Kan et "semi" åbent forhold fungere?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Kan et "semi" åbent forhold fungere?

Indlægaf GrønBagØrene » fre 7. aug 2015 02:07

Hej!
Har luret lidt med herinde, men har mest researched Socialdynamik og selvudvikling uden for dette fora. Dette er derfor første indlæg, og måske lidt af en mundfuld? Håber dog i kan hjælpe mig lidt med denne problematik.

Jeg har en skøn kæreste. Fandt hende da jeg var 19 og står nu og nærmer mig de 24. En smule skræmmende, at tiden går så hurtigt. :?
Grunden til at jeg skriver er, at jeg var sent ude med riven, og hun er derfor den eneste jeg har været sammen med. (Jeg er ikke den eneste hun har...) Jeg har altid haft en stor sexlyst og interaktionslyst. Altså at connecte mentalt, emotionelt og fysisk med andre mennesker. Dette gik selvfølgelig ikke væk, da jeg startede et seriøst forhold.

Jeg har dog efter en rum tid åbnet op, og fremlagt mine frustrationer og vi har sammen fundet 2 valgmuligheder/løsninger.
1) Pak kufferten og gå på eventyr. (Her kan jeg ikke forvente, at hun tager mig tilbage)
2) Alle piger som jeg synes er guf, kan jeg bare slæbe med hjem, og så deler vi. (Sharing is caring, hun er biseksuel) - her bliver vi sammen.

Eftersom jeg oprigtigt mener at min kæreste er skøn, ønsker jeg ikke at sætte forholdet på pause, men derimod at udvikle det. Derfor har jeg valgt dør nummer 2!

Men eftersom jeg aldrig "rigtigt" har gamet, og ikke er nogen "masterpimp" hvordan bærer jeg mig så ad med dette?

Beklager den lange smøre, hvis der mangler information i forbindelse med rådgivning og løsning af problemstillingen så bare fyr løs.

På forhånd tak for hjælpen... :D
GrønBagØrene
Bølle Bob

Re: Kan et "semi" åbent forhold fungere?

Indlægaf Maggiez » fre 7. aug 2015 04:25

For det første anbefaler jeg dig at læse bogen "The ethical slut", der handler om åbne forhold.. super fed bog.. hvor der blvier beskrevet hvordan man overkommer den jalousi der så vil blive.. for du kan ikke forvente at hvis du åbner forholdet.. at din pige ikke også vil være sammen med andre fyre, hvilket jo på sin vis er fair nok.. da du gerne vil være sammen med andre piger!!
I bogen bliver der forklaret helt ned til mindste detaljer om hvordan man sætter reglerne op inden for diverse forskellige situationer etc!!
Jeg forsøgte selv at skabe et åbent forhold med først min eks kæreste og så min bolle veninde..
Med min eks kunne det ikke lade sig gøre, da hun ikke brød sig om tanken om at jeg var sammen med andre piger, hvilket resulterede i at jeg måtte ende forholdet, da jeg ville the game mere end jeg ville et seriøst forhold!!
Med min bolleveninde startede det med mest sex, men inviterede hende også på dates så der var andet end bare sex i det.. men her blev det aldrig til et rigtigt forhold da hun 4 måneder inde fortalte mig, at hun ikke havde følelser for mig.. desværre da jeg jo var vild med hende, men stadig gerne ville bange andre tøser!!
Så jeg anbefaler dig at tjekke bogen ud inden du gør noget drastisk.. vurderer med dig selv om du vil gå single vejen eller dit forhold betyder mere.. for det er ikke nemt at gøre et monogamisk forhold polygamisk.. men der er en komplet guide i bogen til hvordan du gør det!! ;)
Held og lykke champ.. og hvis du har yderligere spørgsmål fyrer du bare løs!! ;)
Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 09:11

"For det første anbefaler jeg dig at læse bogen "The ethical slut", der handler om åbne forhold.. super fed bog.. hvor der blvier beskrevet hvordan man overkommer den jalousi der så vil blive.. for du kan ikke forvente at hvis du åbner forholdet.. at din pige ikke også vil være sammen med andre fyre, hvilket jo på sin vis er fair nok.. da du gerne vil være sammen med andre piger!!"

