EKS-Kæresten

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

EKS-Kæresten

Indlægaf chris » søn 3. maj 2015 13:45

Hey.

jeg laver nu et nyt emne omkring min situation.

har ladet min ekskæreste være i 3 uger og har ikk kontaktet hende på nogen måde.

igår var jeg så i byen og self skulle jeg støde ind i hende..hun kiggede knapt nok på mig og kiggede ned i jorden. derudover blev jeg nærmest overfaldet af hendes veninde som lige skulle smidt salt i såret og om hvor stor en idiot jeg er og bla bla.

jeg ksriver til hendes veninde om hun ikke godt vil få det til stoppe. men der er ingen hjælp og hente.

jeg vælger så og i seng og kl. 6 om morgen får jeg en besked fra min eks om at hun er helt chokket over jeg er i byen og helt chokket over at hun så mig. hun sagde dog at hun gerne ville snakke med mig men jeg havde ingen lyst ti lat stå inde på dansegulvet og snakke seriøst.

så jeg vælger og skriver til hende om det ikke er en god ide at vi mødes hun vælger tid og sted . hun svarer tilbage med en besked om at det ser hun ingen grund til da hun tror snakken vil gå galt..( mixed feelings ? )

HVAD fanden betyder det hele og nogen som har stået i samme situation. ??
chris
Private Johnson

Re: EKS-Kæresten

Indlægaf chris » søn 3. maj 2015 13:59

MÅske hun reelt har det sværer end jeg lige selv går og tror
chris
Private Johnson

Indlægaf Kaizer » søn 3. maj 2015 14:29

Tænker umiddelbart at lade din ekskæreste være ekskæreste, og så lade være med at bekymre dig så meget om hende og hendes veninder og leve dit eget liv
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » søn 3. maj 2015 20:23

Jeg tænker, at du trænger til at komme videre med livet. Din eks laver en masse drama og du bliver voldsomt påvirket af det hver gang. Hun bidrager ikke med noget positivt i dit liv lige nu - hvorfor dater du ikke nogle andre søde piger, som kunne give dig mere?

Anyway, jeg tror ikke at du skal tolke mere på situationen, jeg tror at tingene er som de er... At hun har forsøgt at deale med, at du var i byen den aften og det er gået rimelig galt. Hun skriver så til dig og er forvirret, men finder så ud af at hun ikke lige gider snakke med dig alligevel.

Tror bare hun er forvirret, hun er jo heller ikke så gammel. Det betyder ikke, at hun vil have dig igen.
Kami

Indlægaf Desire » søn 3. maj 2015 22:26

Jeg tænker lidt, at jeg ikke gider bruge mere tid på at svare dig seriøst...
Du begynder lidt at virke som en troll..

Hvad er det helt præcist du forventer at få ud af at blive ved med at poste herinde? Du skal videre. Så simpelt er det.
Drop at mødes med hende, drop at gå op i hvad veninderne siger, og drop alt kontakt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Lillo » tirs 2. jun 2015 21:22

Giver Desire ret.

Prøv af hør her buddy, det er en dårlig ide at mødes med hende, her er nogle eksempler som jeg selv har været ude for og nogle du selv har skrevet

jeg ksriver til hendes veninde om hun ikke godt vil få det til stoppe. men der er ingen hjælp og hente.

Hvorfor tage kontakt til hendes veninde da du skal tage kontakt til X <-- mistake nr.1 selvfølgelig holder veninder sammen i sådan en situation.

.hun kiggede knapt nok på mig og kiggede ned i jorden. derudover blev jeg nærmest overfaldet af hendes veninde som lige skulle smidt salt i såret og om hvor stor en idiot jeg er og bla bla.

jep og hvis du tager kontakt til hende sker det igen igen igen igen igen. dårlig erfaring

så jeg vælger og skriver til hende om det ikke er en god ide at vi mødes hun vælger tid og sted . hun svarer tilbage med en besked om at det ser hun ingen grund til da hun tror snakken vil gå galt

Samtalen kommer til at gå galt. point of no return..

Videre Videre, det er svært og det bliver sværere endnu.. men sådan er det. acceptere det dude og som alle skriver, kom videre :)

Good Luck
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Indlægaf Glow » ons 3. jun 2015 14:22

Imo kommer det du skal helt an på hvad du vil!?

Det er faktisk en RIGTIG god situation du er i

Hun er snot forvirret = PERFEKT tidspunkt at komme Ind med en NY dig. LAd være med selv at blive forvirret. Du har ret. Hun er ikke til at finde ud af. point is. DONT! BAre vid at forvirringen netop er et sted hvor hun er MEGET påvirkelig og HOOKET på dig nede under alt virvarret fordi du betyder noget. Alt det her er noget hun gør i response til at se DIG.

Analyser hvad du har været i relationen (stille cool guy, kedelig fyr, party guy - whatever) se hvorledes du har kommunikeret med hende etc. hvilken karakter er du for hende.

Dereter skift det til en mere attraktiv stil. Evt. ved at gøre et par MEGET konkrete modsatte ting du ved der vækker tiltrækning (fra teorien herinde). Forstå hvor du har failet før og lav 5 nye ting du gør i forh. til hende eller lign. evt. det modsatte af de fejl du før har lavet.

Hends forvirring er super det gør at hun er åben og hvis du gør nye mere attraktive ting kan du hapse hende tilbage. Men de SKAL skabe et konkret skift (pattern interrupt) i hvordan du før har opført dig med hende.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf chris » fre 5. jun 2015 09:58

hej.

jeg har haft en snak med hende hvor jeg talte ærligt og den havde hun ikke forventet samt jeg har skrevet ti lhende at jeg ikke har lyst til at kontakte hende mere og hvis blvier mere kontakt er det fra hende...tænker engang imellem på hende, men ellers ikke ...kommer hun så kommer hun eller ikke...hun var tidligt mærket af min forandring...hvilket hun også sagde samt jeg kunne mærke på hende hun ikke rigtigt troede på mig
chris
Private Johnson

Indlægaf Fame » fre 5. jun 2015 10:59

chris skrev:hej.

jeg har haft en snak med hende hvor jeg talte ærligt og den havde hun ikke forventet samt jeg har skrevet ti lhende at jeg ikke har lyst til at kontakte hende mere og hvis blvier mere kontakt er det fra hende...tænker engang imellem på hende, men ellers ikke ...kommer hun så kommer hun eller ikke...hun var tidligt mærket af min forandring...hvilket hun også sagde samt jeg kunne mærke på hende hun ikke rigtigt troede på mig

Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Nota » fre 5. jun 2015 13:46

Haha Fame, jeg elsker alle de GIFs du bare strør omkring dig :D
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Næste