En måde at opbygge (åbent) forhold med hende du knalder !!

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

En måde at opbygge (åbent) forhold med hende du knalder !!

Indlægaf Maggiez » fre 14. aug 2015 08:15

Yoo guys.. fik lige lyst til at skrive en post om forhold.. da jeg efterhånden har fået forskellige møder med piger til at udvikle sig og blomstre.. for efterfølgende at blive knust igen.. men det er en anden historie!! ;)
Det hele startede med at jeg opdagede game, fordi jeg fuckede det op med hende.. som jeg var vild med!! Dates osv. men gik ikke nok efter sexen og var derfor ikke mand nok til hende.. lesson 4-ever learned.. og ville ikke ende i det samme bullshit igen!!
Jeg vidste kortsagt, hvad man ikke skulle gøre.. nemlig vente med sex, sjov og ballade.. gennem årene har jeg mødt mange søde piger.. og dem jeg har knaldet, som jeg har synes var cool nok at mødes med igen har jeg selvfølgelig inviteret til at ses igen..!!
Det starter normalt med en kop kaffe eller drink sammen på date.. hvis ikke jeg har taget dem direkte med hjem fra byen. Når vi vågner om morgen eller, når hun smutter spørger jeg om hun har lyst til at ses igen.. for hvis hun ikke vil gider jeg ikke bruge mere tid i det ofc.. men hvis det var godt og vi hyggede os, så vil de fleste gerne ses igen..
Dette fører til at jeg normalt inviterer dem på aftensmad.. senere på ugen.. Her har man mulighed for at lære hinandens kroppe bedre at kende.. og selvfølgelig også snakke lidt!! ;)
Jeg lægger fokus på at sexen er det vigtigste i forholdet til at starte med.. ved at have det rigtig meget.. hvis pigen ikke gider det.. er hun ikke noget for mig anyway!!
Dette er lidt min test om vi passer sammen.. hvis det viser sig at vi passer sammen inviterer jeg hende over nogen gange.. og cirka efter de 5 gange.. inviterer jeg hende nok ud at spise.. for at der sker andet.. normalt oplever jeg, at jeg begynder at miste pigerne hvis jeg bare knalder dem mere end de 5 gange.. så skal der ske noget andet.. og synes typisk de har fortjent en date!! ;) Man snakker også sammen på en hel unik måde når man er på date!! Hvilket er awesome!! ;)
Jeg kan begynde.. at stille dem spørgsmål om hvad de synes om åbne forhold etc.. og hvis jeg godt kan li pigen kan jeg jo nævne for hende at det måske kan blive aktuelt på et tidspunkt men ikke endnu...
Hvis det satdig spiller med pigen efter at have mødtes cirka 10 gange, giver jeg hende måske et eksemplar af "the ethical slut" en bog om åbne forhold.. og får hende til at læse den.. for at hun forstår hvad hun går ind til.. Jeg vil på samme tid tage hende med i byen for at lægge an på piger med hende.. for at teste hvor jaloux hun bliver.. hvis hun kan klare det er vi ment to be.. og hun er klar til et åbent forhold..
Hvis hun efter at have læst bogen stadig ikke er klar.. er der intet andet at gøre end at overveje mulighederne for et almindeligt monogamt forhold.. men her ender det tit med at vores veje må skilles, da jeg ikke er interesseret i det!! ;)
Er nået her til med 2 piger so far hvor at vi har måtte droppe det.. pga. de ikke var klar til åbne forhold.. det er svært for mange piger og tror langt fra alle har det i sig!! ;)
Hvad er jeres erfaringer med åbne forhold, eller med forhold generelt?
Jeg gider personligt ikke andet end åbne forhold, da jeg ikke har brug for at blive begrænset i min game mæssige udvikling.. selv om det til tider kunne være rart at have en kæreste at se film med, så er det ikke for mig!! ;)
Hvad synes I?
Alt det bedste // Maggiez!! ;)
Senest rettet af Maggiez fre 14. aug 2015 11:36, rettet i alt 1 gang.
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Re: Sådan opbygger du et (åbent) forhold med hende du knalde

Indlægaf jffffi » fre 14. aug 2015 09:16

1) Du bør virkelig overveje hvordan du konstruerer dine indlæg, omend ikke andet så vil det hjælpe dig professionelt i fremtiden :)

2) Har du lige lavet en how-to uden at det er lykkedes for dig selv? I så fald ville jeg passe på med at bruge ordet "Sådan ..."

Ellers fine betragtninger :)
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Re: En måde at opbygge (åbent) forhold med hende du knalder

Indlægaf Maggiez » man 17. aug 2015 05:40

Jeg slettede det med sådan.. da det mere var en måde altså forslag at gøre det på!! ;)
Hvad mener du med hvordan jeg konstruerer mine indlæg?? ;)
//Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Kami » tors 20. aug 2015 14:57

Linjeskift, mellemrum, tegnsætning, drop talesprog, stavekontrol.

Lige nu er det ikke læsevenligt, og det er svært at vurdere hvad der indholdsmæssigt hænger sammen. Det er ærgerligt, når indholdet måske er godt, men det er svært at læse.
Kami

Indlægaf chrisjv » tors 20. aug 2015 15:46

Jeg fortæller ikke kvinder "Vi har et åbent forhold" eller "Vi er kærester" jeg lader hende spille hendes eget spil 100%, så når hun engang mister den illusion hun har opbygget af mig, og ser jeg bare er en doven skid, derfor jeg ikke bruger tid på det pjat, så havde jeg mine hænder rene. Så kan jeg sige til gud til sidst når jeg dør "Det var ikke min skyld". Mange gange efter en pige har mødt mig, ender hun med at slå sig ned med fast kæreste, hus og barn :)

...“So in Zen, a duality between a higher self and a lower self is not made. Because if you believe in the higher self, this is a simple trick of the lower self. If you believe that there is no really lower self, there is only the higher self but that somehow or other the higher self has to shine through, the very fact that you think it has to shine through still gives validity to the existence of a lower self. If you think you have a lower self, or an ego to get rid of, then you fight against it, nothing strengthens the delusion that it exists more than that. So this tremendous schizophrenia in humans beings, of thinking that they are rider and horse, soul in command of body, or will in command of passions – wrestling with them; all that kind of split thinking simply aggravates the problem, and we get more and more split. And so we have all sorts of people engaged in an interior conflict which they will never resolve. Because the true self either you know it, or you don’t. If you do know it, then you know it’s the only one and the other so called lower self just ceases to be a problem. It becomes something like a mirage, and you don’t go around hitting at mirages with a stick, or trying to put reigns on them. You just know that they are mirages and walk straight through them.”
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Forhold og kærester