Holder pause: bør jeg prøve med hende igen?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Re: Holder pause: bør jeg prøve med hende igen?

Indlægaf AirMan » tirs 23. jun 2015 15:57

Tak for svarene. Jeg har faktisk oplevet problemet et par gange før; en pige virker meget interesseret i starten, jeg bliver vild med hende, hvorefter hun mister interessen og siger at der ikke er nogen gnist/hun ikke er forelsket.

Jeg kan godt lidt se mig selv i følgende topic:
viewtopic.php?f=18&t=2864

Jeg ved nemlig at jeg ser godt ud, er høj, muskuløs, ambitiøs, målrettet, positiv, god uddannelse osv., men at jeg til tider godt kan være en smule stille og indelukket.
Ofte savner jeg at have evnen til at turde/kunne råbe højt om min mening, have gennemslagskraft og på den måde have det maskuline mindset.
Faktisk har de fleste af mine scoringer været hvor pigen har taget initiativ til f.eks. at kysse (som en start). Dog er det ikke et problem for mig at tage initiativ når jeg har været sammen med en i en længere periode. Men alligevel er jeg stadigvæk meget opmærksom på hendes reaktion.

Kunne det være årsagen til at pigerne mister interessen i længden?
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tirs 23. jun 2015 17:55

Bestemt.

Men du burde komme væk fra mindsettet omkring "jeg savner at have evnen".
Alt kan tillæres. Hvis du virkelig vil gøre noget ved det, så er det bare at komme igang. Folk herinde fra er gået fra at være ham i hjørnet der aldrig har kysset en pige, til at være festens centrum og have en hel flok af piger at vælge imellem hver aften.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 23. jun 2015 18:38

Usj. At være alfa ved at råbe højt /gennemslagskraft er så primitivt. Det tiltrækker sikkert damerne, når man er 20, men den stille alfa der går hen og hvisker damen i øret, hvad han vil gøre ved hende om lidt, mens de andre står og spiller smarte, er klart mere sexet.

The mysterious man... Uuuuhh.

Selvværd. Frame. Eyegame. Tonalitet. Sex...

At være populær og festens midtpunkt er én måde at gøre det på. Den er meget populær herinde, jeg tror der er noget "Nørdernes Hævn" over det, hvor folk skal rase lidt ud og spille en rolle, de tidligere som beta-geeks sukkede efter.

Gennemsnitsalderen herinde er også Paradise Hotel, det spiller også ind. Hvis det er dét skib du sejler på, så bare ignorer mig.

Men hvis du gerne vil være PUA så er den nemmeste og hurtigste vej at acceptere din egen type. Den stille mand. Batman. Fucking Batman. At være den bedste version af sig selv, fremfor at presse sig selv ned i en form der ikke rigtig passer én, er altid mere kraftfuldt.
Kami

Indlægaf Desire » tirs 23. jun 2015 19:42

Gennemsnitsalderen er da ikke paradis hotel :-P
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf AirMan » ons 24. jun 2015 11:05

Kamikee skrev:Usj. At være alfa ved at råbe højt /gennemslagskraft er så primitivt. Det tiltrækker sikkert damerne, når man er 20, men den stille alfa der går hen og hvisker damen i øret, hvad han vil gøre ved hende om lidt, mens de andre står og spiller smarte, er klart mere sexet.

The mysterious man... Uuuuhh.

Selvværd. Frame. Eyegame. Tonalitet. Sex...

At være populær og festens midtpunkt er én måde at gøre det på. Den er meget populær herinde, jeg tror der er noget "Nørdernes Hævn" over det, hvor folk skal rase lidt ud og spille en rolle, de tidligere som beta-geeks sukkede efter.

Gennemsnitsalderen herinde er også Paradise Hotel, det spiller også ind. Hvis det er dét skib du sejler på, så bare ignorer mig.

Men hvis du gerne vil være PUA så er den nemmeste og hurtigste vej at acceptere din egen type. Den stille mand. Batman. Fucking Batman. At være den bedste version af sig selv, fremfor at presse sig selv ned i en form der ikke rigtig passer én, er altid mere kraftfuldt.

