All-in i FW

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

All-in i FW

Indlægaf jffffi » tirs 25. aug 2015 15:04

Er der nogen der benytter "All-in" tilbuddet i FW og kan skrive lidt hvad de synes om det?
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Re: All-in i FW

Indlægaf Kaizer » tirs 25. aug 2015 15:58

Er fint tilfreds, bruger deres 1/2 liter slave-red bull, gerne hentet hjem på forhånd fra sidste træning, som "pre-workout" 30 min før træning, eller deres protein-bar, hvis jeg har lyst til noget slik.

Bor rimelig tæt på FW, jeg træner 4 gange om ugen, og er forbi de andre 3 dage for at hente produkt, så er synes det giver økonomisk god mening for mig med de 30 produkter for 100kr. Der er desuden også pant på dåserne, så det er minus 30kr fra de 100kr, hvis du er så økonomisk insisterende ligesom undertegnede.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf jffffi » tirs 25. aug 2015 17:58

Tak, jeg prøver det :).

Nu strandturene alligevel er overstået så er det mest proteinbarerne/shakes der ville blive taget. 3-4 ture om ugen vil alligevel give en 13-14 produkter i gennemsnit.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Gregersen » ons 26. aug 2015 18:29

Har virkelig overvejet det samme. Desværre bor jeg pt hos mine forældre og derved alt for langt fra en FW, så ville ikke komme afsted på ikke-træningsdage. Skideåndsvagt at det skal være sådan, for jeg mener bestemt at det er pengene værd hvis man gør som Kaizer :-)
Gregersen
Konge af Burma

Tilbage til Træning og kost!