Holder pause: bør jeg prøve med hende igen?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Holder pause: bør jeg prøve med hende igen?

Indlægaf AirMan » søn 14. jun 2015 11:11

Hej,

Jeg har været meget sammen med en pige i tre måneder, som jeg begyndte at få følelser for.
Da jeg en aften spurgte om vi var i et forhold, bad hun om et par dage til at tænke over det.
I forgårs fik vi talt om det, hvor hun sagde, at hun mener at jeg er perfekt for hende (det lagde hun meget fokus på), men at hun ikke har følelserne for mig til at komme sammen.
Hun sagde, at hun havde håbet på at følelserne ville komme med tiden, men at de bare aldrig kom.
Hendes sidste forhold, som afsluttede for et år siden, endte med at hun blev ret såret, hvilket hun har sagt måske er årsagen til de manglende følelser.

På baggrund af hendes respons anbefalede jeg en pause. Det har vi nu aftalt, og jeg har slettet hende på alle sociale medier samt billederne på min mobil af os sammen, for at få tankerne på noget andet.
Hun fortalte desuden, at hun selv havde tænkt sig at sætte vores forhold på pause, men ville vente til efter jeg kommer hjem fra min ferie om en uge (er ikke taget afsted endnu), så hun ikke ødelagde den.

Det jeg bliver ved med at komme i tanke om er, om jeg om et par ugers tid skal tage chancen igen eller "bare" komme videre?
Hun har jo netop været med i så lang tid, fordi hun håbede på at følelserne ville komme med tiden (i hvert fald er det det hun siger hvilket jeg tror på), som tyder på at der er en eller anden form for interesse fra hendes side.
Jeg vil sætte meget pris på jeres kommentarer.
AirMan
Gummi Tarzan

Re: Holder pause: bør jeg prøve med hende igen?

Indlægaf AirMan » søn 14. jun 2015 17:27

Anyone? er det her forum helt dødt?
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » søn 14. jun 2015 18:17

Du spørger lidt, som var det en Arto-brevkasse. Derfor er der nok ikke mange svar, da det ikke virker til, at du selv har forsøgt at sætte dig ind i noget teori først.

Råd?
Ditch hende og gå ud og knald 30 damer
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf AirMan » søn 14. jun 2015 19:07

Du har sgu nok ret. Mit problem er nok bare at jeg bliver enormt hurtigt forelsket.
Jeg har allerede sat en ny aftale op med anden en pige som jeg før har haft et one-night stand med.
Kombinationen af ferie og at have sex med en anden pige håber jeg vil få tankerne på rette spor igen :-)
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Maverick_xX » tirs 16. jun 2015 22:58

Hehe det med at hun ville vente til efter ferien for ikke at ødelægge den er en irriterende ting, synes jeg.
Har selv prøvet at have følelser for en pige, hvor jeg tog på en ferie i to uger for så at komme hjem til en knastør trunte, som ikke ville ses mere.

Har aldrig forstået rådet med at knalde 10 piger for at komme over én. Bare plej din interesser, gå ud og hyg dig og nyd at sommeren (ifølge kalenderen) er kommet til Danmark :-).
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf Glow » ons 17. jun 2015 14:55

Enig. Der er gået lidt meget GFTOG som standard og NEXTing som standard herinde. Masser af andre muligheder som er mere ballsy og sværere.

Det at du begynder at blive usikker og shaky kan have dårlige konsekvenser. at lade hende være kan det samme. Bare være cool og fortæl hende hvor du står. groundet. fra en stærk base hvor du kommer fra hvad DU vil og har lyst til med hende. Ergo: Hold fast i det du vil og gå med selvtillid mod hende , tålmodigt men stærk i din udstråling derom.

game er en dans i vibes mere end alt det teknik shit der diskuteres overmeget så hvis du begynder at blive shaky i din vibe og det du udstråler vil hun være endnu mere shaky. Jeg ville IKKE trække mig her som du tænker. Fortsæt at stå fast solidt og lad hende være shaky etc. være en klippe, forsæt med at vise hende dig, det du vil. Jo mere confident du er i det jo bedre og IKKE ændrer opførsel mod det negative dvs. blir shaky, trækker dig osv. det er svagt og ødelægger IMO fremdriften npår i er hvor i er og hvis du går efter en kærlig relation - her er din autencitet og ærlighed vigtig.