Super input. Jeg er faktisk 20 år, men tænker at fremgangsmåden afhænger mere af hvor man går "på jagt" end ens alder.
Har du/I nogle forslag til hvordan jeg kommer i gang med min udvikling mod Batman? :)
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » ons 24. jun 2015 11:22

Som vi alle gør herinde. Find de rette bøger og læs dem - herefter tager du så action og bruger det du læser. Der er en bogliste herinde somewhere. Det afhænger jo meget af, hvad du egentlig vil lære. Mit bedste forslag er selv at sætte dig ind i tingene. Så finder du også lettere det som egentlig interesserer dig.

Hurtige forslag:
David Daida: The Way of the Superior Man
Victor Pride: 30 days of discipline
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf AirMan » ons 24. jun 2015 21:35

Desire skrev:Som vi alle gør herinde. Find de rette bøger og læs dem - herefter tager du så action og bruger det du læser. Der er en bogliste herinde somewhere. Det afhænger jo meget af, hvad du egentlig vil lære. Mit bedste forslag er selv at sætte dig ind i tingene. Så finder du også lettere det som egentlig interesserer dig.

Hurtige forslag:
David Daida: The Way of the Superior Man
Victor Pride: 30 days of discipline

Det må være den her du nævner:
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=1 ... ger#p13033

Jeg læste en anmeldelse om David Daida og den skulle eftersigende handle meget om at finde et mål med livet. Victor Pride's bog har jeg desuden læst for en del tid siden og fuldført. Jeg har et mål med livet og er meget disciplineret, så tænker ikke at det er de helt oplagte for mit tilfælde.

Edit: fuck it, jeg tager sgu lige 30 days of discipline igen :D
AirMan
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » ons 24. jun 2015 22:52

Jeg synes det virker som en unødvendig overspringshandling, i forhold til, hvad der er din udfording.

Gå ud og øv dig i at blive bedre til at score piger. Strait up.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kaizer » tors 25. jun 2015 14:56

Speaking Of, så læste jeg lige følgende som Tyler skrev:

"I've come to a place where I want a relationship as well.

For that reason, I'm hitting the field the hardest I've ever hit it in my life.

Just came back from a day 2 and averaging two day 2's a day lately.

Game has been FULL BEAST just going insane out there, no time to waste with approach anxiety or any bullshit, just GO.

If you're a relationships guy, that makes you the ULTIMATE "game" guy. Because you know you want to find someone ultra high quality

My ex was extremely high quality so I want the bar set even higher when in another year or 2 I meet that girl.

I'm already dating women most dudes would marry but I want to see what's out there and how well I can do if I really push the envelope. It's not even so much about looks but about finding someone you're ultra compatible with and you have amazing sex with and path in life that connects."
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » man 29. jun 2015 01:27

Jeg er enig med Kaizer. Der findes ingen genveje, og du kan sagtens læse bøger og få noget ud af det. Men i sidste ende er materialet lidt ligesom Dumbos magiske fjer. Han tror, at han kun kan flyve hvis han har sin fjer, men det viser sig selvfølgelig at fjeren bare var det, han troede at han havde brug for, for at kunne gøre noget, han alligevel kunne gøre uanset hvad.

Så læs materiale hvis det gør dig mere tryg og glad - men i sidste ende kommer du ikke uden om, at gå ud in field AND DO STUFF.

Balancen for dig er, tror jeg, at du skal finde en måde at snakke med damerne på, hvor de finder dig interessant og spændende, men hvor DU samtidig er komfortabel. Jeg tænker, at du ville passe dårligt som brøleabe-typen på Zen, så du skal nok fokusere en del på venue-changes, hvor du hiver damerne fra larmende diskoteker hen på mere loungede barer hvor I kan chille med drinks og snakke ordentligt sammen, eller du skal blive god til at opsætte day2's (efterfølgende dates), hvor du nemmere kan snakke med dem helt low-key og chillaxed, og få skabt en intim boble af tosomhed /rapport.
Privatfester kan også sagtens blive dine foretrukne jagtmarker; start din egen del af festen ude i køkkenet... (seriøst, der er noget med køkkener til privatfester!)

Første hurdle er altid at snakke med damerne og blive nogenlunde afslappet med dét. Så der kan du passende starte. Og når du tænker, at det går okay, kan du begynde at lege lidt med venue-changing m.m.
Kami

Foregående

Tilbage til Forhold og kærester