæn, velopdragen (tilsyneladende også ret flot udseendesmæssigt gætter jeg på?) 'provider' i stedet for 'lover' i din tanker, handlinger og ord. Du har garanteret også en eller anden form for fin karrerier eller spor i livet, du følger. Så pigen synes det hele ser godt ud og holder ud til 3.date tilsyneladende fordi du rent logisk er en "god pakke", men føler hun nok på et mere emotionelt plan at der samtidig mangler det sidste (alfa)adfærdsmæssige aspekt fra din side, for at hun kan blive nok tændt nok til ikke at kunne komme igennem sin dag uden at have din diller i munden. Så derfor er hun, og de andre piger, lidt fanget i det her underlige limbo, som du kun kan få hende ud af ved at vise flere alfa adfærdstendenser i sengen og optil, på trods af, at du er en good looking guy, no homo.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tirs 26. maj 2015 08:16

Godt ord igen Kaizer...

Til trådstarter:
Kunne os godt tænke mig at høre hvad du verbalt gør i optakten?
Kunne du finde på at presse hende hårdt op af væggen, og hviske i hendes øre, hvor meget du har lyst til hende? Eller klappe hende i røven midt på en date og alle sådan nogle små ting. Indtil i ligger i sengen kender hun så dit begær? Har du lyst til hende?

Det virker mest af alt som om hun synes det er mega akavet. Som Kaizer også påpeger; i er på 3. date. Hvis det er sex i er ude efter burde det ske på senest 2. date. Ingen grund til at spilde tiden. Og hvis det er forhold du er på udkig efter så burde det være i centrum og ikke sexen.
Synes virkelig det er svært at tyde, hvor meget du overhovedet snakker med hende.. Virker slet ikke som om i har spurgt ind til hinandens intentioner..

Under selve akten (eller lige bagefter) kunne jeg aldrig finde på at spørge om hun nød det eller sige "jeg håber du nød det". Det er virkelig chode agtigt.
Når hun nyder det er jeg ikke i tvivl. Det kan tydeligt høres. Og derudover er jeg interesseret i min egen tilfredsstillelse. Hun får i det omfang hun giver mig.

Kunne sagtens forestille mig, at du får dem med i seng pga. udseende og status fremfor din personlighed og talegaver, hvilket også kan forklare den inkongruens som opstår. I er simpelt på to helt forskellige planer følelsesmæssigt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Andrejen88 » tirs 26. maj 2015 09:59

Interessante betragtninger. Til jeres spørgsmål - jo hun får konstante klask i røven. Jo og kan sagtens tage hende hårdt opad væggen, osv. Mange mange sex jokes og "grænseoverskridende" spørgsmål til hende hurtigt i en sjov og spøgefuld tone. Den stil har jeg det rigtig godt med, og viben er der. Så jeg tror også, at det er på den sidste tredjedel af banen, det går galt, og jeg prøver at vise mig for meget.
Årsagen til, at jeg deler det op i korte dates med hende her (de andre hár jeg taget på anden date) er rent praktiske, fordi jeg har haft træning senere eller skulle tidligt i seng pga. kamp dagen efter. Jeg har ikke meget tid til piger generelt, da jeg som sagt kæmper hårdt om at blive elitesportsudøver ved siden af mit arbejde. Derfor bliver det ofte korte dates.

Man kan sige alt efter sex. Det er selvfølgelig pissesvært at beskrive, hvordan man siger "jeg håber du nød det". Det er udførelsen, der er det vigtige. Jeg har været sammen med et sexmonster de sidste fem år, inden jeg forlod hende og der er ingen berøringsangst der. Eneste berøringsangst er følelsen af at have voldtaget hende. At have fået hende til at udføre ting, hun ikke har villet. Jeg tror, som nogen af jer skriver, at jeg prøver at vise mig for meget, og at hun er kørt helt træt, og er så tændt at hun bare skal ha' pik. Tror også jeg sætter dårlige rammer for, at hun kan komme til at bestemme også.

