Compliance tests

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Compliance tests

Indlægaf Fsharp » lør 8. aug 2015 23:19

TheLogan skrev:Genaitl billede xD
Hvor finder du alle de gifs?

Her http://gifsexwall.tumblr.com/
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fame » søn 9. aug 2015 09:20

chrisjv skrev:Billede

Ahh, U.G. Krishnamurti, du er nihilist! Dem som gerne bortkaster enhver form for viden i en ekstrem skepsis.
Nu forstår jeg bedre, hvorfor du skriver, som du gør...

Læs lidt Jiddu Krishnamurti, så kan det være, at der sker noget - bare hvis du skulle blive lidt for træt af at være i opposition til alting, altid ;)
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf chrisjv » fre 14. aug 2015 05:32

Fame skrev:
chrisjv skrev:Billede

Ahh, U.G. Krishnamurti, du er nihilist! Dem som gerne bortkaster enhver form for viden i en ekstrem skepsis.
Nu forstår jeg bedre, hvorfor du skriver, som du gør...

Læs lidt Jiddu Krishnamurti, så kan det være, at der sker noget - bare hvis du skulle blive lidt for træt af at være i opposition til alting, altid ;)

Jiddu havde 5 millioner dollars i sin bank da han døde. ug havde givet hans million væk til kvinder. Jiddu tog penge for sine fordrag imens ug lavede dem gratis, da han var født rig. Neil tager 100.000 for coaching, jeg gir dem samme coaching gratis. At sige en guru er bedre end en anden er ikke korrekt, de er allesammen det samme.

Jeg har læst bøger med jiddu jeg har læst bøger med ug, intet specialt over dem begge. De har ikke noget jeg ikke har alligevel, ligesom jeg ikke har noget du ikke har.

Men jeg er da glad for du nu forstår hvor jeg kommer fra ;) men ug er også en fupmager.. "There is nothing beyond mind"

Billede

fascinerende at jeg skulle møde en der har læst lidt ug herinde, verdenen er lille :roll:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Foregående

Tilbage til Teknikker og taktikker