For hård sex

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

For hård sex

Indlægaf kcid » man 31. aug 2015 18:51

Hej Game Peeps

Efter at have gamet et par år, er mine vaner i sengen blevet mere hårde. Ofte kommer jeg til at gøre ting ved pigen, som er "for hårdt" f.eks. at rive hende for hårdt i håret eller smække hende for meget / hårdt i røven...

Har nogle af jer oplevet samme tendens, hvor i er blevet mere hårde i sengen og kender i evt. en vej tilbage?
Jeg vil godt kunne nyde mere blød sex, men lige nu knalder jeg udelukkende hårdt og egentlig en smule brutalt...
kcid
MacDaddy

Re: For hård sex

Indlægaf Kami » ons 2. sep 2015 12:05

Måske har det ikke noget med pick-up at gøre, men er en af dine seksuelle præferencer. I så fald ville jeg bare acceptere, at det var mit kink, og forsøge at møde piger, der tænder på det mere hårde gøgl.

Jeg er selv blevet mørk, ond og klam seksuelt med årene, men det tror jeg var sket uanset hvad. Jeg nyder stadig blød sex, men så skal det være med the feels - dvs. med en person, jeg har følelser for.

På falderebet vil jeg bare give dig det tip, at efter hård sex kan det betyde meget, om du er god til at "samle pigen op". Hvis du er ekstra opmærksom på hende, krammer og kysser og nusser hende, og giver hende en masse fysisk og mentalt nærvær, så kan det gøre en stor positiv forskel for hende.
Når man bliver brugt seksuelt, kan man nemt føle sig lidt tom bagefter og det kan endda gøre én ked af det. Så betyder det meget, at ens partner giver en nærhed på flere planer, også selvom man egentlig bare mødtes for at knalde. Det gør oplevelsen god.
Kami

Re: For hård sex

Indlægaf Wave » ons 2. sep 2015 23:40

Kamikee skrev:På falderebet vil jeg bare give dig det tip, at efter hård sex kan det betyde meget, om du er god til at "samle pigen op". Hvis du er ekstra opmærksom på hende, krammer og kysser og nusser hende, og giver hende en masse fysisk og mentalt nærvær, så kan det gøre en stor positiv forskel for hende.
Når man bliver brugt seksuelt, kan man nemt føle sig lidt tom bagefter og det kan endda gøre én ked af det. Så betyder det meget, at ens partner giver en nærhed på flere planer, også selvom man egentlig bare mødtes for at knalde. Det gør oplevelsen god.

True.
Wave
Voodoo Master

Tilbage til Sex