Jeg tror, jeg prøver det andet approach med, at nu det fandme mig, der er i centrum. Gider ikke det pis længere. Næste gang hun kommer over, så er det min lyst det handler om. Har en Day 1 med en ny på torsdag, og her skal det nye approach implementeres, hvis det går så langt.

Hun skriver til gengældt pissefrække sms'er bagefter, hvilket da er fint. Også fint hun faktisk smed mig ud bagefter. Tror generelt det er gået bedre i dag.
Andrejen88
Bølle Bob

Indlægaf Kami » ons 27. maj 2015 02:07

"Hun opfører sig som en forkælet snob, der er vant til at blive vartet op i hoved og røv af fyre. Hvorfor er hun egoistisk i sengen?"

Major "Wtf are you kidding me"-moment here. :D
Kami

Indlægaf Kami » ons 27. maj 2015 02:11

Hørt på savannen.

Alfa-løven til sin buddy: "Hey dude! Så nedlagde jeg denne her gnu igår, og den smagte overhovedet ikke af zebra!"

Buddy: "... Øh. Nej. Det er jo en gnu."

Alfa: "Jaaaah, pisse nederen man. Tror du, det er min jagtteknik som gør det? Altså at den ikke smager af zebra?"

Buddy: "... Øh. Nej. Det er jo en gnu..."

Alfa: "Jeg tror, at jeg vil forsøge at være mere hård i min afslutning. Bare knække nakken på den med det samme, fremfor at kvæle den med et bid i halsen. Så må den da kunne forstå, hvad det er jeg vil have?"

Buddy: "... At du gerne vil have zebra?"

Alfa: "JA!!"

Buddy: "Men. Øh. Det er jo stadigvæk en gnu???"

Alfa: "Jah. Ego-gnu. Hvad fuck skal man også med dem."
Kami

Indlægaf Kaizen » ons 27. maj 2015 23:13

Hahahaha Kami <3

Man kan sige alt efter sex. Det er selvfølgelig pissesvært at beskrive, hvordan man siger "jeg håber du nød det". Det er udførelsen, der er det vigtige. Jeg har været sammen med et sexmonster de sidste fem år, inden jeg forlod hende og der er ingen berøringsangst der. Eneste berøringsangst er følelsen af at have voldtaget hende. At have fået hende til at udføre ting, hun ikke har villet. Jeg tror, som nogen af jer skriver, at jeg prøver at vise mig for meget, og at hun er kørt helt træt, og er så tændt at hun bare skal ha' pik. Tror også jeg sætter dårlige rammer for, at hun kan komme til at bestemme også.

Du skal netop IKKE spørge om hun nød det, fordi det er 1) beta-agtigt at du ikke tror på dine egne evner og/eller sucker op til hende eller 2) gør noget til et problem, der sandsynligvis ikke er et problem... tro det eller lad være, men det er ikke nødvendigvis nogen big deal for piger hvis de IKKE kommer hver gang, hvis de gerne vil komme har de vibratorer og dildoer, det fede ved at være sammen med en fyr er at blive revet godt og grundigt rundt og ligge og nusse bagefter. En helt anden ting: Hvis du giver hende ti orgasmer før pikken overhovedet kommer frem, så kan du være helt sikker på at der er dømt søstjerne... min sidste ex havde et udtryk "så er der udsolgt for i dag", hvilket betød at hun ikke kunne/havde lyst til flere orgasmer og var HELT flad og klar til at sove...
Ok, hvis du har været sammen med et sexmonster, har du været heldig de sidste fem år, og så er det næsten umuligt ikke at blive skuffet, fordi der er ret langt i mellem dem. Måske er du vant til at køre for hårdt på, for at matche et sexmonster, så du overrumpler dem fuldstændig?

Jeg tror, jeg prøver det andet approach med, at nu det fandme mig, der er i centrum. Gider ikke det pis længere. Næste gang hun kommer over, så er det min lyst det handler om. Har en Day 1 med en ny på torsdag, og her skal det nye approach implementeres, hvis det går så langt.

That's the spirit :)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Foregående

Tilbage til Sex