The 5 Questions Game

Åbnere, rutiner, gambits.

The 5 Questions Game

Indlægaf GolfV » tirs 13. nov 2012 13:37

ja, den er gammel, og jeg husker den fra det gamle TGO, men jeg synes stadig den er meget god, og der er sikkert nogle nye her på sitet, som kunne få gavn af. så her kommer den.

Efter at have snakket lidt med tøsen, kan du spørge om hun er frisk på en lille leg, og du kan sige at taberen giver en øl eller noget lign.

PUA: Okay, jeg vil stille dig 5 spørgsmål. Du skal svare forkert på dem alle sammen. Fx hvis jeg spørger dig hvad farve himlen er, siger du grøn.
HB: Okay
PUA: Okay, mit første spørgsmål er...(kan være hvad som helst, hvor i er henne nu, hvad farve hendes t-shirt er osv. (du kan brug dette øjeblik til neg og kino)
HB: *Forkert svar*
PUA: Spørgsmål 2....
PUA: Spørgsmål 3....
PUA: Se, det er ikke så svært. okay, hmm.. (måske tag en slurk af din drink og "tænk"), hvor mange spørgsmål har vi haft?
HB: 3? *Rigtig svar*(dette sker hvis hun er lidt fuld og ikke tænke sig om).
PUA: haha jeg vandt, du skylder en drink eller what ever i har aftalt.

Hvis hun ikke siger "3", og altså ser tricket og siger 9 eller noget, så skal du bare virke overrasket og sig:

PUA: PIS/OMG. har du spillet det her spil før?
HB: Svar 99% af tiden "NEJ" og er super glade for de har gennemskuet dig. og da "NEJ" er det rigtig svar, så har de tabt.
PUA: haha, jeg vandt og nu vil jeg have min drink. (en god ting til at isolere pigen fra gruppen, da i skal op til baren og købe drinks.)

Alle de gange jeg har prøvet det, har det virket 100%. jeg synes det er super godt, og pigerne bliver så skide imponeret over hvor smart du er og bla bla bla. jeg fandt sammen med min eks på den måde, da hun ikke havde penge med, sagde jeg, nå så må nøjes med et kys, og det var starten på to års forhold. :)
(jeg ved dog ikke hvor godt det er at sige så skylder du et kys eller noget. de må de rigtige gamers svar på)
Credit: Style
kopieret fra: http://www.puaforums.com/how-pick-up-women/2487-styles-5-question-game.html
evt video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0aWoN8MvGKw
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Re: The 5 Questions Game

Indlægaf Mano » ons 28. jan 2015 00:37

Et tredje trick spørgsmål (indsæt det i starten eller midt i).

Dig: "Du sikker på du klar nu?"
Hende: "Ja." -> rigtig svar, så hun taber.

Af Old School, så er Style's små lege ret gode og de virker ekstremt godt som ice breakers (og som åbner).

Tip: Helst gør det overfor en, og ellers sig til de andre ikke må hjælpe. Ellers begynder de bare at tænke over hvert spørgsmål og snakke sammen, hvilket får det hele i vasken.
Mano
Happy Meal

Indlægaf Mh88 » tors 12. mar 2015 23:58

Godt trick Mano. Hvad er din/jeres erfaringer med hvor mange piger der kender det - og ved det er et pickup trick?
Mh88
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Desire » fre 13. mar 2015 21:17

Det er ikke et pick up trick. Det er bare en sjov bar leg. Det er hvad du gør det til.
Jeg er endnu ikke stødt ind i nogen der nogensinde har prøvet det før.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Noah » lør 14. mar 2015 01:25

Mh88 skrev:Godt trick Mano. Hvad er din/jeres erfaringer med hvor mange piger der kender det - og ved det er et pickup trick?

Mange piger har hørt det før og du kan hurtigt blive stemplet som en akavet og creepy gamer dude og ødelægge alle chancer for dig selv. Hvis du vil score nogen ville jeg droppe alle de der ting og snakke om ting du selv finder på. Det andet bliver aldrig rigtig godt.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Desire » lør 14. mar 2015 09:56

Igen. Det er hvad man gør det til.
Hvis du er en creepy dude som gør ting der ikke virker naturligt så fremstår du selvfølgelig creepy.

Hvis du derimod bare synes det er en sjov leg (den har intet med pick up at gøre), som skaber en sjov og naturlig god stemning, så er det intet problem.

du kan bare præsentere den som "en ven lærte mig en sjov leg"...

Hvis jeg bliver spurgt om jeg har læst game eller tror at negs virker, kigger jeg dem dybt i øjnene helt seriøst, nikker og siger ja. Sjovt nok ændrer det intet.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Noah » lør 14. mar 2015 15:50

Desire skrev:Igen. Det er hvad man gør det til.
Hvis du er en creepy dude som gør ting der ikke virker naturligt så fremstår du selvfølgelig creepy.

Hvis du derimod bare synes det er en sjov leg (den har intet med pick up at gøre), som skaber en sjov og naturlig god stemning, så er det intet problem.

du kan bare præsentere den som "en ven lærte mig en sjov leg"...

Hvis jeg bliver spurgt om jeg har læst game eller tror at negs virker, kigger jeg dem dybt i øjnene helt seriøst, nikker og siger ja. Sjovt nok ændrer det intet.

Men det kan måske også komme til at virke sarkastisk, hvis du igennem resten af samtalen ikke har været seriøs på samme niveau.

Min pointe var nu heller ikke, at man er creepy fordi man bruger disse lege, men at mange piger formentlig kender til dem i forvejen fra andre creepy drenge og man derved let kan blive sat i bås med dem og det derved kan være ødelæggende for en selv.

Jeg siger ikke, at det ikke er okay at lave alle disse ting og som du selv siger har det intet med game at gøre. Men, hvis man er det sted i sit game, at man har svært ved at snakke med piger, så vil det være bedre at lære bare at snakke fremfor at bruge alle mulige underlige lege.

Da jeg skrev det andet indlæg troede jeg også tråden handlede om the cube. Ikke de her lege som jeg plejer at høre fra mine små nevøer.
HVIS MAN IKKE GÅR FOR SINE NOSSER - SÅ HAR MAN INGEN!
Brugeravatar
Noah
Voodoo Master

Indlægaf Desire » lør 14. mar 2015 16:28

det kan jeg tilgængelig godt give dig medhold i.
jo mindre canned desto bedre.
Jeg bruger ret ofte lige præcis den her. Ikke så meget game wise, men mere som en sjov lille leg som skaber en let hyggelig stemning. Og så fungerer den godt som ice breaker.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Fox » ons 10. jun 2015 21:45

Det der kan være godt ved at bruge sådan nogle ting er også at man komme ind i en måde at tænke på. Det gør det nemmere selv at finde på andre lege i samme stil
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Dreamz » man 20. jul 2015 07:56

Rutiner er krykker. Den samme åbner 5 gange på en aften er en rutine, derfor også krykker.

Kino er akavet og creepy, hvis det er mekanisk, hvilket det er for mange, specielt det første halve til hele år... Det blir en rutine i starten.

Når man lærer at køre bil, koncentrerer man sig meget om kobling og gearskift, især hvis bilen har stallet bare en enkelt gang. Det er en rutine. Det er akavet. Og andre bilister tager en anden bane.

Jeg kører 60.000 km om året. Det er det mest naturlige i verden. Jeg er i fuld kontrol, føler at bilen er en forlængelse af mig selv.

Og jeg synes det offentlige er kedeligt; for mange smart phones.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Næste

Tilbage til Teknikker og taktikker