+1. Fornuftige ord, Maggiez.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf GrønBagØrene » fre 7. aug 2015 11:19

Jeg kan godt se hvordan pigen kan ønske at date fyre, når jeg nu vil date piger.
Men det er ikke et problem her i min optik. Fordi vi har allerede nået en enighed om, at vi kun tager piger ind. Dette har hun det fint med.
Hun er særdeles frisk på "pigeideen", så længe de er attraktive og feminine.
Hun ønsker ikke at miste mig eller udskifte mig. (Således har jeg det også med hende.)
Vi er begyndt at gå at "scoute" efter tøser sammen, så jeg kan se hendes smag i kvinder..
(Jesus det her lyder allerede syret :lol: )

Men jeg vil da lige tage et kig efter den bog!
Mange tak!

Tager bogen også udgangspunkt i "pickup" delen, eller kun håndteringen af polygamiske forholdsproblemer? Jeg er nemlig mest i tvivl om hvordan jeg bærer mig ad med at finde damer, som kan/vil komme med hjem, end egentlige forholdsproblemer.

Det er pickup delen som jeg synes er sværest.
Hvordan samler jeg damer op på en fornuftig måde, så jeg ikke ender med at ligne en utro scumbag? (Bor i en by med <100.000 indbyggere og "words travel fast!")
Kan f.eks ikke bare starte en tinderprofil, da mange bekendte ville se den og undre sig?
Det ser skidt ud (udefra) for både mig og kæresten.
GrønBagØrene
Bølle Bob

Indlægaf Maggiez » fre 7. aug 2015 13:40

+1. Fornuftige ord, Maggiez.

Mage tak buddy!! ;)
Hun er særdeles frisk på "pigeideen", så længe de er attraktive og feminine.

Det var både min eks. kæreste og min bolleveninde også.. men der er stadig langt fra at de er med på ideen til at de i realiteten vil gå ud og score piger med dig..!!
Prøv at tage hende med ud og se hvordan hun har det når du lægger an på de første par piger.. hvis hun tager det pænt er the game on!! ;) Hvis ikke får du nok aldrig det åbne forhold du drømmer om!!
Piger siger så meget og min bolleveninde var totalt down på et åbent forhold med mig.. men da vi kom i byen blev hun nærmest jaloux alligevel når jeg lagde an på andre piger!!
Min pointe er du ved ikke.. hvordan din dame reagerer før du har haft hende med ude.. hun kan sige og love dig nok så meget.. men hvordan hun håndtere det i praksis er det eneste du kan fokusere på!! ;)
Vi er begyndt at gå at "scoute" efter tøser sammen, så jeg kan se hendes smag i kvinder..

Allerede her synes jeg du begår din første fejl.. ved at lade det være op til pigen hvem I skal score.. piger vil typisk ikke rigtigt vide hvad de vil have og der vil nok være så langt mellem sets at du ikke orker.. tænk I stedet på hvad du vil have og tage damen med på din rejse!! ;)
Tager bogen også udgangspunkt i "pickup" delen, eller kun håndteringen af polygamiske forholdsproblemer?

Bogen tager ikke udgangspunkt i pick up delen.. mener faktisk at den er skrevet af to kvinder!! ;) Pick up delen kan jeg fortælle dig om ret nemt..!!
Der er to muligheder..

1: Enten går du selv ud og scorer piger som du selv knalder
2: I går ud og scorer piger sammen, som i sammen knalder

Ved punkt 1 er det jo mest af alt dig og fielden, som en hver anden gamer.. og du behøves nødvendigvis ikke at fortælle at du har en kæreste der hjemme, da du jo bare kan tage hjem til pigerne!! Jeg har aldrig fortalt det.. da jeg havde mit boleveninde/kæreste forhold, da det kan skræmme pigerne væk hvilket jeg ikke er interesseret i!! Men du kan jo altid fortælle det evt. efter sex.. mens I snakker i stedet.. for så har du jo "vundet" alligevel!! ;)
Ved punkt 2.. har du damen med i dine sets.. og det er vigtigt, at I begge 2 scorer pigen.. begge kinoer begge snaver etc.!! Her viser det sig hurtigt at de fleste piger ikke har "the game" i sig.. men giv din kæreste en chance og træn hende op som din pivot.. Det kan godt ske at jeg ser det som en lidt svær situation.. håber din kæreste er med på det.. men i langt de fleste tilfælde kan de kun lide tanken om ideen.. hvor det i praksis falder til jorden!! ;) Hun skal jo ikke kun gøre det for dig.. men skal også selv elske gamet, hvis det skal fungere!! ;)
Hvordan samler jeg damer op på en fornuftig måde, så jeg ikke ender med at ligne en utro scumbag?