Du ved vel hvad du vil. udstrål det og vær stærk i det i dig selv! tøv ikke. tag mere hendes haken som et tegn på at hun måske ikke er værd din affection og spørg ind til den interessseret fordi det gør dig usikker på HENDES oprigtige interesse i dig at hun ik bare er på. Og du gider ikke piger der ikke tør committe. Hvad siger det ikke om os hvis vi accepterer en pige der ikke er på til et 50-50 forhold. Just saying!

Tænk dette som et forslag til et andet mindset ;-)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf AirMan » søn 21. jun 2015 17:02

Maverick_xX skrev:Hehe det med at hun ville vente til efter ferien for ikke at ødelægge den er en irriterende ting, synes jeg.
Har selv prøvet at have følelser for en pige, hvor jeg tog på en ferie i to uger for så at komme hjem til en knastør trunte, som ikke ville ses mere.

Har aldrig forstået rådet med at knalde 10 piger for at komme over én. Bare plej din interesser, gå ud og hyg dig og nyd at sommeren (ifølge kalenderen) er kommet til Danmark :-).

Det lyder en smule hen af det jeg skriver.
Hvordan endte jeres forhold? Hvor lang tid havde I været sammen inden? Kontaktede du hende efter "pausen"? Hvad sagde hun var årsagen?
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » søn 21. jun 2015 18:03

Tror det vigtigere spørgsmål er, hvordan du bringer dig selv i en situration, hvor du ikke bruger al din tid og kræfter på een pige, som ikke gider dig.

Det virker ikke rigtigt som om, du har forstået grundideen med game, som der også bliver påpeget længere oppe i tråden.

Hvis du arbejder med dig selv og dit game (GFTOG , eller hvad folk end ynder at kalde dette), vil du med tiden kunne vælge imellem en række sødere og pænere piger, som godt gider dig.

Bedst af alt vil det ske på dine præmisser, frem for du sidder tilbage og afventer. Samtidig vil du også have et bedre fundament for rent faktisk at få et forhold til at fungere.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf AirMan » søn 21. jun 2015 23:57

Kaizer skrev:Tror det vigtigere spørgsmål er, hvordan du bringer dig selv i en situration, hvor du ikke bruger al din tid og kræfter på een pige, som ikke gider dig.

Det virker ikke rigtigt som om, du har forstået grundideen med game, som der også bliver påpeget længere oppe i tråden.

Hvis du arbejder med dig selv og dit game (GFTOG , eller hvad folk end ynder at kalde dette), vil du med tiden kunne vælge imellem en række sødere og pænere piger, som godt gider dig.

Bedst af alt vil det ske på dine præmisser, frem for du sidder tilbage og afventer. Samtidig vil du også have et bedre fundament for rent faktisk at få et forhold til at fungere.

Der er helt klart en masse jeg kan arbejde med. Jeg har faktisk førhen haft en logbog herinde og øvet game i en periode på cirka 4 måneder. Det var i gymnasietiden, hvor jeg havde en masse tid til byen hver fredag og lørdag. Det udviklede jeg mig en smule af, men da det er et par år siden er en del af det desværre glemt igen.

Jeg vil gerne i gang igen, men er det en stor hæmsko hvis målsætningen egentlig blot er at finde en pige til et forhold?
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » man 22. jun 2015 01:03

AirMan skrev:Der er helt klart en masse jeg kan arbejde med. Jeg har faktisk førhen haft en logbog herinde og øvet game i en periode på cirka 4 måneder. Det var i gymnasietiden, hvor jeg havde en masse tid til byen hver fredag og lørdag. Det udviklede jeg mig en smule af, men da det er et par år siden er en del af det desværre glemt igen.

4 måneder er heller ikke meget. Tror det tog mig 6 måneder ind i game at få mit første kys, imens jeg var jomfru (19-20 år), og derfra er det kun gået lidt op og ned alt efter hvor meget, jeg har lagt i det. Og jeg har lagt meget i det til tider.

Men generelt bliver du nok nødt til at gøre en indsats, hvis du vil have noget ud af det.

AirMan skrev:Jeg vil gerne i gang igen, men er det en stor hæmsko hvis målsætningen egentlig blot er at finde en pige til et forhold?

Synes det med at komme ud, være social, møde en masse piger er en forudsætning snarere end en hæmsko, når det kommer til at finde den pige, man gerne vil være kæreste med.

Når du får mere styr på både den praktiske og teoretiske dele af game, så kan du bruge det til det, du vil.

Dem der har svaret i tråden herover har alle forskellige målsætninger med game, men vejen dertil er ikke så forskellig. Lær game, lav game, og brug det, som du vil.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Forhold og kærester