Compliance tests

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Compliance tests

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 19:00

Hej Kaizer. Jeg synes da, det er fin og klar kommunikation at røre ved en kvinde - det ser jeg ingen manipulation i overhovedet. Jeg har bare altid kunne finde ud af at røre ved en kvinde, uden at behøve at få hende til at holde mit glas først :)
Muntre hilsner
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » fre 7. aug 2015 19:43

Som Joan Ørting siger: Manden skal selv tage initativ. De kommer sku ikke selv ;)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 19:47

+1 :)
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » fre 7. aug 2015 20:52

mandensmanual skrev:Hej Kaizer. Jeg synes da, det er fin og klar kommunikation at røre ved en kvinde - det ser jeg ingen manipulation i overhovedet. Jeg har bare altid kunne finde ud af at røre ved en kvinde, uden at behøve at få hende til at holde mit glas først :)
Muntre hilsner

Jeg kan også godt finde ud af at røre ved en kvinde, uden at lave ‘hold mit glas’ compliance først. Dog skrev du: “Så er det jo noget, du får hende til - det er ikke hendes eget initiativ, som du beskriver det i din næste post” til Fsharp, underforstået, at det var et problem, at man beder en kvinde om at gøre X/Y/Z , og herefter bruger hendes reaktion som et indicium på, hvor villig hun eventuelt er til andre ting.

Lad os sige, at jeg er kommet til at sætte to day2’s op, og kun har tid til een day2. Så kan jeg skrive “tag noget sexet på, så vi matcher ;)” til begge. Hermed beder jeg kvinden om noget. Hvis den ene kvinde så bliver fornærmet eller ikke svare, hvorimod den anden reagere med noget kækt igen, så vil jeg vide, hvem jeg havde mest seksual compliance fra, og eventuelt skulle satse mest på. Jeg laver rigtig mange af de her små tests, og jeg finder det meget nyttigt.

I posten før, sammenlignede du det med manipulation, og at kvinden var “let bytte for seksuel aggression” osv. Jeg vil sige, at det egentlig bare er en god måde at finde ud af, hvem der er interesseret/eventyrlysten/liderlig hvornår, uden nødvendigvis at sætte et negativt skær over det og gameteknikker, som du gør med alt det her med at nævne ‘manipulationsteknikker’, ‘lav selvtillid’, ‘få folk ud af balance’. Jeg oplever det meget anderledes end det.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf mandensmanual » fre 7. aug 2015 21:05

@ Kaizer. Jeg skrev, at sælgeren prøvede at få kunden ud af balance. Det er fra salgssituationen, teknikken er hentet med at få kunden til at svare ja et vist antal gange, da det så vil føles akavet at svare nej. Sådan ønsker jeg ikke at blive betjent i en forretning.
Dit sms-eksempel med at opfordre en kvinde til at tage noget sexet på, så hun matcher dit outfit, synes jeg er en fin og frisk flirt. At tage en kvindes hånd og anbringe den i ens skridt, synes jeg ikke er flirtende.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » fre 7. aug 2015 22:21

mandensmanual skrev: At tage en kvindes hånd og anbringe den i ens skridt, synes jeg ikke er flirtende.

Ikke flirtende, men måske mere seksuelt/dominerende og desuden også som noget man ville gøre længere henne i forløbet, når du har mere compliance. Ikke desto mindre stadig en god teknik, som jeg bruger meget. Kan huske Fifi fra TGO skrev en guide, hvor han eksplicit nævnte dette, og Thomas har en lignende guide her http://www.boytoystory.com/blowjob-guide/
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Happytalk » lør 8. aug 2015 07:07

mandensmanual skrev:@ Kaizer. Jeg skrev, at sælgeren prøvede at få kunden ud af balance. Det er fra salgssituationen, teknikken er hentet med at få kunden til at svare ja et vist antal gange, da det så vil føles akavet at svare nej. Sådan ønsker jeg ikke at blive betjent i en forretning.
Dit sms-eksempel med at opfordre en kvinde til at tage noget sexet på, så hun matcher dit outfit, synes jeg er en fin og frisk flirt. At tage en kvindes hånd og anbringe den i ens skridt, synes jeg ikke er flirtende.

Du må have tæt på 0 salgs erfaring. Sorry.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Fame » lør 8. aug 2015 11:28

Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf TheLogan » lør 8. aug 2015 11:31

Genaitl billede xD
Hvor finder du alle de gifs?
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf chrisjv » lør 8. aug 2015 19:37

Fame skrev:
Happytalk skrev:Sagt på en anden måde.. hvis hun ikke siger nej, så eskaler du bare af helvedes til..

chrisjv skrev:Måske skulle du lige læse loven omkring voldetægt for du udtaler dig, hvis hun siger nej og du stadig eskalerer betragtes det som seksuelkrænkelse.

Selektiv læsning much? Suprise, haha :lol:

Billede

True

Billede

Billede
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

ForegåendeNæste

Tilbage til Teknikker og taktikker