Du kan jo bare approach stille og roligt og være en cool dude.. eller evt. tage til andre byer og mød andre gamers hvor du kører beastmode.. hvis du vil til Aalborg kan du jo bare sige til.. så kan du bo hos mig!! ;)
Fuck tinder der er ikke en skid game i det allligevel.. tag damen med ud og få approached.. der er kun en vej frem og det er approaching for at se om hun er den perfekte gamer tøs for dig!! ;)
Held og lykke buddy!!
PS: Hvis det ikke fungerer, dermed ikke sagt du skal droppe kæresten.. prøv at gå ud og game for at se om the game virkeligt er det du vil.. du kan jo bare lade være med at close så længe du har dame på.. vil bare sikre mig at du træffer de rette valg buddy!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 14:19

"Kan f.eks ikke bare starte en tinderprofil, da mange bekendte ville se den og undre sig?" skriver du.
Jamen, hvis de ser dig på Tinder, er det jo fordi, de selv er der. Så de kan ikke pege fingre ad dig. Det samme gælder for andre former for onlinedating.
Held og lykke.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf TheLogan » fre 7. aug 2015 14:30

mandensmanual skrev:"Kan f.eks ikke bare starte en tinderprofil, da mange bekendte ville se den og undre sig?" skriver du.
Jamen, hvis de ser dig på Tinder, er det jo fordi, de selv er der. Så de kan ikke pege fingre ad dig. Det samme gælder for andre former for onlinedating.
Held og lykke.

Jeg tror nærmere problemet ligger i at de ved han har en kæreste, så tinder måske ikke er det sted han bør være pt (i deres øjne)
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf GrønBagØrene » fre 7. aug 2015 16:31

TheLogan rammer hovedet på sømmet angående Tinder.
Jeg selv og damen er relativt private mennesker. Der er ikke nogen grund til at smide vores private forhold op på tinder etc...
Sådan som "social conditioning" hamrer ned på de udstikkende søm... Tja, man behøver jo ikke at voldpresse citronen hehe! ;)

Maggiez:
Mange tak for responsen. Du har allerede hjulpet med en HEL del.
Især det med at game sammen vs. Alene og jeg tror godt hun kan game lidt (nok mere end mig).
Da vi afsluttede uddannelse sammen åbnede vi forholdet i en uge, for at løbe hornene af. Der var faktisk en situation hvor hun smed mig ud af sættet og selv neglede tøsen, og snavede hende i gulvet.
Hendes eneste respons var: "Hun kyssede ikke engang godt, not worth the trouble haha"..

Om hun HELT reelt er med på ideen ved jeg ikke. Hun vil gerne være sammen med piger, og hun vil gerne være sammen med mig. Virker da som en mulig løsning?
Men jeg finder ihvertfald ud af det, sooner or later...

Jeg siger mange tak for hjælpen.
Og tilbuddet med Aalborg var yderst venligt. Who knows... Måske tager jeg dig op på tilbuddet.

God dag til folket, og god vind i sejlene! :)
GrønBagØrene
Bølle Bob

Indlægaf Maggiez » fre 7. aug 2015 19:46

Om hun HELT reelt er med på ideen ved jeg ikke. Hun vil gerne være sammen med piger, og hun vil gerne være sammen med mig. Virker da som en mulig løsning?
Men jeg finder ihvertfald ud af det, sooner or later...

Yearh det gør du buddy.. ville bare fortælle om mine erfaringer med det.. men efter hvad du nu fortæller virker din dame alligevel meget cool med det så hvem ved måske kan hun klare at være med på gamet!! ;)
Keep it up og du kan altid skrive hvis du har flere spørgsmål!! ;)
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf Kami » tors 17. sep 2015 15:10

Jeg kunne skrive en lang post her, men vil egentlig bare indskyde, at man skal have en trekant, fordi man gerne vil have en trekant. Hvis det handler om en legal måde at kunne få noget fremmed fisse, så er det fail og ender oftest ad helvedes til.
Kami

Næste

Tilbage til Forhold og kærester